het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy_B

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:05

jah ik persoonlijk vindt rosa, dunya en herog jan erg leuk lopen en ze zijn best snel. veder zat ik op tijgeroog echt een schat van een paard doet niks nergens bang voor alleen is hij best sloom. maar gelukkig reden we niet hellemaal achteraan!!!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:31

Ik vind ROSAAA leuk Tong uitsteken hele week zat ik erop met alles eig. Behalve 1x grote wei ..
Volgend jaar wil ik een paard proberen, sandor en coos lijken me erg leuk, en anders dunya de snelle haf Tong uitsteken Maar er is voor iedereen indd. een paard de een houd van snel de ander weer van rustig enz. dus dat zit wel goed Haha!

iris222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:38

okaaii Haha! !!

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:43

Maxiimee schreef:
Lisanne had jij nou Maroc thuis gehad ofzoiets? ik geloof dat ik 30 pagina's terug zoiets had gelezen..?

Ik zelf niet, een vriendin toen van mij had hem thuis. En ik mocht er wel eens op rijden Ja.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:50

als je op een haflinger wilt die rustig is en makkelijk neem dan tijgeroog is echt een aanrader als je op een snelle wilt is dunya echt een aanrader maar die was bij ons in de week al best populair! ik wil volgend jaar mis wel op dommelsch als die dan mee rijdt lijkt mij wel een leuk paardje maar het liefst wil ik gewoon op een snelle en ook nieuwe zijn altijd leuk!!!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:14

Is tijgeroog rustig?
Toen ik aankwam op stal en ik hem in zijn stal zag, liep ie de hele tijd heen en weer en leek het me dus best een onrustig beest maar met rijden enal is tie rustig? (Want een vriendin van me gaat volgend jaar mee en wil niet zo'n snelle en wel een haf, en aangezien dunya en rosa allebei wél hard gaan ..) Is dus tijgeroog en optie (als ie er dan nog staat) Knipoog ?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:37

tijgeroog is idd in zijn stal wat onrustig dus moet je eerst met opzadelen zijn hoofdstel eerst in doen daarna pas het zadel. hij is ook nog jong dus snapt hij het voetje geven niet goed je moet daarin erg duidelijk zijn op het JT zelf kreeg de begeleiding het ook niet voor elkaar dus hebben ze het niet gedaan. maar hij is eerst wat actief dus in de buitenbak maar niet actief snel ofz. gewoon lekker tempo en op het trektocht zelf stond die bij mij de laatste dag telkens stil geen idee wat er was maar daarna was het weer over en was die gewoon echt een optie dus

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:38

ik vindt het echt een aanrader voor haar dan! gewoon rustig alleen pas wel op voor robijn die heeft mij nog gebeten haha!! gelukkig niet hard maar wel gebeten!

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:49

ik ga a.s. zondag op ponykamp:D
weet iemand wie me leiding dan is?

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:45

Ok!, hoe kwam het dan dat je werd gebeten door robijn Tong uitsteken

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:12

haha nauw tijgeroog en robijn staan samen in een stal he? en robijn zat telkens in de kont van tijgeroog te bijten en toen wou tijgeroog terug bijtne maar zat ik daar nog tussen ik wou nog weg lopen maar toen werd ik eerst gebeten door tijgeroog had daar ff een blauwe plek van maar gelukkig niet meer pijn ofz. vervolgens zat robijn weer in zijn kont te bijten dus ik meteen weg lopen maar jah toen liep tijgeroog met mij mee en kreeg ik ook nog een bijt van robijn die ik bijna niet meer voelde dus dat ging lekker daar

Maxiimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:15

mAnDyXX schreef:
tijgeroog is idd in zijn stal wat onrustig dus moet je eerst met opzadelen zijn hoofdstel eerst in doen daarna pas het zadel. hij is ook nog jong dus snapt hij het voetje geven niet goed je moet daarin erg duidelijk zijn op het JT zelf kreeg de begeleiding het ook niet voor elkaar dus hebben ze het niet gedaan. maar hij is eerst wat actief dus in de buitenbak maar niet actief snel ofz. gewoon lekker tempo en op het trektocht zelf stond die bij mij de laatste dag telkens stil geen idee wat er was maar daarna was het weer over en was die gewoon echt een optie dus

ik heb in week 1 ook buitenrit gemaakt op Tijgeroog.. hij ging bij mij ook steeds stilstaan:O best irritant:P ] En ik reed als 2e.. en hield dus de hele groep op Tong uitsteken

