Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
naath schreef:Weet je al op wie je wilt?
Ezumii schreef:Yaraa schreef:oeii dat is niet fijn!! Gelukkig zijn er niet echt zulke ernstige
dingen bij ons gebeurd!! 't liep allemaal soepeltjes, dat was wel
fijn!. want zulk soort dingen zijn nou niet bepaald leuk..
Wij hadden ook 2 pony's in de greppel
!
iris222 schreef:haii!
_Iris_Iris_ ik ga ook vn 12 aug tot 18 ñr 't Reelaer!!![]()
Welke ijslander is het leukst?? en is dommelsch leuk??![]()
xx iris(K)
_Gabriellexx schreef:Het meisje dat van drole is afgevallen is een vriendin van mij maar ze heeft zelf geen bokt account maar ze wou graag nog haar verhaal hier neer zetten![]()
ik reed op drol en wou toen we eindelijk op het galoppeerpad waren een meisje voor me inhalen. drol ging vanuit zichzelf ver naar links, waar een sloot was..ik stuurde hem daarom naar rechts..en vanaf toen kon ik me alleen herinneren dat ik een klap heb gemaakt en dat ik geen lucht kreeg. wat er gebeurd was is als volgt: drol struikelde en ik maakte een salto met me paard en me paard is toen doorgerold het kanaal in. ik lag in het riet. simone heeft toen me paard uit het kanaal gehaald en ik heb toen zonder dat ik het me zelf kan herinneren het paard van simone vastgehouden en heb daarna vragen beantwoord..ben daarna nar de andere kant van het kanaal gelopen en aan de overkant ben ik op me paard gaan zitten.en toen kon ik me pas weer iets herinneren. en ik wil iedereen bedanken die zo lief voor me gezorgt heef![]()
Groetjes Marielle xx
Maxiimee schreef:Dommelsch is super leuk! in mijn weken waren ze hem nog aan t beleren. maar dat zag er super uit. ik hoorde dat hij vorige week mee heeft gedaan met JT en dat dat heel leuk was! Maroc is ECHT een aanrader. die is zoo gaaf! maar vaak wel heeeel populair! ik heb m ook moeten delen![]()
verder zijn eigenlijk alle paardjes bij t reelaer heel leuk.. je moet zondag maar wat uitproberen!!
Xx
. 
Sandor, Valentino,
!
?? Yaraa schreef:haha Coco is echt een leukerdje, maar wel vrij klein hoor!!
Dommelsch waren ze inderdaad druk mee bezig te beleren!
maar als hij er klaar voor was zouden ze 'm ook mee laten lopen
met JT.. Maroc is inderdaad héél stoer!!Sandor, Valentino,
Dunya, Rosa, Kelt, Cosenza zijn ook echt leuk!! Eigenlijk zijn alle
paarden en pony's daar gewoon hartstikke leuk!!