manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 21:32

Nee, sint heeft mij overgeslagen dit jaar Knipoog, wij vieren namelijk kerst Haha!!
Indoor Zeeland lijkt me echt leuk!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 15:26

haha nie braaf genoeg geweest Bar? *Foei Knipoog *
Mar wij vieren idd ook kerst, nu gwoon lekkr een avondje gezellie gedaan (wel de zondag avond ipv de dinsdag avond Tong uitsteken) en wat kleinigheidjes erbij.

Tja sorry mariekje, las je sms pas laat *uur of 8* En ik ben er toen maar vanuit gegaan dat je Gert-Jan bruggink al wel weer herinnerd had Vork (je had ook even terug kunnen zoeken als je t héél erg graag had willen weten, hier in t topic staat ook een keer zn naam én een foto van hem en zn paardje. Ergens.. )
maar jullie hebben dus nog even heerlijk genoten van t verjaardagskado. Was ook egt wel weer voor een high tea gister.
Nou Mariekje nog één kado te gaan Tong uitsteken wanneer ga je t grote western avontuur aan? Al een datum kunnen prikken?
Bianz schreef:
Stuiterstuiter; moet je me nog vasthouden Thirz, anders dan ren ik zo de stal door als ik 'm zei Hahaha ik droom er zelfs al over nu

haha, Bianz rent straks als Penny meisje mét camera om der nek, gillend op Eldo af Clown Moet kunnen voor een keertje tog? Knipoog
Maar wel super gaaf hoor Bianz! Heb je je kameeltje nog gezien nadat hij van Paardoes weg is gegaan? Zowiezo al wel een hele poos gelee dat je hem gezien hebt tog? (en irl bewonderd Lachen )

*phoe had best een hoop bij te lezen ineens... Druk hier, druk met school en zelf laat thuis; heb je dat weleens. Máár ik ben weer bij Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:41

Hallo iedereen,

Eindelijk hebben we dan internet!
Dus nu kan ik weer alles wat hier gebeurt dagelijks bijhouden!

Met jullie alles goed?
Ik heb niet alles gelezen want dat waren te veel pagina's!

Met mij is alles wel goed, voice en ik worden al aardig dik, naja voice was dat eigenlijk al een tijdje!

Ik heb wel kunnen lezen dat kim en thirz met nous...(hoe schrijf je het?) bij de braamhof staan.
Bevalt het goed?
Das dichtbij mijn huis thirz, dus dan kan ik toch een keertje mee gaan kijken bij je.

En hebben jullie mallory dr paard al gezien en die van stefanie bos?
Is het wat?

Ben wel benieuwd!

Nou tot snel!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:57

Heej Nel, wat cool dat je ons weer komt vergezellen, we hebben je gemist Lachen
Nous staat vanaf vorige week bij de Braamhof, ze vindt het allemaal wel prima en loopt erg relax in de bak rond. Hadden we nooit verwacht! Maar je mag natuurlijk snel een keertje mee, leuk! Verder alles goed met jou, de baby, Wilco, Voice en het huis? Babykamer al af? Knipoog

Nou, ik had ook een enerverende sinterklaas op mn werk. Kids waren niet te genieten uit school, we hebben ze echt moeten drillen totdat de sint kwam....toen waren ze ineens allemaal heeeel stil! Toen de sint vroeg wie er wel eens kattekwaad uithaalde zag je alleen maar onschuldige gezichtjes Schijnheilig

En tja, als Bianz als een gek gaat stuiteren bij de braamhof, doe ik net of ik dr niet ken hoor Tong uitsteken Of we ontvoeren Eldo gewoon, kan makkelijk. Zetten we m toch gewoon in je tuin Bianz?!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 20:34

Jazeker, alles goed met wilco, baby, etc.
babykamer wordt aan gewerkt, maar is nog niet af.
Ben nu 6 maanden, dus nog 3 maandjes te gaan als alles goed gaat!
Ik hoorde dat carola een zoontje heeft, Bjio? aparte naam, maar wel leuk voor dr dat alles goed is deze keer!

Met voice is ook alles prima, die is nog steeds lekker dik, en nu met haar berenvacht is het helemaal een lekker dikkertje!

Volgend jaar gaan we als het veulen eruit is, weer helemaal overnieuw beginnen met rijden en conditie opbouwen.
Misschien kom ik jullie dan wel vergezellen bij de braamhof, maaar dat ligt eraan hoeveel centjes we tegen die tijd er voor over hebben!

Hoeveel kost eigenlijk stalling bij braamhof?
Ben je nog bij de pagter geweest, of vondt je dat niks meer?
Dat lijkt mij nog steeds een leuke stal!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 21:03

Bij de Pagter staat de ex van Frans, Rosalie heet ze, echt n aardig meisje (kan t goed met dr vinden).

