Serada schreef:Weet je ook niet hoelaat de dierenarts komt Wil en welke komt Owen dan keuren?
Ik weet dat v.d Kamp (of was het nou Kamphuis??) van Delta gaat keuren en hij belt een uur van te voren, dus tot die tijd weet ze nog niets!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Serada schreef:Weet je ook niet hoelaat de dierenarts komt Wil en welke komt Owen dan keuren?
Owens_hartje schreef:Serada schreef:Weet je ook niet hoelaat de dierenarts komt Wil en welke komt Owen dan keuren?
Henk v/d Kamp van de Delta komt keuren, maar weet totaal niet wanneer.
Serada schreef:Yustin schreef:Aaagh wat een leuke foto!! Mijn purkel staat er ook op
Jaah haha echt op zijn Yus'ssssss
Reentjuh schreef:Serada schreef:Weet je ook niet hoelaat de dierenarts komt Wil en welke komt Owen dan keuren?
Henk v/d Kamp van de Delta komt keuren, maar weet totaal niet wanneer.
tollie schreef:We zijn weer allemaal hard aan het werk! Ik word over 40 minuten voor 5 dagen vrijgelaten. Jippie! Vanavond lekker naar madameke. Ik kan goed merken dat ze aan me gewend raakt, ze is echt heel lief de laatste week. Dat is natuurlijk wel erg leuk.
Misschien dat ik vanavond wel buiten ga uitstappen. We moeten natuurlijk oefenen met buitenrijden, anders verstoten jullie me in Leenderheide!
Vanavond moeten Dave en ik naar de musical van Ramon zijn school. Afscheidsavond van zijn klas en dat wordt ook gevierd he!! Morgen heb ik vrij genomen want dan kan ik wat klusjes doen en boodschappen doen. Ik zie dat zaterdag niet zo zitten in verband met de fotoshoot
Owens_hartje schreef:Mededeling
Owen is vanmiddag goed gekeurd.
Zaterdag gaat hij verhuizen.![]()
Moet het ff laten bezinken dus tot laters

Owens_hartje schreef:Mededeling
Owen is vanmiddag goed gekeurd.
Zaterdag gaat hij verhuizen.![]()
Moet het ff laten bezinken dus tot laters

doe jij maar lekker rustig aan, voor Yussie wordt gezorgt!!