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:41

mAnDyXX schreef:
haha nauw tijgeroog en robijn staan samen in een stal he? en robijn zat telkens in de kont van tijgeroog te bijten en toen wou tijgeroog terug bijtne maar zat ik daar nog tussen ik wou nog weg lopen maar toen werd ik eerst gebeten door tijgeroog had daar ff een blauwe plek van maar gelukkig niet meer pijn ofz. vervolgens zat robijn weer in zijn kont te bijten dus ik meteen weg lopen maar jah toen liep tijgeroog met mij mee en kreeg ik ook nog een bijt van robijn die ik bijna niet meer voelde dus dat ging lekker daar

Oh, ik was in week 2 en toen stond robijn er (nog) niet, of was robijn in een andere stal ofzo ..

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:49

ik was er in week 3 maar geen idee mis stond robijn er idd toen nog niet! maar tijgeroog staat idd best vaak stil en dat is heel iri voor de rest van de groep ik zat als 3 maar daarvoor zat ook nog de begeleiding dus eigelijk als 5

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:54

Oh, lekker als pony tussen de paarden of reden er niet veel paarden met jullie mee?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:00

wij hadden 7 ijslanders mee haha en voorop als begeleiding hera en indy daarachter kelt en toen lars en toen ikke tijgeroog. en toen dunya en dan twister en daarna de ijslanders

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:35

lessie schreef:

ik ga zondag ook op trektocht Haha! superr veel zin in..
mij lijkt virgin echt superleuk..

de leiding van JT1= jo en suzanne
de leiding van JT2= dion en ramon

tot zondag Lachen

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:58

Haha twee jongens als begeleiding gaat echt grappig worden dat weet ik nu al haha! maar virgin is wel heel snel he!

Pablo_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:10

ik was in week 4 geweest.. wij hadden voorop als leidingg: Marlon met Sandor en Katie met Napoli.. daarachter Arezzo toen 2 eigenpaarden, Maroc,Knoet,Lars,Emilion,Meidur,Tijgeroog,Coco,Twister,Lobke en een nog een eigenpaard! Ik zat op Knoet en heb het echt super naar mijn zin gehad! vorig jaar trouwens ook heel erg naar mijn zin gehad! Volgend jaar zeker weer! Haha! Haha!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:31

ik heb het ook erg naar me zin gehad echt leuke manege hoop dat ik van mijn ouders volgend jaar weer mag!! aah gewoon weer goed mijn best doen op school net zoals dit jaar ik dacht dat het moeilijk ging worden weet ik veel dat mijn laagste cijfer een 7.3 is haha!!!

iris222

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:50

Lynniiie schreef:
lessie schreef:

ik ga zondag ook op trektocht Haha! superr veel zin in..
mij lijkt virgin echt superleuk..

de leiding van JT1= jo en suzanne
de leiding van JT2= dion en ramon

tot zondag Lachen

Haii

Leuk ik ga ook zondag Haha!
Maar wie is Virgin??
Mij lijken coco & dommelsch wel leuk en ook leffe Clown

Tot zondag Cool

xx

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:08

dommelsch loopt waarschijnlijk nog niet mee

iris222

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:25

okaii:P

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:42

vigin is een zwart paar met hele brede bles.. staat wel tussen de foto's op de site..
ja virgin is heel snel, maar dat vind ik juist heel leuk. hoe sneller hoe beter:D
en virgin lijkt heel erg op mijn eigen paardje, die jammer genoeg niet mee kan Verdrietig

Maxiimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 12:07

Mandy hoe kom je er steeds bij dat Dommelsch niet mee loopt. hij heeft vorige week ook meegelopen hoor!