fluffyfox schreef:ja idd wij zijn er
ik denk ik al rond 11 uur of ietsje eerder
heb een klein bruin hondje bij me met rode riem
lenneke komt denk ik ietsje later
jos kom jij ook nog??
Nee, druk druk druk, heb wat deadlines te halen volgende week
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

fluffyfox schreef:ja idd wij zijn er
jos kom jij ook nog??
scooby schreef:fluffyfox schreef:ja idd wij zijn er
jos kom jij ook nog??
Nee, druk druk druk, heb wat deadlines te halen volgende week
Truste! x_moontjuh_x schreef:Dan ken jij vast en zeker tessa de vries welmet komiek
manic schreef:Was ook in het bos. Wel ijscos tegen gekomen maar verder niet bij stil gestaanBen je nog een bruin paardje tegengekomen Lav? Grijs dekje, martingaaltje?
En trouwens, als ik je was tegen gekomen ha dik wel gedag gezegd; ik weet nu toch wie je bent
hahaha
[/uote]
(Had niet verwacht dat het zou lukken). Nu pas weet ik hoeveel je op een dag kunt doen, haha.

Pluutje schreef:Zo, even snel alles bijgelezen....Ik heb het wel volgehouden gister, knap he?(Had niet verwacht dat het zou lukken). Nu pas weet ik hoeveel je op een dag kunt doen, haha.
Is die Badger waar jullie het over hadden heel toevallig een tinker?
Nou, ik ga weer verder leren...Morgen is het alweer zover...

En dat is hem dus!
). Hij was echt zo cool, maar ik heb hem toen weer weggedaan omdat hij te groen voor mij was (ik kwam regelrecht van de manege, om dan meteen een paard te gaan inrijden...). Ze zeiden dat hij ingereden was maar hij bleek dus echt alleen zadelmak te zijn (toen we gingen kijken viel degene die hem voorreed er nog af). Maar heb hem altijd wel onthouden omdat hij echt zo leuk was!
). Een vriendin van me wilde perse mee, en zij zou dat autorijden, dus dat was wel handig. Maar steeds kwam er weer wat tussen etc, dus nu ben ik nog steeds niet geweest
Misschien dat ik in de vakantie weer eens mail, hoop dat ze niet boos op me is 
Wat toevallig zeg
Myrtje_ schreef:En..? Hoe was de open dag??
fluffyfox schreef:Myrtje_ schreef:En..? Hoe was de open dag??
zoals ik al dacht het lijkt heel wat
maar is heel weinig
voor de niet paardenkenner was t wel leuk
je kon zowel als volwassenen en als kind een rondje op een pony of paard stappen (kinderen konden ook spek happen)
en eens in het uur ofzo was er een show(rijden met de lange lijnen, duo springen, kur op muziek enz.)
op zich wel grappig, maar echt super was t niet
vond het leuk om weer even gepraat te hebben met wat oude rij instructrices van vroeger
en wat ex stalgenootjes
best een goede dag besteding voor mn vrije dag op zich
was alleen niet helemaal lekker jammergenoeg
en zit nu ook thuis aan de paracetamol, vitamine c stoot, neusspray en cinabaris(tegen bijholte ontsteking)
want ik zit helemaal dicht![]()
maargoed gaat wel weer over
heb jammergenoeg geen bokkers gezien voor zover ik weet
heb wel gekeken naar het springen, maar wist niet meer wie er nou ookweer mee deed![]()
maar ben blij dat ik daar weg ben
het blijft een grote kliek
?