Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

woewa

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 13:25

he nous woe jij nog wat met diddle gaan doen vandaag of kan ik hem gewoon pakken(als hij niet op het land saat Tong uitsteken)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 13:26

woewa schreef:
he nous woe jij nog wat met diddle gaan doen vandaag of kan ik hem gewoon pakken(als hij niet op het land saat Tong uitsteken)

Nee hoor, als jij hem wilt doen is dat ok, maar ze staan al wel op het land (gaan er rond 6u vanaf)

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 13:47

Wel zingen, wel zingen, wel zingen!!!

de kop van de kat is jarig en zijn pootjes vieren feest, zijn staartje kan niet meedoen want die is pas ziek geweest, hij kwam pas uit het ziekenhuis en had zo'n last van zijn keel, en al dat springen en dat dansen werd hem veel te veel!

Voor Karin en Nous... Haha!

twee violen en een trommel en een fluit, en Karin en Nous waren/zijn jarig dus de vlaggen hangen uit, ei ei ei, en we zijn zo blij, want Kaar en Nous zijn jarig en dat feest vieren wij, ei ei!

en we zijn nog lang niet klaar!!!

happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, dear Kaar en Nous, happy birthday to you

rood wit blauw, rood wit blauw, en oranje, en oranje, rood wit blauw, rood wit blauw en oranje houdt van jou(jullie)

genoeg?

Alvast voor morgen, dan verzin ik er nog wel een... Haha!

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 14:01

Binar schreef:
woewa schreef:

Nee hoor, als jij hem wilt doen is dat ok, maar ze staan al wel op het land (gaan er rond 6u vanaf)

ok ik weet niet hoelaat ik kom maar als ze van het land zijn pak ik m wel gewoon

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 14:02

djinnie schreef:
Wel zingen, wel zingen, wel zingen!!!

de kop van de kat is jarig en zijn pootjes vieren feest, zijn staartje kan niet meedoen want die is pas ziek geweest, hij kwam pas uit het ziekenhuis en had zo'n last van zijn keel, en al dat springen en dat dansen werd hem veel te veel!

Voor Karin en Nous... Haha!

twee violen en een trommel en een fluit, en Karin en Nous waren/zijn jarig dus de vlaggen hangen uit, ei ei ei, en we zijn zo blij, want Kaar en Nous zijn jarig en dat feest vieren wij, ei ei!

en we zijn nog lang niet klaar!!!

happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, dear Kaar en Nous, happy birthday to you

rood wit blauw, rood wit blauw, en oranje, en oranje, rood wit blauw, rood wit blauw en oranje houdt van jou(jullie)

genoeg?

Alvast voor morgen, dan verzin ik er nog wel een... Haha!

wat kan jij mooi zingen Tong uitsteken

moet je ook op stal zingen LIVE Rock-on, dudes!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 14:10

gna gna gna, dat wil jij helemaal niet... Duivel

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 14:10

lichteraaan hoe mooi jij zingt Clown hihihi

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 14:36

Tuuuuurlijk Tamaar, gewoon zingen hoor. Haha!

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 15:00

ze mag van mij ook best zingen hoor

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 15:27

ok hier is niemand ik ga doei Doei!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 15:32

Daaág Doei!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 16:25

En dan nu het sfeervolle lied:....en een roos en een tulp en een hyacinth, dag jarig kind, dag jarig kind Doei!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:05

Jetta schreef:
En dan nu het sfeervolle lied:....en een roos en een tulp en een hyacinth, dag jarig kind, dag jarig kind Doei!

Jet dat is LIEF kind dit klinkt niet hoor! Tong uitsteken

Ben net terug van hornbach...gelukkig sluiten hun op zaterdag om 6 uur want we hadden nog wat nodig....mijn eten staat nu in de oven..iets met kip en dan gaan we ons eerste kamertje afmaken...
Ga vanavond de muren een kleurtje geven in de zijkamer...ben benieuwd hoe de kleur zal staan.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:04

Binar schreef:
Morning
haha Madje, je bent een dag te vroeg hoor Clown Haha! Haha! Haha! Haha!

