Uhm, ik denk niet dat ik mee kan, ben maandag en dinsdag pas om half 4 uit en de rest heb ik stage
Claudienee
Geplaatst: 13-04-09 12:07
Wat een super lieve foto's annette Echt gaaf
Rijden ging wel goed, hadden springtraining Riet deed t super, alle steiltjes, toen in-uitjes, en als laatst een oxer en die weigerde ze ik had echt iets van; wat krijgen we nou? Toen maar even flink laten galopperen, luisteren zal ze Daarna ging ze er nog wel 5 keer heel braaf overheen, met de complimenten van petra want de springtechniek als combinatie vond ze heeeel goed
Jup, vind springen leuker dan dressuur Meer sensatie he Aan de andere kant, als je eindelijk die dressuuroefening goed hebt uit kunnen voeren geeft dat wel écht een goed gevoel
Vorige week had eigenaresse het een keer gedaan, om weer te proberen (2e keer). En afgelopen vrijdag een keer zelf geprobeerd, ging hardstikke goed. Ook nog met dun blokje hout geprobeerd, dat vond tie wat moeilijker. Maar uiteindelijk toch maar die hoef uitgestoken, en als beloning natuurlijk..:
Tralalala, ik heb eigenlijk echt zin om te gaan rijden. Heb trouwens van de week mn proef uit mn hoofd geleerd Mn mentor wou me nog overhoren, maar sloeg mn boekje open op de Z2-pony's. Succes meneer, doe toch maar de L10
Ik vind het trouwens wel al spannend nu En t is zondag pas Heb wel een super stoere nieuwe pad, 't staat m super