Over Tweety gesproken:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Als vriendin van een BN-er sta je ook meteen in de picture hoor. Ik hoef niet perse met mijn foto in de Prive of de Story. En mocht het toch een keer uitraken (van tevoren weet je niet of het de liefde van je leven is) blijf je wel je leven lang de ex-van.
San1978 schreef:Voor alle vrijgezellen ladies op stal, als Chris nou bij ons komt lessen moeten jullie dit even in jullie achterhoofd houden http://www.telegraaf.nl/prive/5530047/__Chris_Zegers_hoopt_op_ware_liefde__.html

De Stadhouderskade stond weer blank bij de oversteek dus ik ren naar het stoplicht, druk op het knopje en ren weer 3 meter naar achteren. Ik stond net te wachten en er loopt een mevrouw in een heel net mantelpakje voor me langs en gaat aan de rand van de weg staan terwijl er auto's naderden....... Dus ik nadenken: Hmm zal ik haar waarschuwen of niet?.....
Haha nee hoor, heb maar even snel geroepen dat ze beter naar achteren kon gaan. Ze was echt net weg toen er een vloedgolf op ons af kwam door een voorbij scheurende bestelbus. Dus ik heb m'n goede daad voor vandaag alweer gehad
moet je ook maar uit de voerbak eten geven? 
Authentic schreef:Cassidy schreef:Als vriendin van een BN-er sta je ook meteen in de picture hoor. Ik hoef niet perse met mijn foto in de Prive of de Story. En mocht het toch een keer uitraken (van tevoren weet je niet of het de liefde van je leven is) blijf je wel je leven lang de ex-van.
Humm, mss ligt 't aan mij maar zo enorm serieus hoeft dat bericht ook niet gelezen te worden.
Mijn verzorgpony greep mis en pakte per ongeluk mijn ring en wijsvinger. Hij liet ook maar niet los, heb hem met mijn andere hand een enorme klap voor z'n kop verkocht waardoor hij losliet. Maar je wil niet weten hoe mijn vingers eruit zagen, heb nu nog de littekens. En het gebeurde nog wel op mijn verjaardag ook