Ze doen het wel geloof ik heel veel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jane_ schreef:Iriis_ schreef:Oooh.. dat duurt nog wel even..
Kunnen ze der niet bij een ander paard zetten ofzo.. een soort vervangmama..

Jane_ schreef:Nee maar bij een ruin kan ook he..
Mijn oom heeft het een keer gedaan heel vroeger, toen heeft hij hem bij een tuiger neergezet vet schattig
Het hielp wel.
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Nee maar bij een ruin kan ook he..
Mijn oom heeft het een keer gedaan heel vroeger, toen heeft hij hem bij een tuiger neergezet vet schattig
Het hielp wel.
Ze mag wel bij Valentino![]()
Die is vast een goede papa

Iriis_ schreef:Annie_ schreef:@iris
Nederlands valt uit
Er is nog vet veel AT ( heb niet gegeten hoor )
Maar er is maar 1 klein stukje van af
Moet ik dat opvatten als een uitnodiging![]()
Haha
Annie_ schreef:Moet ik dat opvatten als een uitnodiging![]()
Haha
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:Moet ik dat opvatten als een uitnodiging![]()
Haha
Zal ik nu naar je toe komen? Verveel me hier toch![]()
En we moeten straks pas naar school
Annie_ schreef:![]()
Heb je je boeken al ?
Oeps ga dan even me haar doen en zo
Naja ik kom dan nu wel naar jou toe!
Jane_ schreef:Iriis_ schreef:Oooh.. dat duurt nog wel even..
Kunnen ze der niet bij een ander paard zetten ofzo.. een soort vervangmama..

Liisette_ schreef:Vanmiddag ook nog even naar de stad geweest met Lau & Sander.Daar hadden we Gio nog gezien! Lau & ik helemaal gek doen, hahahah!
terorita schreef:meliiiisss....schikt volgende week woensdag ochtend???
dan kan zit eppie tot hakf 1 op school hebben we ff wat meer tijd..kun je op je dooie akkertje fidelemans kroelen, zal ik Leur rijden, en is Zylvester ook weer een weekje verder, dus is die ook weer beter te sturen

Astor schreef:Liisette_ schreef:Vanmiddag ook nog even naar de stad geweest met Lau & Sander.Daar hadden we Gio nog gezien! Lau & ik helemaal gek doen, hahahah!
Ik zag jullie nog en jullie mij ook! En paar seconden daarna zag ik Gio ook hahaha!
Hebben jullie nog wat leuks gekocht?
)
& wat lief van je broer!!
Astor schreef:Ik zit er aan te denken om een speciaal fotoboek te maken van mijn ouders. En dan bij de foto's mooie zinnentjes en gedichtjes. Zou dat een leuk idee zijn?
Astor schreef:Leuk hoor& wat lief van je broer!!
Haha nee hoor nie alles! Ik heb grijze pumps, ketting, muismat en een sleutelhanger gekocht hahaha.
Moest echt een nieuwe muismat heb nu van diddle nou die ligt nu in de prullenbak en ik heb nu een vet leuke waar je een foto in kan schuiven