Hmm de kringloop komt morgen tussen 1 en 5....zal je zien dat ze vet laat komen...en ik moet morgen ook weer terug naar Ngein, dus dat wordt 's avonds terug reizen ben ik bang...
Ze moeten sowieso de normering verhogen tot dat twee derde van het totaal (in heel nederland dus) een voldoende heeft gehaald. Dat zijn ze verplicht om te doen... Het enige voordeel wat een klacht indienen zou hebben is dat ze eventueel een heel slecht gestelde vraag weg laten oid, want de normering omhoog gooien moeten ze dus altijd doen om aan die 66,66% te komen.
Ppffffff en nu moet ik weer bijkomen!! Wat een werk zeg, een kast helemaal uit elkaar halen! Maar het is me gelukt helemaal in me uppie! Voel me een echte techneut zo haha
Zo volgens mij heb ik uit elkaar gehaald en opgeruimt wat ik kon voor nu. Morgen als al die spullen opgehaald zijn is het hier vet leeg Morgen alleen nog me bed uit elkaar halen.
Haha nu heb ik de Op eens bekeken, ik sta er helemaal niet tussen, vast vergeten een verhaaltje te maken. En er staat ook kim345 echte naam Kim maar het is toch echt Kimberly
zo kom je nooit bij fjordenpaard en zo 3 keer in een maand haha! ik ga met pingsteren waarschijnlijk weer huren en 17 juni weer! haha
ghehe awesome Ik heb er echt de tijd niet voor xD ik wilde misschien ook met pinksteren gaan maar hoogzwanger vriendinnetje komt dan langs dus jammerdebammer..
_Lucy
Geplaatst: 21-05-12 22:11
kim345 schreef:
Haha nu heb ik de Op eens bekeken, ik sta er helemaal niet tussen, vast vergeten een verhaaltje te maken. En er staat ook kim345 echte naam Kim maar het is toch echt Kimberly
had helemaal niet gezien dat je er niet tussen stond