Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Zo, ik ben alweer thuis. Ging vol goede moed naar de manege om na de wedstrijden nog even te gaan rijden. Ik had al last van m'n onderrug (denk toch vermoeidheid door m'n werk en door gisteravond nog de hele avond op m'n benen te hebben gestaan als ringmeester. Wat wel heel erg leuk was om te doen) en in de auto stortte ik helemaal in. Op de manege vond ik het berekoud (ook waarschijnlijk door de vermoeidheid), dus heb ik besloten om First even te knuffelen en stal te mesten en weer naar huis te gaan. First had vanmorgen wel al in de molen gestaan. Ben ook de kantine niet meer in gegaan, werd ook een beetje sjagerijnig. Natuurlijk ben ik wel heel nieuwsgierig hoe de wedstrijden verlopen zijn
.
he, wat akelig! neem lekker ff een pijn stiller en een hete douche!
_sandra schreef:lekker op tijd naar bed liquita! morgen weer een frisse start, en lekker ff aan het werk met first! hopen dat het morgen beter met je is!
Tytje schreef:LIQUITA schreef:Heej Tytje, ik zag je nog lopen op de dijk richting jou stal. Je zag ons niet, je kwam vast van Veldt af.
Ja, klopt, ik heb even een paar wedstrijden gezien en gezellig met Nicole1995 gepraat.
Toppie hoor Rona en Linde!
voor dat hele eind lopen
. Tytje schreef:Mary is verhuisd. Haar vriendje begon te hinniken toen we met Mary weggingen, zielig........... Mary werd in de nieuwe stal gezet en begon gelijk hooi te eten, ze is zo makkelijk, alsof ze er al jaren staat, skatje.
Nicole1995 schreef:YEAH!!!!!!!!!!!!!!.We zijn L1.op zijn kont af hoor.170 en 183 punten.Ik reed in de eerste proef 2 keer 1 volte te weinig.Puur gefocust op mijn laatste punt halen,en had van af het begin al het idee ze was er niet helemaal bij,duurde te lang voor ik haar had.Kan ook aan mij liggen ahummm.Maar kan mij die punten schelen ,winstpunt is binnen.Ik hoorde wel dat de rest in de 160 punten had,beetje streng vond ik het wel,en ik was niet de enige.Dank je Shenavallie voor het voorlezen