En inderdaad als je een paard hebt moet je ook zelf wat doen dat vind ik ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En inderdaad als je een paard hebt moet je ook zelf wat doen dat vind ik ook
vientijntje schreef:Heeej, Ornella???!!! Ben jij dat?? Je kent mij zeker, ik had van de zomer Viento, een schimmel andalusiër ruintje. Ik ben Anke.
Er is inderdaad heel wat veranderd hoor, Bergemo is toch steeds in verandering. Hans houdt van veranderen, hahaha.
Je moet gewoon nog eens een keertje aan komen waaien en dan gezellig mee het bos in gaan of zo, dan kletsen we je wel bij!
groetjes,
anke
En dan crossen maar..
Hoe gaat het verder? Kamer al beetje eigen gemaakt? Zal groetjes doorgeven

) Knap hoor!
) Vandaag eens op hem uitgeprobeerd (nadat ie eerst een uurtje in het bos is geweest met boos vriendje, wilde Ascot schoppen, maar Ascot is te groot en vriendje te klein, dus ging mooi onder z'n buik door
) Bij alle nieuwe bitten (heb er 4 uitgeprobeerd) was het racen, bokken en meer van dat, maar met deze was het 'ik ben braaf'. Bij aangalloperen zei hij IEUW, ging de staart erop en snuit op standje wolken kijken (waren nog geen sterren te bezichtigen), maar kwam hij ook weer heel netjes terug
(we leren het wel!
) 
) Alleen zit er een aparte teugel op. Want ik rijd nl. bitloos, maar in noodgevallen kan ik dan wel die stang erbij pakken. Nog niet nodig gehad, maar heb er ook nog niet mee in een bos gereden 
Wil het overigens gewoon bij recreatieve wedstrijdjes houden, mag het dan ook niet? Nou ja, het staat dan in ieder geval beter al een liverpool stang...
Dacht met Sjaak ook midden in de hindernis te klappen toen ik de eerste keer probeerde met laatste hindernis op 1.30. Ging beetje vanuit 'steigerstand' 
Al wat bedacht dan? Of gewoon boekje losslaan?
), maar daar heeft ze geen onafhankelijke zit op.
In een dressuurzadel wordt je vaak in een bepaalde houding gedrukt dus dan blijf je wel zitten.
ik heb echt geen onafhankelijke zit op de barefoot, op het dressuurzadel zit ik veel steviger
Bullie deed heel goed zijn best!