Fijn dat alles zo goed gaat Nel!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 13:21

Bah, ben net in de regen met Marieke naar Nous geweest. Eerst afwachten of t nog droog zou worden, maar zag er niet naar uit. Regenpak aangedaan en fietsen maar. Daar nog gewacht of t droog zou worden, maar nee hoor, bleef plenzen! Dus het rijden hebben we maar laten zitten, een goede poetsbeurt en een emmer slobber en Nous was ook weer tevree. Weer regenpak aan voor op de terugweg...komen we in M'burg is het droog! Echt gemeen Scheve mond

We zijn ook nog langs de Pagter geweest Nel, maar de Braamhof vonden we toch leuker. Ik kom wel een keertje langs als ik naar Nous gaat, ben ik toch in de buurt! Ben je nog aan t werk?

Hopen dat t morgen wat beter weer is, eindelijk weer eens naar Paardoes Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:16

Ja dat had ik ook thirz,
ben net bij voice geweest, toen had ik ze lekker buiten gezet want het was droog en heb nog met r gewandeld.
En toen ik naar huis wilde ging het regenen, dus heb ik ze maar weer binnen gezet.
Rij ik op de scooter naar huis, is het weer droog.
Maar ja dat blijft vast heel de dag zo door gaan.

Ja ik werk nog steeds thirz, wel minder.
Ik zit voor 50% in de ziektewet, want het was me iets te veel.
Ik had elke dag last van harde buiken (voor weeën) dus ik moest van de verloskundige maar stoppen.
Maar helemaal stoppen vond ik ook zowat, dus probeer het eerst door wat minder te werken.

Vanavond ga ik naar paardoes, ben gevraagd voor sinterklaas te vieren met de vrijwilligers.
Dus ga vanavond de paardjes weer eens begroeten.

Gaan jullie nog je kerstpaketten halen bij de intratuin?
Ik hoorde dat, dat vandaag was dus..
Ben benieuwd of ik ook iets krijg van de eendracht????

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:51

hey Nel, gezellig dat je er weer bent........
Joepie, over een paar uurtjes ga ik naar Tunesie, duurt nog tot morgenmiddag half 5 maar goed.....is al heel snel.......
Ja balen he thirz, dat het bijna heeeeel de middag gewoon DROOG is geweest en toen wij wilden rijden het met bakken uit de hemel kwam, is niet eerlijk....
Heb nog leuke kerstinkopen gedaan bij de intratuin, lichtjes voor in de boom, kaarsjes, een piek en slingers...
hey doei allemaal, spreek jullie wel weer als ik volgende week zondag thuiskom.....doe niet aan kaartjes hoor, ben al weer thuis eer die er zijn......

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:06

He mariekje, veel plezier daar!

Nou was gister dus op paardoes, wel gek om daar weer te zijn, maar het was best gezellig!
Echt leuk die buitenstalletjes van de shetlanders.
En de andere 3 paardjes die ik nog niet gezien had.
Alleen is de fries wel klein voor een fries.
maar goed, erg leuk om weer even gekeken te hebben!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 18:26

Heej Nel, lang gelee!
Maar nu heb je lekkr weer internet, kan je weer Bokken Knipoog Super belangrijk natuurlijk Clown

Fenna is idd geen grote fries, maar opsich wel een leukje. En die shetties hebben nou idd lekkr allemaal een eigen stalletje zonder blatende of mekkerende buren Haha! Lijkt me een stuk leuker staan.
Nog leuk Sinterklaas gevierd? Leuke surprises gezien? (hihi, Denice was er ook errug blij mee gloof ik Clown )
Mariekje22 schreef:
Heb nog leuke kerstinkopen gedaan bij de intratuin, lichtjes voor in de boom, kaarsjes, een piek en slingers...

Tja onze boom heeft genoeg spulletjes, dus wij hebben t maar bij een hondenriem, hondenbrokjes en wat geurkaarsen gehouden. Egt een Kérstpakket dus Tong uitsteken
Hoop zo dat je heerlijk weer hebt daar in Tunesie (tja, zal altijd wel beter zijn dan hier in Nederland. Al die regen! Maar gelukkig viel t vandaag wel mee met de buien. Lekkr buitenritjes kunnen doen, heerlijk in t sonnetje. Ben benieuwd wat het weer morgen gaat doen...)