Pfff ben echt verrot, de hond van Kim sloeg vannacht constant aan (zaten in de kennel naast t huis) en elke keer als die hond aansloeg was ik dus weer wakker Verdrietig Dromen Zucht...

haha ik ben nu ook verrot.
Eerst vanochtend een uur met de hond gelopen,toen Daisy en pony saffier uit mijn oude stal opgehaald met de trailler en toen samen met haar hartstikke leuk een kleine drie uur in de rondte gereden.Eerst onder het spoor door en daar een stuk park naar de Schie gedaan en toen weer terug en ons park voor stal slingerde slang gedaan en toen naar de zandvlakte.Vandaar naar kerkpolder bijna tot mijn huis.Daarna weer helemaal terug naar stal en gewoon doorgaan natuurlijk tot vlaardingen en toen nog ff terug naar Schiedam.Haha,daarna Daisy en pony weer naar d.hout teruggebracht.Toen naar huis en nog 2 en een half uur met Rub gefietst.Helemaal naar Oude Leede en ackerdijkse plassen en toen nieuwe fietsbrug over de Schie over en via Midden Delfland weer naar huis.Pffffffffffffffff
En het ergste er was geen frite kraam of eettent te vinden de hele weg.wat een gehucht dat Oude Leede.Dus toen maar thuis uitsmijtertje gemaakt.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:14

nou aniet jou conditie is in ieder geval in orde nu! Knipoog

Leuk zo'n grote rit...en morgen weer toch?? Ikke moet kamertje afmaken en dan heb ik 1 kamer helemaal af...dan beginnen aan de woonkamer.
Keuken wordt vrijdag gebracht en maandag en dinsdag in elkaar gezet.
Dinsdag en woensdag word mijn parket opgeschuurd boven en kunnen we daar ook de meubels gaan plaatsen. Zoals bedden en kasten.... Dus hard doorwerken want boven moet dan wel geverfd en gesausd zijn....

Is niet zo moeilijk hoor een muur op kleur brengen...dus als er iemand is die een enorme behoeft heeft om een muur op kleur te brengen pb me dan gerust hoor!!! Duivel Clown Tong uitsteken Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:14

Arme Aniet, geen tent te bekennen in Oude Leede, dus ook niet eens onderweg een wijntje of biertje kunnen nemen Ach gut Haha!
Je hebt wel een lekker druk dagje gehad vandaag!!

Net terug van het eten, was lekker alleen de bediening erg traag.. hebben geen toetje meer genomen, t duurde allemaal zo achterlijk lang!! Verder was't wel erg lekker en gezellig Lachen

Is er niemand die maandag wil lessen???? Ik heb plek!!
Mike is trouwens in juni 2 weken op vakantie, dan is er geen les (wel flauw, hij heeft niet eens een vervanger/ster voor ons Tong uitsteken )
14 mei heb ik waarsch ook nog een plekje vrij, wie biedt Pling Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:18

gezellie uit eten!! jammie.... Vingers aflikken Vingers aflikken

Zeker voor je verjaardag van vandaag en morgen hihi Clown Knipoog

Maar ik blijf niet zo lang hoor ik ga optijd slapen lag vanacht om 3uur nog wakker en vanmorgen was ik er weer optijd uit!
Morgen ochtend ook vroeg mijn bedje uit dus daarom vandaag erop tijd in hoor!! Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:20

Ik wil vanavond ook wat op tijd mijn mandje opzoeken, heb nog wat slaap in te halen Clown
O dames, we moeten ff bij Guco het halster omlaten, hij is de laatste dagen nogal lastig te vangen!! Missch kunnen we hem met halster om wat makkelijker pakken Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:23

oke we zullen er aan denken nousje....ben je al zenuwachtig voor je verjaardag???? Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:25

madelon31 schreef:
oke we zullen er aan denken nousje....ben je al zenuwachtig voor je verjaardag???? Knipoog

jaaaa heel erg zenuwappig, Aniet stuurde pb dat ze half uur met mijn cadeau is bezig geweest, en ze moet met de auto komen want past niet op de brommer. Haha! Haha! Haha!
Weet jij wat t is?? Mag ook via pb hoor Koe hihi

Nee hoor, ik ben totaal niet zenuwachtig.. die tijd heb ik wel een beetje gehad hoor Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:29

ja je hebt pb!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:31

madelon31 schreef:
ja je hebt pb!!!

ja bedankt voor je pb, ik denk dat ik het wel leuk ga vinden Haha! Haha! Haha! Knipoog grapje, ik weet nog steeds niets Vast iets met heel veel Wicky, spekkies, droppies enzo met grote roze strik eromheen voor Ko Cool

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:29

Ze komt nog ff de trailer halen voor het cadeau, is beter te vervoeren dan.

Ga ff afsluiten bij paardjes en dan lekkie slapie doen

Truste iedereen en tot morgen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:35

nou ik ben ook nog niet in bed..hihi maar jij ook truste hoor sjonnie.....kusje aan mijn schatjes

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:43

madelon31 schreef:
nou ik ben ook nog niet in bed..hihi maar jij ook truste hoor sjonnie.....kusje aan mijn schatjes

Welke schatjes??