Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rink schreef:het kamp?? nou het bestaat als pk leiding vooral uit heel veel doen, lange dagen dus veel kleding voor de paarden.. maar als allrounder nog meer, je bent hele dagen bezig met de paarden maakt ook lange dagen en word gauw vies. en ja er is een mogelijkheid om spullen te wassen
neem in ieder geval van alles wat mee en genoeg, van warm tot regen van koel tot heel drooghier in drenthe kan het nooit normaal weer zijn
..
Ik weet dat het lange dagen zijn (kon ook niet anders). Ik ben zelf scoutingleiding en heb daar ook meer dan genoeg (rampen)kampen meegemaakt. Ik ben gewend om hard te werken, ook in de stallen en omgeving. Wel handig dat er kleding gewassen kan worden. Ik wilde op LC gaan werken omdat ik een stage bedrijf nodig had. Ik denk dat ik dan wel aan het juiste adres ben. Maar ik heb er al erg veel zin in. Van het weer begrijp ik wel, volgens mij is heel nederland niet normaal haha. In uitgeest iig niet. Hert0g schreef:Whha hele regenoutfit mee.![]()
Annemarie, wat heb je gedaan dat je niet mag paardrijden?
Ik heb jou ook al eeuwen niet gesproken.
Tatjanaa schreef:Rainlegs lijken mij ook een uitkomst![]()
Maar bij LC is het wer nooit te voorspellen, wees op alles voorbereid.
Manon rainlegs zijn van die flapjes die alleen aan de voorkant van je benen zitten en tot je knie.
*zoekt foto* (ff een link, anders is die groot)
http://www.dierenshop.nl/images/rainlegs.jpg

Vanny_ schreef:@ Carry ga jij dan allrounden of als leiding op ponykamp (of beide als het kan) en weet je al ong wanneer je er dan bent ?

.

fryskhynders schreef:carry dan zijn wij twee weken samen allrounders
gezellig
Maar na 2-3 dagen gaat dat vast wel lukken.
) en we kunnen de fiets achterop meenemen.
. 
Carry schreef:fryskhynders schreef:carry dan zijn wij twee weken samen allrounders
gezellig
gezellig! In het begin zal ik wel moeite hebben om het tempo bij te houden. Dit is immers de eerste stage ever voor mijMaar na 2-3 dagen gaat dat vast wel lukken.
Ik heb er al erg veel zin in. Ik had vorig jaar al proberen te solliciteren. Toen was ik nog te jong (niet dat ik dat al wist, maar wie niet waagt wie niet wint is het toch?) en dit jaar was ik wel de goede leeftijd. Is het trouwens handig om een fiets mee te nemen? Ik word door me ouders weg gebracht (hoe bedoel je relaxt) en we kunnen de fiets achterop meenemen.
Citaat:in uitgeest igg niet
... misschien ken ik jou dan wel van eerder..
hopelijk komen de certificaten een beetje vlug.. kan ik mooi in de kantine hangen 
chevaux_ schreef:Gefeli Franny!!!
@ Carry , lekker drukke vakantie dus! Volgens mij is het best zwaar, maar je denkt daar niet meer aan, het is zoo gezellig daar, hele aardige allrounders en leiding. (en geweldige paarden natuurlijk!) Meedraaien in de bosritten is natuurlijk ook errug leuk.
@ Franny, weet jij heeel misschien wie leiding en allrounders wordt in de herfst?
en ik weet niet wie er komen. maar dat is toch ook niet van belang? alle kampleiding is leuk en het ponykamp ook
dus wacht nu maar rustig af wie er komen.. het komt vast en zeker helemaal goed en het word ongetwijfeld weer een super week