KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 18:42

saartjuh88 schreef:
Misschien moet je m die foto van Bianca laten Zien dan kan die het vast visualiseren :p

Wat denk je zelf? Ik kan slaan, schoppen, smeken, huilen, lief doen of op mijn kop gaan staan..... meneer steek gewoon zijn middelvinger op hoor. }:0

saartjuh88

Re: KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 18:47

Ach ja, als je maar lol hebt met je knol. Of in jou geval als je maar blijft zitten

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 18:54

lamme trapzak :')

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:19

Nice pic bianca.:)
Marjan is mooie crosa die er staat :) ik zit bij hindernis 5 (afsprong met altrtnat) zit er net wel/niet als jij start ;)

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 08:09

Ik ben benieuwd naar de cross, heb er zin in!!
Ga vrijdag avond al lopen.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 20:07

Haha ben benieuwd, is ie al geschoren? Zag hem van de week nog met haar lopen nml ;).

Nou de vrouw van club ligt nog steeds in coma, was idd ongeluk met paard, heeft tijd in de bak (buiten bewustzijn) gelegen, totdat iemand het toevallig zag (was ook iemand van de club).
Enkele ribben gebroken en gaatje in lever, al schijnt dat 'niet erg' te zijn.
Haar hersenkwabben zijn over elkaar geschoven bij de val (en ze had idd een cap op), dat is wel gevaarlijk. Enige 'positieve' is dat ze als dr vriend iets vraagt soms zachtjes in vinger knijpt... Dus hopen dat ze snel wakker word.

Ik heb morgen oefendressuur :o heb inmiddels 3x gereden, hij loopt eigenlijk heel fijn, heb met knieband weinig last, zonder knieband is echt onmogelijk. In 'dagelijks' leven heb ik hem zelden om, alleen als ike cht veel moet llopen, anders word been 'lui' en als ik knieband dan af doe, is knie zo instabiel als iets.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:45

Hallo meiden! :wave:
Ik kom ook weer even buurten, weinig boeiends te vertellen hihi. Ik ben ontzettend druk met school en Maes en werk dus heb ook niet heel veel bokt-tijd meer. In ieder geval succes morgen Marjan! Maak je een paar mooie foto's van haar Colet, kunnen wij ook een beetje mee genieten.

Rust nemen is niet echt voor jou weg gelegd hé Colet? Je bent baas over je eigen lichaam, jij voelt het als beste.
Ook weer een mooie foto Bianc, vind Frits een leuk beest!

Hoe gaat Levi Martien, weer helemaal de oude? En ik mis Ellen joh, joehoeee?? El ik zou mijn KNHS shirt nog opsturen hé naar jou, bedenk ik me net hihi.
Ik ga weer aan het werken, lekker op het terras lopen op de golfbaan en stiekum genieten van het prachtige weer!

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 09:49

Zo dan heb je een betere baan dan ik nu! Ik moet vanachter het glas naar het mooie weer kijken ;) Maarrr ben wel vrij vanmiddag! :j
Levi gaat weer goed! Volgens mn instructrice liep ze vorige week nog wat teugelkreupel, maar dat is inmiddels ook al verbeterd! Volgend weekend gaan we weer voor het eerst de ring in! Kan niet wachten! :):)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:58

Wat leuk martine, eindelijk weer de baan in :D
sjel wanneer was je Z2 debuut ook alweer?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:15

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:17

haha Sjel, ik heb de giraffeprint besteld! leuk zijn ze he *\o/*
Veel succes he martine met je proefjes van het weekend.
Colet hoop dat je van het weekend niet te veel last hebt van je knie

