Ik heb PC (moeten we blijkbaar weer een toets maken zonder dat ik weet wat het is, maar het is dacht ik iets van internet en mail ofzo, dus zou wel makkelijk zijn) en daarna ehbo toets en dan alweer klaar...
Grrrr komen voor niks op school!! We hadden dat van PC al gehad...nu moeten we dus tot half 3 wachten op de toets van ehbo...maar ik hoop dat we gaan vragen of we het eerder mogen doen...
yes yes had een 8.8 op geschiedenis OH Hij geeft altijd ziek moelijke proefwerken en nu ook ngo eens oh dingen, ik had helemaal niet geleerd! En toen iok wel geleerd had had ik een 5.5, en daarvoor had ik ook niet geleerd en toen had ik ook een 8.8! haha ik weet dus wat me te doen staat voor het proefwerk, of eigenlijk wat niet xd
Wauw wat goed kim!! Ik heb een 6.9 voor wiskunde waar ik ook erg blij mee ben het gaat me dit jaar zo makkelijk af dat ik bang ben dat het volgend jaar nog lastig gaat worden
Haha ik heb de hoofdstukken die wiskunde B zouden zijn altijd lage cijfers dus idd ga ik niet doen of ik moet er heeeeeel veel moiete voor doen, Ik ga dus lekker wis A doen, ( niet dat datmakkelijk is of zo,.,, vrees ik xd)
Ik moet eigenlijk nog nieuwe rijhandschoentjes hebben aangezien ik nu meer ga rijden en ik niet elke keer me spullen heen en weer wil nemen, kan ik die gewoon daar in de kast leggen... Maarja mamsie heeft volgens mij niet zoveel zin om mee te gaan
Ik heb een 10 voor me powerpoint toets Moesten we gewoon een powerpointje in elkaar flansen en moesten bepaalde dingen inzitten zoals minimaal 3 animaties bijv. Heel simpel dus