, wij vieren namelijk kerst
!Indoor Zeeland lijkt me echt leuk!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, wij vieren namelijk kerst
!
*
) en wat kleinigheidjes erbij.
(je had ook even terug kunnen zoeken als je t héél erg graag had willen weten, hier in t topic staat ook een keer zn naam én een foto van hem en zn paardje. Ergens.. )
wanneer ga je t grote western avontuur aan? Al een datum kunnen prikken?Bianz schreef:Stuiterstuiter; moet je me nog vasthouden Thirz, anders dan ren ik zo de stal door als ik 'm zei Hahaha ik droom er zelfs al over nu
Moet kunnen voor een keertje tog? 
)
Of we ontvoeren Eldo gewoon, kan makkelijk. Zetten we m toch gewoon in je tuin Bianz?!
Super belangrijk natuurlijk
Lijkt me een stuk leuker staan.
) Mariekje22 schreef:Heb nog leuke kerstinkopen gedaan bij de intratuin, lichtjes voor in de boom, kaarsjes, een piek en slingers...
Staat er vast al een tijdje, maar had hem nog nie gezien
Ben ook zo benieuwd na al die voorstukjes!
Thirz gaat echt doen of ze me niet kent ben ik bang, ren ik daar met m'n digi op m af hihi!
Tja je hebt t zelf gedaan hoor
Schiet ook nie op zo.. Tja, je had nog kunnen overwegen om met hem naar Paardoes te komen. Wij hebben nl een heerlijk zwembad, misschien dat dat beter gaat met een los ijzer? Bianz schreef:Nog 4 nachtjes slapen en dan... Eldo! Thirz gaat echt doen of ze me niet kent ben ik bang, ren ik daar met m'n digi op m af hihi!
) van Penny Eldo-Fan Bianz?
Bianz schreef:Vanavond eens lekker een avondje chillen en op tijd naar bed, ben ik wel aan toe! Jullie nog plannen?
dezelfde als jij 
Behoorlijk gaar...
Nu zit ik lekker in mn pyjama te computeren, straks fijn x-factor kijken en dan
Morgen weer vroeg op om te gaan werken. Maar volgende week ben ik weer van de partij hoor!
Thirz schreef:En Anne: ze geven voor maandag echt baggerweer af.....maar we blijven hopen op een zonnetje he, hihi!!
Grrr!
Net als op die foto in je msn trouwens
)
Dus ze heeft ook nog eens aan jullie gezondheid gedacht, is dat nie lief? 
Thirz schreef:Maar volgende week ben ik weer van de partij hoor!
Je hebt nu gwoon net ff te vaak en te veel gebabbeld
gaat goed met jullie!
Ja vind t wel passen (voor zo ver ik Shaar dan ken hè
)
! Sharon geniet altijd zichtbaar als ik op buitenrit ga!
Vond ze ook egt heerlijk! Lekkr spelen in de crosswei, lekkr springen over die "vreemde" hindernissen *goed overzicht, laat me niet snel verassen* en natuurlijk de trektocht
werkt wel handig op wedstrijd (of zou iig heel handig kunnen werken. Een paardje wat graag goed gevonden wil worden en graag aan iedereen wil laten zien wat ze kan, doet er dan meestal nog net een schepje bovenop
en dat maakt t helemaal een mooie combi)
, heel de tijd braaf die zweetdeken vast gehouden en me geholpen, echt zo lief! En niet te vergeten; hij heeft me helemaal naar Renesse en terug gereden!
ben ook wel benieuwd wat er voor Nero uit komt dan.
(En dat de lucht best wel grijs en donker is, en dat er best een flinke wind staat vergeten we even
)
) Nous kon het niets deren dat het hard waaide of wat dan ook. Gewoon op buitenrit, naar t strand? Geen probleem hoor! Ik was nog nooit naar t strand met haar geweest, maar alles ging prima, ze was echt superbraaf! Dr braafheid was ze verloren toen ze van t strand afkwam en even een race-galopje deed, Anne helemaal onder de modder
Vanavond wordt ze geschoren, benieuwd hoe ze dat vindt!