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:22

Ja hoor... ik leef nog! Ik was ff naar IJsselstijn op zoek om evt ff te komen kijken, maar 't is me ff te ver ladies... sorry! Heel, heel veel plezier in ieder geval. Het belooft goed weer te worden... 8-)! En veauteaus nemen he?
Trouwens, wie ik ook "mis" hier de laatste tijd is Bente... weet iemand hoe het met haar is?
Ja, Shel, als je het t-shirt nog ergens kunt vinden (hihihihihi) houden we ons aanbevolen; Steenbokstraat 18-2394 PC Hazerswoude :+
Heerlijk Martine, dat je weer lekker aan het werk èn de ring in kunt met Levi! Succes volgend weekend!
Hier alles prima! Barco begint nu (eindelijk na anderhalf jaar dat ik 'm heb) lekker erin te zakken en over de rug te lopen, dus 't gaat steeds beter. Nu de wp nog... 9 oktober mogen we weer :o

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:42

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:43

hoj ellen!
Mooi dat alles goed gaat, foto's maken geld voor jou ook he ;

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:33

En meiden, hoe was de cross van het weekend? Aan het weer kan het niet gelegen hebben, potverdrie wat een heerlijk weer. Ik ben met wat vrienden wezen varen en jetski'en hier, ook niet verkeerd. :D

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 18:22

Marjan had geloof ik heel goed gereden weet haar plaatsing niet.
Benthe had l gereden maar die was te verwaand om te zwaaien haha, geen id wat ze gemaakt had.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:05

Ik ben super tevreden. Heb uiteindelijk geen prijs gehaald maar wel een heerlijk gevoel gehad met rijden.
Had 195 punten met de dressuur, foutloos gesprongen en foutloos gecrosst, had wel wat tijdfouten maar dat boeit niet. Snelheid komt vanzelf wel. Hartslag was 72 na de cross dus ook allemaal prima.
Maar pff wat was het warm.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 09:43

netjes marjan!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:10

Top marjan! Bij je halve botsing tusse 5 en 6 zul je ook wel hebben moeten remmen of niet?
Ik hoorde je vloeken ;)

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:48

Ja klote mountainbikers reden daar met zijn 3en op het pad waar wij een haakse bocht naar links moesten maken. Die hadden daar niks te zoeken en was echt gevaarlijk. Heb er 1 bijna omver gereden.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:28

Inderdaad zag in een flits nog 1 mountainbiker... Al moet ik heel eerlijk zeggen... Die ophindernis 6 zaten bij de B waren ook niet echt (toen ik daar was iig) aan het opletten... In die hoek waren wel meer van dat soort gevallen...

Nou Ik heb ook eens prijs gewonnen *\o/*
En wat voor een! "Naar aanleiding van de Coen en Sander show hebben wij uw oplossing voor het
mysterie ontvangen. We vonden uw inzending erg leuk, daarom heeft u een Kips.
verrassingspakket gewonnen." (Als in Kips leverworst.... getver haha)

Maargoed, mijn inzending was dodelijk saai, maar blijkbaar had niemand gereageerd en konden ze niet anders :') (Vraag was waarom er soms een kips leverworst korter is als de andere (dit had ietse met de vuldruk te maken) en als je een andere ('leuke') inzending had kon je verrassingspakket (jaar lang leverworst haha ofzo) winnen. En ik had iets gestuurd van dat er iemand in de fabriek verslaafd is aan kips en dus stukken van de worst afsnoept :')

Und verder heeft buurjongen 1 gister een maiskuil bij ons gelegd... 2 vrachtwagens, dus hij is nu 20m lang 1m hoog en 3m breed... De ijstijd kan komen ;).

En heb ik een 8 voor wiskunde (en het hoogste van de klas) -:)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 20:10

haha colet ik vind jou inzending wel erg grappig!
Helaas heb ik de C&S show gemist

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 20:33

Was vorige week vrijdag ofzo al ;). Had toen al gemailt kreeg vandaag bericht ;)

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 21:30

Hahaha Colet, jij hebt altijd wat bijzonders! :p

Ik nu ook trouwens, heb mn mooie meisje voor het eerst geschoren! :) was echt superbraaf! En ze is echt opgeknapt! :j

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:49

Fotos :)?
Ik hoop dit jaar niet te hoeven scheren. Vind t bij warmbloeden niet mooi (in tegenstelling tot haf en fjord die knappen er juist vaak van op :))