Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Echt bizar... Moest een email van mijn manager doorsturen naar iedereen van de afdeling waar 'incidenten' gemeld kunnen worden
Heb dit echt nog nooit eerder bij een bedrijf meegemaakt dat mensen verplicht worden collega's te verraden
Heb er een beetje een naar gevoel over en ben blij dat ik had besloten niet hier in vaste dienst te komen!
Ik moest gisteren dat mailtje van mijn manager doorsturen naar iedereen en ik had er echt een heel smerig gevoel over. Ik hou niet van matennaaierij! Ik ben ook niet van plan om daaraan mee te werken. Het bevorderd de werksfeer ook niet vind ik. Zo krijg je dus al mensen een hekel aan je hebben dat ze gaan proberen je te naaien! Nou sorry maar ben blij dat ik dan straks weg kan. Heb dit nog bij geen enkel bedrijf meegemaakt waar ik tot nu toe heb gewerkt.. en geloof me dat zijn er veel waaronder nog een paar grote banken.

gefeliciteerd!

Azzaro schreef:yeaaah ik heb echt vet goed gereden deze 2 dagen
5 winst lekkerrr

Gieltje2002 schreef:Oh, ik had jouw post net niet gezien, we postten ze zeker tegelijk!Ellen, jammer van je vest. Heb jij voorspellende gaven...?! Ga je trouwens ook weer meedoen met de pas de deux dit jaar?
We hebben al een thema bedacht, en we zijn ook al met de muziek bezig 
Fanny van stal kan goed scheren en Luc en Brenda ook! Ik heb nog nooit een heel paard geschoren hahah!
Luc gaat m doen. Het is ook wel nodig hoor want na t rijden heeft ie helemaal krulletjes
en hij blijft ook heel lang nat.