Zeg thirz ben jij ook nog steeds zo moe?
[edit]kijk net in je profiel; egt een leuke Halloween foto van Mariekje en jou Haha! Staat er vast al een tijdje, maar had hem nog nie gezien Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:58

Hoi!! Wat een verhalen allemaal, ik moest wel ff bijlezen! Gezellig dat je er weer bent Nel! Hoe staat het de verbouwingen; alweer hard bezig? Had al een wekelijkse update van je schoonmoeder gehad over hoe het nu gaat met je, dus was al op de hoogte van het minder werken Knipoog
We duimen dat Mariekje nu veilig in t vliegtuig zit op tijd!
En Thirz en Cis; was Happy Feet leuk? De Gay-Pinguins gespot? Haha! Ben ook zo benieuwd na al die voorstukjes!
Nog 4 nachtjes slapen en dan... Eldo! Clown Thirz gaat echt doen of ze me niet kent ben ik bang, ren ik daar met m'n digi op m af hihi!
Nero is nog steeds niet opnieuw beslagen; vandaag met 'm gewandeld, maar hij loopt hardstikke onregelmatig, dus heb niet eens gelongeerd omdat je anders zo de ijzers er af trekt in de soppige longeerbakken. Als het woensdag nog zo is kunnen we dus een snelle ronde bij Nero en Boris doen Thirz!
Vanavond eens lekker een avondje chillen en op tijd naar bed, ben ik wel aan toe! Jullie nog plannen?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 19:20

annemijn mijn suprise was niet lief :p

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 20:07

Haha, misschien geen lieve surprise, maar wel een hele leuke Tong uitsteken Tja je hebt t zelf gedaan hoor Knipoog

Balen van t ijzer van Nero Schiet ook nie op zo.. Tja, je had nog kunnen overwegen om met hem naar Paardoes te komen. Wij hebben nl een heerlijk zwembad, misschien dat dat beter gaat met een los ijzer?
Bianz schreef:
Nog 4 nachtjes slapen en dan... Eldo! Thirz gaat echt doen of ze me niet kent ben ik bang, ren ik daar met m'n digi op m af hihi!

Zegge Thirz, terwijl je dan doet alsof je haar niet kent, wil je dan nog even een foto maken (of filmpje Vork ) van Penny Eldo-Fan Bianz? Clown
Bianz schreef:
Vanavond eens lekker een avondje chillen en op tijd naar bed, ben ik wel aan toe! Jullie nog plannen?

Jup, ik heb nog plannen Ja dezelfde als jij Knipoog
Nu nog heel even beetje aan school prutsen, daarna ff relaxen achter de comp, bank hangen en ook errug vroeg mn bed in idd Slapen Behoorlijk gaar...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 20:47

Phoe, ik ben ook echt gaar van mn dagje Paardoes, ook best veel gedaan!
Moest toen het bijna sluitingstijd was nog ff Tineke gaan vangen met Jael, die vond dat het tijd werd om eens een rondje te gaan wandelen en liep los over het terrein. Nou, gaat nog niet zo makkelijk hoor, zo'n zwijn vangen Clown Nu zit ik lekker in mn pyjama te computeren, straks fijn x-factor kijken en dan Dromen Morgen weer vroeg op om te gaan werken. Maar volgende week ben ik weer van de partij hoor!

Echt jammer van Nero zijn ijzers. Al enig vooruitzicht wanneer de HS kan komen? Anders geven we hem en Boris een ultra-goede poetsbeurt, ook leuk Lachen
Cis en ik waren niet meer naar Happy Feet geweest, maar naar Zwartboek (iets heeeel anders) We hadden m allebei nog niet gezien en Happy Feet zie ik vast nog wel een keer op mn werk voorbij komen! Maar t was echt een hele mooie film, zeker een aanrader.

Jaja, de Halloween-foto kon natuurlijk niet ontbreken in mn rijtje thema's in mn profiel. Vind de foto vooral leuk omdat ik er nog lekker bruin op ben Vork
En Anne: ze geven voor maandag echt baggerweer af.....maar we blijven hopen op een zonnetje he, hihi!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 21:06

Thirz schreef:
En Anne: ze geven voor maandag echt baggerweer af.....maar we blijven hopen op een zonnetje he, hihi!!

Baggerweer? Welnee!
*heeft nu even een verhit gesprek met de weermeneer boven "Hoe durf je voor maandag BaggerWeer af te geven!!!" Boos! Grrr!
oke, die is onder de indruk: Maandag mooi en droog weer hoor Thirz, hij zou t even veranderen op zn weer-rooster Bloos

En je bent idd nog behóórlijk bruin op die foto ja Cool Net als op die foto in je msn trouwens Knipoog
Arme Tineke, tja.. Van alleen maar in je hokje zitten word je ook simpel natuurlijk. Logisch dat je ook eens de rest van het terrein wil zien (Ik stel voor; iedere dag een rondje over t terrein, met Tineke aan de lijn Clown )
én jullie hadden nu meteen even een opwarm rondje gehad, voordat je aan de terug reis begon. Is veel beter voor je spieren Ja Dus ze heeft ook nog eens aan jullie gezondheid gedacht, is dat nie lief? Vork
Thirz schreef:
Maar volgende week ben ik weer van de partij hoor!

