Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(of hoe je dat ook schrijft) De halfbroer van mijn zoon en zijn vriendin waren hun huis uitgezet. Ze hadden ook ondergehuurd en de bewoner wilde zijn sleutel terug want de woning bleek alweer verhuurd te zijn door de woningbouw. Stelletje
Gelukkig werken ze allebei maar ja wat doe je dan als je opgebeld wordt......je laat ze ook niet op straat slapen met alle gevolgen van dien......baan kwijt enzo......Gelukkig heeft de halfbroer van zoonlief een goeie invloedt op mijn kind en zij is voor haar leeftijd erg verstandig...dus dat komt wel goed. Ik ga maar een opvanghuis erbij beginnen geloof ik.....

hè van Johnnie en Madelon. Dan ga je maar beginnen aan voorplukken enzo.....Let je straks wel op Heli zijn nieuwe toupetvoorpluk Madelon
......Trouwens alle paardjes zijn best lief....en die arme Guko....weer koliek enzo.......
), hoefjes weer bekapt (hij was braver dan de vorige keer) en ritje door park gemaakt.. 
Leuk joh!
davinci1 schreef:hoi hoi ben net op stal geweest madelon liet per ongeluk de deur van de kantine in het slot vallen maar de honden zaten er nog in dus ben ik via het gaatje van stal de kantine in geklommen haha
ben gelijk helemaal stijf niet egt fijn als je je lichaam langs dat hout laat glijden
djinnie schreef:Oeh, sterrenkunde.... het tellen van sterretjes... Helaas ben ik PABO studente (geweest) en kan dus niet verder tellen dan 3... Dus als er drie sterren zijn, dan kan ik het ook... Jippie...
Overigens zie ik een probleem: sterrenkunde...waar komen die planeten dan vandaan? Wat heb je nu aan sterrenkunde als je over steenklompjes moet schrijven![]()
![]()
Jammer dat de ambulance er niet bij zit... Enne, Anita, mag ik wel met de trailer mee? Ik heb wel een paspoort, maar ben niet gechipt... Oei!Foutje!
Ik is helemaal niet zo erg blond van nature (of was het nou plondt...?) Dat lijkt alleen maar zo!
Paardje is knap he, helemaal naar Delftse Hout en volgende dag nog een stoere bikkel! Knapperd!
Die Beer, hij laat zich wel van zijn beste kant zien. De schat!

Nu op naar je CT scan!