Jaa... Ik was al lekker kwart over 12 klaar. We hadden vandaag sportdag. Moest 1 km hardlopen (wel heb ik er 4.54 over gedaan! ) gehockeyed, handballen, tennis, voetbal etc etc. En morgen zit ik ook weer tot 't 4e.
Ik ben net gebeld door gemeente schiedam! Ze willen een afspraak maken om samen de situaties te bekijken en bespreken! De DA komt zo voor sendiri! Ben benieuwd wat ze zeggen!
gister pia tje voor eerst in der leven in stapmolen gezet .. knap peerd deed helemaal niks .. alleen dat ding staat wel hard hoor hee pina moest echt heel veel draven
Kendera
Geplaatst: 14-10-10 15:10
__Melis__ schreef:
Had klacht ingediend over de hobbel in de groeneweg en t gfietspad bij nieuwlandplein...
totilas verkocht:( moeilijk hoor zelf een top paard fokken jezus hebben wij (nederlaners) een top paard gefokt! gaat tie naar die verwende kindejes die dit jaar voor t eerst na 20 jaar de wereldruiterspelen niet kon winnen ja idd duitsland!! pff vin het zo zielig voor edward!
hihi ik heb zo snel ff geen foto ineke ik maak er van de week wel ff 1
Sendiri was kreupel. Is waarschijnlijk toch hoefzweer, na uitverdoven verbeterde ze namelijk. Dus nu hoefzak en weken... Sendiri heeft in de molen gestaan! Had ze zeker weten al es eerder gedaan! Was super braaf Ga rijden zodra ie er is, tijd staat nog niet vast.
haha nou ik ben er ook hoor, denk idd dat t beter is om m gelijk te pakken, dan overval je m, anders gaat ie miss lopen miepen omdat ie weer ergens anders is en kan je thuis opnieuw beginnen. en nu heb je john er miss nog ff bij, is ook wel fijn