fryskhynders schreef:yeeeeeeeeeeh ik kan quoten!!
Is toch ook niet moeilijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fryskhynders schreef:yeeeeeeeeeeh ik kan quoten!!
.
. Mereltje zat weer op Jumpy, alleen zat ze wat minder te smilen dus denk dat Jumpy toch al sterk veranderd is :S.
) is zo geschrokken van Frans zijn manier van lesgeven dat ze toen ik vroeg 'gaat het wel' in tranen uitbarste! Echt sneu, is een hele lieve vrouw en we hebben der al verteld dat ze bij Frans alles met een zak (i.p.v. een korrel
) zout moet nemen
en dat hij eigenlijk best een klein hartje heeft
.
.
Emmaa_ schreef:Is Zensibel nu een manegepaard?!.
OMG daar móet ik echt een keer op

Ahtnamas schreef:Hoi Hoi!
Er moet echt wat gebeuren aan het poepscheppen hoor! Frans heeft vrijdag alleen maar lopen scheppen, hij heeft gewoon geen les kunnen geven.
We hadden vrijdag echt een ontzettend drukke les! Gracita zat vrijdag op zensibel! Ze was er helemaal nerveus over omdat ze zelf vind dat ze voor geen meter rijd, maar ging volgens mij best goed! Mooi paardje ook wel om te zien. Mereltje zat weer op Jumpy, alleen zat ze wat minder te smilen dus denk dat Jumpy toch al sterk veranderd is :S.
Een lesgenootje die heel onzeker en nerveus is met paardrijden (maar het helemaal niet zo slecht doet) is zo geschrokken van Frans zijn manier van lesgeven dat ze toen ik vroeg 'gaat het wel' in tranen uitbarste! Echt sneu, is een hele lieve vrouw en we hebben der al verteld dat ze bij Frans alles met een zak (i.p.v. een korrel
) zout moet nemen
en dat hij eigenlijk best een klein hartje heeft
.
Ik heb vorige week betaalt... kom ik op de manege zegt Frans, he sam jij moet ook betalen he... dus nu moet ik maandag met Liesbeth gaan bellen om alles te regelen... *zucht*
Emmaa_ schreef:Is Zensibel nu een manegepaard?!.
OMG daar móet ik echt een keer op
. Maar ze is wel heel rustig met der hand en der benen zijn ook vrij rustig... (alleen het hakken uitdrukken gaat soms niet zo goed, mede door der heupproblemen).
).
.

fryskhynders schreef:is die bodem nieuw?

maar wist niet hoe nieuw het was...Kirsten_S schreef:Jaa dat irriteert me ook heel erg, we moeten vaak ook lang wachten met springen aangezien we niet kunne.
Kirsten_S schreef:Ben wel benieuwd naar Zensibel, wist niet dat dat een manegepaardje werd?! Wel zonde..
, denk het niet. (en als het wel zo is merken we het snel genoeg
)Kirsten_S schreef:Aaah wat sneu voor der zeg! Wat was er gebeurd dan? was die aan het schreeuwen enzo?
. Maar ja, weet je wat het is, die vrouw heeft een beetje een nare geschiedenis met paarden en ze heeft het gevoel dat ze het voor geen meter kan enz enz. (terwijl ze helemaal niet slecht rijd of zo
). Maar ze kan er dus ook absoluut niet tegen als er erg negatief gedaan wordt en op haar komt Frans zijn houding over als erg negatief. Daar kan zij dus heel slecht tegen... dus ja toen knapte ze even. Het is nu zelfs zo dat ze twijfeld of ze wel verder wil
.
Kirsten_S schreef:Ohjah dat kan natuurlijk ook, maar aan de andere kant denk ik niet dat frans dat doet. dan maar een keertje extra lopen. maar je weet maar nooit met hem, het zal vast kunnen.
Kreeg ze ook gewoon manegeuitrusting uit het hok of iets anders?
Met aglona!? hahaha, zal we lekker fris zijn geweest!
.
(en dat is Gracita zeker!) Emmaa_ schreef:Gaat er eigenlijk ook nog in de buitenbak komen?.
Lijkt me wel logisch, maar nu nog niet.
Ik denk als het buitenseizoen weer beginnen.

.
.
fryskhynders schreef:ach gossie, en dat terwijl als je hem kent valt hij heeel erg mee
hij wil gewoon dat jij beter je best doet, alleen bij sommige komt dat iets verkeerd over

.
.

Emmaa_ schreef:Ik vind dat Frans een echte paardenman is.
Een botte boer, maar wel eentje met hart voor zijn paarden.
Kijk naar Inca en Aglona, hij heeft hun de tijd gegeven om te genezen op het weiland