Ik heb het gevraagd en mag het met mijn stage doen
Want ik zie best wel wat paarden ontbreken qua foto of ze hebben geen leuke foto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_BLOEMPOTJE schreef:xFioon schreef:ik ga niet zo vaak op buitenrit denk als ik ga. vond die ruiterpaden zooo ZWAAR. voordat we op het strand waren was mijn pony al dood, hij kon niet meer die arme pony, wilde perse zn vriendjes bij houden en hij kon het niet, heb gewoon tegen de leiding (en tegen mijn pony) gezegd dat ik ging stappen en zo wel zou komenwe hadden op de heenweg ook al superveel gegaloppeerd en op de terugweg ging het onweren enzo dus moesten we ook haasten... arme pony.
toen vroegen ze smiddags wat ik wilde doen, toen zei ik dat ik die dag niks meer ging doen, vond iedereen raar. nou ik vond dat hij zn rust wel verdiend had... heel veel mensen uit onze groep zeiden dat ze na de strandrit niet meer zouden rijden die dag maar deden het uiteindelijk wel, ik niet vond het zielig
Vind het goed dat je het dan alsnog heb gekozen![]()

StillAngel schreef:Ooh trouwens ook leuk nieuwtje; ik mag de foto's opnieuw fotograferen van de paarden voor op de siteIk heb het gevraagd en mag het met mijn stage doen
Want ik zie best wel wat paarden ontbreken qua foto of ze hebben geen leuke foto
.....
xFioon schreef:kunnen jullie zo mijn album zien:
http://fiejj.hyves.nl/album/30119532/in ... /Swpi0Oga/
geen zin om ze allemaal hier te plaatsen haha
Erg leuke foto's. Ga zo verder kijken.
):