Ja, ik ook hoor Go jij! Go jij!
Wie gaat er nog meer mee?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:17

Ben net weer op wedstrijd geweest, had 182 en 189... dus nu B + 10! Ole ole!

Had een mail gestuurd voor een gratis reading met Sharon, dit kreeg ik terug, de tranen liepen over mn wangen!
karakter?
mooie meid
trots
lief
betrouwbaar
leuk?
buiten ritten
genieten van natuur
eten!
niet leuk?
vies weer
modder in het land
lichamelijk?
veel beweging nodig om gespierd en slank te blijven
emotioneel?
trots, zelfverzekerd
goed overzicht
laat me niet snel verassen
wat veranderd?
meer tijd voor buiten ritten ipv de bak?
wat tegen baasje zeggen?
bedankt voor vertrouwen
is wederzijds!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:18

ik heb niet zelf naar ge,maakt annemijn

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 19:27

haha welnee joh Schijnheilig
Als je t er ietsje minder over gehad zou hebben, zou de kans kleiner geweest zijn dat je zo'n surprise kreeg Haha! Je hebt nu gwoon net ff te vaak en te veel gebabbeld Knipoog

jeej, Super Bar! Go jij! Go jij! gaat goed met jullie!
En zo'n beschrijving is wel gaaf! Als ik t zo lees klopt t ook wel aardig met t beeld wat ik van Shaar heb. Lekker buiten rijden en genieten van de natuur, en zich niet zo snel laten verrassen Ja Ja vind t wel passen (voor zo ver ik Shaar dan ken hè Lachen )
Klopt t voor jouw gevoel helemaal voor jouw Shaar?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:29

Volgens mij klopt hetgene dat ze heeft geschreven echt super bij Shaar!
Het klopt ook dat ik wat minder buiten rijd, komt doordat ik veel aan het oefenen ben met dressuur enzo. Dus ik geef dr groot gelijk dat ze weer meer wil bermcrossen Haha!! Sharon geniet altijd zichtbaar als ik op buitenrit ga!
Kijk bijvoorbeeld dit koppie!
Afbeelding

Die modder in de wei is ook helemaal waar, op het laatst wilde ze eigenlijk niet meer de wei in en als ik kwam wist ze niet hoe snel ze uit de blubberzooi moest komen!
Dat ze trots is wist ik al, op wedstrijd loopt ze ook altijd lekker te showen en is ze helemaal blij als er allemaal mensen naar haar kijken.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 20:41

haha, ja en op t reelaer dan Knipoog Vond ze ook egt heerlijk! Lekkr spelen in de crosswei, lekkr springen over die "vreemde" hindernissen *goed overzicht, laat me niet snel verassen* en natuurlijk de trektocht Haha!

Hihi, en leuk zo'n show paardje Knipoog werkt wel handig op wedstrijd (of zou iig heel handig kunnen werken. Een paardje wat graag goed gevonden wil worden en graag aan iedereen wil laten zien wat ze kan, doet er dan meestal nog net een schepje bovenop Haha! en dat maakt t helemaal een mooie combi)
Heb je trouwens nog foto's van deze wedstrijd?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:42

Nee geen foto's... mn vader was mee als mn groom Haha!, heel de tijd braaf die zweetdeken vast gehouden en me geholpen, echt zo lief! En niet te vergeten; hij heeft me helemaal naar Renesse en terug gereden!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 21:19

Gefeliciteerd Bar! Echt super, op naar het L1 dus! Vind zo'n beschrijving echt tof om te lezen; zou er ook wel eentje van Nero willen laten maken. En dat Shaar geniet buiten was al wel duidelijk Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 10:48

Ja, zo'n beschrijving is idd gaaf Ja ben ook wel benieuwd wat er voor Nero uit komt dan.
Hoe ben je aan die reading gekomen Bar?

*en Psst, Thirz; tis nog droog Knipoog (En dat de lucht best wel grijs en donker is, en dat er best een flinke wind staat vergeten we even Clown )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 17:39

En ja, het bleef droog op de heenweg en tijdens het rijden....het begon net te regenen toen we terugkwamen van het rijden. (en arme Anne moest toen nog met tegenwind naar huis fietsen Ach gut ) Nous kon het niets deren dat het hard waaide of wat dan ook. Gewoon op buitenrit, naar t strand? Geen probleem hoor! Ik was nog nooit naar t strand met haar geweest, maar alles ging prima, ze was echt superbraaf! Dr braafheid was ze verloren toen ze van t strand afkwam en even een race-galopje deed, Anne helemaal onder de modder Clown Vanavond wordt ze geschoren, benieuwd hoe ze dat vindt!

Heel leuk om dat te lezen en dat het zo klopt Bar! En gefeliciteerd met je winstpunten!