shenavallie wat heb je voor ondeugend paard gekocht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb het gehoord van Tamara van Elke!!!!
Ik hoorde dat er in totaal zo'n 9 paarden achter haar aan renden, Maisie vrolijk (ondeugend) voorop
en dat ze zo'n 4 keer ontsnapt is
Shenavallie schreef:Even proberen:
[img]IMG_0063[/img]
ATE schreef:Shenavallie schreef:Even proberen:
[img]IMG_0063[/img]
waar heb je dat plaatje vandaan ??
ATE schreef:
LIQUITA schreef:Heej ATE...wat was je trouwens vroeg weg van de manege gisteren. We hadden je hogedruk bij ons....vanaaf benje er niet he?
en meiden moeten naar school dacht pas aan hogedruk toen ik al bijna thuis was
nee vanaaf ben ik er niet rockoo schreef:Hallo hier ben ik dan weer eindelijk Steef heeft maar even geholpen anders was het nooit gelukt om op bokt te komen.
Ik heb geloof ik niks gemist ik zag dat iemand problemen had met vlooien. En met homos.
rockoo schreef:Hallo hier ben ik dan weer eindelijk Steef heeft maar even geholpen anders was het nooit gelukt om op bokt te komen.
Ik heb geloof ik niks gemist ik zag dat iemand problemen had met vlooien. En met homos.
!!!!! rockoo schreef:Iedereen weet nu mijn wachtwoord dus nou moet het goed gaan. Ik wilde wel komen maar ik moest met mijn konijn naar de dierenarts ze is zwanger maar het loopt niet zo lekker .
rockoo schreef:Ik ga vanavond rijden ik weet alleen nog niet hoelaat.
ATE schreef:rockoo schreef:Iedereen weet nu mijn wachtwoord dus nou moet het goed gaan. Ik wilde wel komen maar ik moest met mijn konijn naar de dierenarts ze is zwanger maar het loopt niet zo lekker .
oojee en nu waneer moet ze bevallen ???????????????
rockoo schreef:ATE schreef:oojee en nu waneer moet ze bevallen ???????????????
ik denk met een dag of twee maar ik denk dat ze dood zijn.
ATE schreef:rockoo schreef:Iedereen weet nu mijn wachtwoord dus nou moet het goed gaan. Ik wilde wel komen maar ik moest met mijn konijn naar de dierenarts ze is zwanger maar het loopt niet zo lekker .
oojee en nu waneer moet ze bevallen ???????????????
rockoo schreef:ik denk met een dag of twee maar ik denk dat ze dood zijn.
ATE schreef:rockoo schreef:Ik ga vanavond rijden ik weet alleen nog niet hoelaat.
ATE schreef:liquita hebben jullie al camper gevonden en weten jullie al waneer jullie gaan >>>>>>>>>>>>
...we huren een camper van familie/vrienden van Eus en Ilse....vanaf 18 augustus t/m 25 augustus
!!!