) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) woewa schreef:he nous woe jij nog wat met diddle gaan doen vandaag of kan ik hem gewoon pakken(als hij niet op het land saat)
Binar schreef:woewa schreef:he nous woe jij nog wat met diddle gaan doen vandaag of kan ik hem gewoon pakken(als hij niet op het land saat)
Nee hoor, als jij hem wilt doen is dat ok, maar ze staan al wel op het land (gaan er rond 6u vanaf)
djinnie schreef:Wel zingen, wel zingen, wel zingen!!!
de kop van de kat is jarig en zijn pootjes vieren feest, zijn staartje kan niet meedoen want die is pas ziek geweest, hij kwam pas uit het ziekenhuis en had zo'n last van zijn keel, en al dat springen en dat dansen werd hem veel te veel!
Voor Karin en Nous...![]()
twee violen en een trommel en een fluit, en Karin en Nous waren/zijn jarig dus de vlaggen hangen uit, ei ei ei, en we zijn zo blij, want Kaar en Nous zijn jarig en dat feest vieren wij, ei ei!
en we zijn nog lang niet klaar!!!
happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, dear Kaar en Nous, happy birthday to you
rood wit blauw, rood wit blauw, en oranje, en oranje, rood wit blauw, rood wit blauw en oranje houdt van jou(jullie)
genoeg?
Alvast voor morgen, dan verzin ik er nog wel een...
hihihi
Jetta schreef:En dan nu het sfeervolle lied:....en een roos en een tulp en een hyacinth, dag jarig kind, dag jarig kind
Binar schreef:Morning
haha Madje, je bent een dag te vroeg hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pfff ben echt verrot, de hond van Kim sloeg vannacht constant aan (zaten in de kennel naast t huis) en elke keer als die hond aansloeg was ik dus weer wakker![]()
Zucht...

)
madelon31 schreef:oke we zullen er aan denken nousje....ben je al zenuwachtig voor je verjaardag????
hihi
madelon31 schreef:ja je hebt pb!!!
grapje, ik weet nog steeds niets Vast iets met heel veel Wicky, spekkies, droppies enzo met grote roze strik eromheen voor Ko
madelon31 schreef:nou ik ben ook nog niet in bed..hihi maar jij ook truste hoor sjonnie.....kusje aan mijn schatjes