Volgens het meisje is springen de manier om beter te leren rijden, want springruiters rijden altijd beter dan dressuurruiters Heel veel mensen van Het pennyforum konden dit beamen
Ik geloof wel dat je met springen je paard goed leert sturen en voorwaarts leert rijden. Alleen zijn Aad zijn paarden nou niet echt springpaarden (heeft op een manege die zelf springpaarden fokte gereden (http://www.esbistables.nl)
Ik denk dat je als je gaat springen je ook sneller leert reageren. Na een sprong terugrijden en weer naar de volgende sprong rijden is soms best moeilijk als je in de verlichte zit blijft zitten met nog steeds evenveel ruimte die je geeft met je handen.
gaat niet lukken Op dat forum stond namelijk ook (en let op) dat dit alleen kon op maneges in één les per week. Het liefst als er in die les Twee Fenna's en een Saskia reden. Twee Irissen erbij zou helemaal optimaal zijn volgens het meisje. Alleen dat was niet noodzakelijk. Het zou alleen beter kunnen met die twee erbij
Die friezen kunnen wel springen opzich, alleen geen goede springtoetstellen enzo.. En als die balk eraf ligt, moet ik steeds af en op stappen.. Ik doe het wel eens hoor, want ze hebben er hardstikke veel plezier in.. maar niet vaak..
Ik wilde het net zeggen, je moet ze dan uitleggen dat het niet de lol is om ze eraf te gooien, maar erover heen te gaan.
Maar, ik zal weer eens serieus zijn, kan je niet iemand zo gek krijgen dat die voor jou balken gaat rapen en hindernissen zet. Kan je gelijk een fotocamera in de handen duwen
haha jawel, er is vast wel iemand Maarja, ik neem eigenlijk niet zo vaak iemand mee want ze zijn best wel op hun privacy (niet dat het een probleem is als iemand meegaat hoor, zijn ze wel makkelijk in). En tjah.. ik had laatst eens foto's van springen zonder zadel, maar dat was een inimini sprongetje
Maar dan is de kans ook weer kleiner dat er iets valt nietwaar Fenna hoe prachtig ik jou verhaal ook vind ik heb eens een verhaal gehoort van een meisje dat zei dat je van zonder zadel rijden beter zou leren dus tja volgens mij moeten we ons dan maar aan dat script houden Plus dat er nog iets mis is met de omstandigheden, als we om de week gaan springen zit er geen Saskia meer in die dinsdaggroep