die link moet je ff op klikken Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die link moet je ff op klikken
mar_leen schreef:Pfff net alles even bijgelezen, wat veel!!!![]()
Krijg je trouwens na je betaling en bevesteging nog post van het reelaer? Hoelaat je er moet zijn en alles?
Ben echt zooo benieuwd hoe het gaat wordenIk ga gewoon al over 37 dagen op Trec Tocht
![]()
Maar heb maar 2 rijbroekenMaar heb nu wel een buideltasje gekocht waar ik dan men camera en eten in kan doen
Want wil echt veeeel foto's gaan maken haha:P
Maar mag je niet in mouwloze topjes rijden?![]()
Dat is wel irritant zeg![]()
Naja wachten maar wel af...
mvs schreef:oww dit is alleen een foto ervan... filmpje heeft ze er afgehaald zegt ze.. dara had ze geen zin meer in ofzo

Una schreef:Pfff, ik vind het echt zoo jammer dat ik dit jaar niet mee kan
Volgend jaar móet ik echt mee!
Ik ben net trouwens nog van Una gevallen, je zou denken dat ze rustiger zou zijn nu ze bijna is uitgeteld, maar ze was net heeeeel erg hyper. Ik heb zeker 5 minuten op de grond geleden voordat ik kon opstaan, want ik viel rechtstreeks op mijn onderrug!![]()
Maar nog steeds hou ik van Una
Una schreef:@ IsabelvS
Nahh, zitten doet bet wel pijn.. Morgen dan maar longeren ipv rijden...
Ik kan dit jaar niet mee omdat we al naar Thailand gaan, en aangezien dat behoorlijk veel kost kan een week JT er niet bij... Maar als het goed is kan ik volgend jaar wel weer mee
Babico3 schreef:Ja, doe dat maar.
Edit: Hoe ging dat dan die spooktocht? Te paard?
En nog meer gekke dingen. Er werd bijvoorbeeld een pop naar ons toegegooid.

WiskyBokjes schreef:HAHA onze spooktoch was zoo vet
Iris, ik en nog een meisje gingen als laatst,
eerst konden we de ingang niet vinden
Toen zat dat meisje vast in prikkeldraad dus wij ruiepen om hulp, kwam er 2 'spoken'toch maar helpen

WiskyBokjes schreef:Ja toen flikkerde ik
En met dat jury hokje: ja daar zit iemand in *wij lopen zo dicht mogelijk bij elkaar langs t randje*![]()
geniaal was dat.
_Iris_Iris_ schreef:WiskyBokjes schreef:Ja toen flikkerde ik
En met dat jury hokje: ja daar zit iemand in *wij lopen zo dicht mogelijk bij elkaar langs t randje*![]()
geniaal was dat.
en ook toen liepen we ineens tegen draad aan en zagen we een zak hangen in de boom, wij dachten dat het vet eng werd.
bleek het helemaal niks te zijn
haha en lekker dan _Miesje_