Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 00:13

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 01:21

Vet mooi filmpje Haha!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 02:00

ik vind het wel een erg leuk paardje zeg Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 11:22

Oeh goed bezig Lin!
Ben tijdje "weggeweest", internet heeft behoorlijke kuren dus soms zitten we dagen zonder, is niet echt goed:P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 11:35

Leuk filmpje Linda!

Vanmiddag naar de vosmerrie kijken, net op internet met de routeplanner de route gepland. Ben wel brakjes, woensdag opgestaan met migraine (de ochtend wel rustig begonnen: uurtje later begonnen dan normaal) maar wel gewerkt, en vanaf vrijdagavond hoofdpijn en overgeven. Gistermiddag nog wel eventjes met broertje naar het winkelcentrum geweest om fimoklei te halen, maar daarna weer bed ingedoken! Nougoed, kijken hoe het vandaag zal gaan.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 12:28

Die ze niet hadden bij de blokker Huilen van het lachen Uiteindelijk wel gevonden? Knipoog

Hopen dat de merrie wat is Dymphke Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:02

Spannend!!!
Zijn er nog meer meiden hier die 16 februari weer meedoen met de dressuur?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:09

is de 16e? Tong uitsteken Nouja maakt niet uit, dat weekend Huilen van het lachen Maar ik doe weer ene poging Tong uitsteken

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:10

ik doe niet mee Knipoog ben zo goed als gestopt op de manege Boos! *huilt*

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:14

ah k*t.. maar wedstrijden deed je sowieso nooit toch? Tong uitsteken Tenzij je undercover was magoed Tong uitsteken

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:18

nee.. maar dat kwam ook vooral omdat ik niet 1 paard heb waarvan ik d8, daar ga ik eens een wedstrijd mee doen + ik hou nooit zo van dat gestress voor een wedstrijd Knipoog

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:25

ik stress normaal gesproken ook nooit zo eig Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:30

Neuh, aan het begin deed ik dat altijd wel, maar heb nu gezonde spanning, heeft iedereen volgens mij wel, dat maakt het leuk he;)
Maar waarom ben je gestopt dan Lisanne?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:32

het houdt me scherp Tong uitsteken Ik was vorige wedstrijd iets gespannen voor ik er op ging omdat ik wel spannend vond hoe vincent zou reageren.. Maar nou ik weet hoe die doet/deed vind ik t niet spannend meer Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:11

Je weet nu iig dat die niet zo gauw met je aan de haal zal gaan, da's denk ik al een stuk minder kopzorgen vantevoren:)
Btw--> het is de 17e ipv de 16e *oeps* hihi

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 14:18

Ja idd het is de 17e en mijn dochter is weer van de partij.. Zelf heb ik me opgeven om te helpen dus wie weet wie ik tegenkom..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 14:20

Jolien87 schreef:
Neuh, aan het begin deed ik dat altijd wel, maar heb nu gezonde spanning, heeft iedereen volgens mij wel, dat maakt het leuk he;)
Maar waarom ben je gestopt dan Lisanne?

omdat ik gewoonweg geen tijd meer heb Boos! Ik woon doordeweeks in leeuwarden, werk op zaterdag, en alle vrijdaglessen zijn vol. Nu mag ik wel in mijn zaterdagles blijven, maar dan moet ik elke week afbellen.. daar word ik ook een beetje zat van.. want ik kan hoogstens 1 keer in de 2 maanden rijden.. ik blijf bellen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:05

dan kan je nog beter af en toe een keer een lesje bespreken Tong uitsteken Dat alss je van tevoren weet wanneer je vrij bent dat je dan vraagt Lachen Want voor een keertje kan bijna in elke les wel, voor vast bijna nergens meer Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:27

Maar dan ben je wel een stuk duurder uit en ik weet ook niet of ze dat zo tof vinden op de manege als je telkens in een andere les rijdt maar je kan het altijd proberen!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:34

Als je bijvoorbeeld een inhaalles doet, dat kan ook vrijwel altijd wel... omdat het maar voor 1 keer is... Dus dan kan het toch ook als je niet in een vaste les staat maar gewoon af en toe een lesje bespreekt? Knipoog En als je toch maar heel weinig rijdt, ben je niet duurder uit Tong uitsteken

Wihoew ponykamp is geboekt Haha! Ga deze zomer 2 weken Cool Kijk er nu al naar uit, is altijd ZO super gezellig Haha! Haha!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 18:04

ik kan alleen maar op zaterdag rijden, als ik al niet hoef te werken Knipoog omdat ik doordeweeks gewoon de hele week in Leeuwarden ben. Kans is groot dat als ik helemaal uit de zaterdagles stapt mijn plek zo weer vergeven is, en dan af en toe inhalen ook niet meer kan, tenzij ik net het geluk heb dat er iemand anders niet is. Gelukkig kan ik Floris nog elk weekend rijden, en heb ik nu in Leeuwarden een leuke dressuurfjord gevonden die ik doordeweeks mag doen!

En inderdaad, als ik steeds losse lessen ga betalen ben ik een stuk duurder uit, scheelt ongeveer 6 euro

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 22:47

Wat ik begrijp op de manege kun je best wel vragen of je zo af en toe een keer mag bellen om een lesje mee te pakken. Maar is het voor jou niet handiger als je in Westenholte een instructrice krijgt of in Leeuwarden?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 18:22

In Leeuwarden is er geen manege meer... alleen nog leasemogelijkheid.. hier heb ik al met mijn ouders naar gekeken, maar dat is veel te verplicht.. kost 110 euro in de maand... en dan mag je 3 uur per week rijden.. prima, maar je leased een paard met 3 anderen en dus moet je vaste dagen afspreken. Dit is voor mij geen mogelijkheid in verband met mijn per week wisselende rooster, en savonds lessen is ook geen optie omdat het een te groot stuk over een te donker weggetje fietsen is.

Verder heb ik geen idee of er uberhaupt een mogelijkheid is in Westenholte les te nemen, en of dat dan wel mag van de eigenaar van Floris.

Ik krijg nu in Leeuwarden de kans om een Fjordje dat op M1 niveau heeft gereden te gaan bijrijden, krijg nu eerst een aantal keren een soort les van de eigenaresse, omdat sommige knopjes nogal anders zijn dan bij een "gewoon paard" omdat deze fjord ook freestyle beleerd is. Als alles goed gaat is er daar wel een mogelijkheid om te lessen met die fjord..

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 09:39

Dat zou hel erg fijn zijn denk ik om een paardje te kunnen rijden wat al een keer m1 heeft gelopen alleen erg naar als de knopjes anders zijn.. Hoe wil je dat Floris allemaal gaan aanleren dan? Zoals je van haar hoort of wat de eigenlijke manier van doen is?
Denk niet dat Gerard er erg moeilijk over zou doen als jij in de bak les neemt. Wordt zijn floris alleen maar beter van toch?En zo'n moeilijke man is hij niet zoals ik hem ken! En je mag gebruik maken van de bak wanneer je wil alleen op zaterdag van 9 tot 1 is hij van de ponyclub. wordt vaak half twee voordat we weg zijn maar ja...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:58

Nog meer mensen die vanavond naar de vergadering gaan?