SACE
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Uiteindelijk wel gevonden? 
Nouja maakt niet uit, dat weekend
Maar ik doe weer ene poging
ben zo goed als gestopt op de manege
*huilt*
Tenzij je undercover was magoed
Ik was vorige wedstrijd iets gespannen voor ik er op ging omdat ik wel spannend vond hoe vincent zou reageren.. Maar nou ik weet hoe die doet/deed vind ik t niet spannend meer
Jolien87 schreef:Neuh, aan het begin deed ik dat altijd wel, maar heb nu gezonde spanning, heeft iedereen volgens mij wel, dat maakt het leuk he;)
Maar waarom ben je gestopt dan Lisanne?
Ik woon doordeweeks in leeuwarden, werk op zaterdag, en alle vrijdaglessen zijn vol. Nu mag ik wel in mijn zaterdagles blijven, maar dan moet ik elke week afbellen.. daar word ik ook een beetje zat van.. want ik kan hoogstens 1 keer in de 2 maanden rijden.. ik blijf bellen
Dat alss je van tevoren weet wanneer je vrij bent dat je dan vraagt
Want voor een keertje kan bijna in elke les wel, voor vast bijna nergens meer
En als je toch maar heel weinig rijdt, ben je niet duurder uit 
Ga deze zomer 2 weken
Kijk er nu al naar uit, is altijd ZO super gezellig
omdat ik doordeweeks gewoon de hele week in Leeuwarden ben. Kans is groot dat als ik helemaal uit de zaterdagles stapt mijn plek zo weer vergeven is, en dan af en toe inhalen ook niet meer kan, tenzij ik net het geluk heb dat er iemand anders niet is. Gelukkig kan ik Floris nog elk weekend rijden, en heb ik nu in Leeuwarden een leuke dressuurfjord gevonden die ik doordeweeks mag doen!