Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 00:38

uhm ik heb de prijsuitrieking gedaan.. uhm s. met patou dacht ik en m met ungaro

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:28

Het was leuk om te schrijven, annemarie heerlijk al die kleine hummeltjes op die pony's. Was het meisje met tommy uit eindelijk eerste geworden? Wat een leuke pony trouwens.
Mijn eigen wedstrijd ging voor me eigen gevoel echt super, jury vond het wat minder maar ben toch trots op mijn reusje Lachen

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 10:07

Ik was ook trots op mijn kleine poppetje Tong uitsteken (tevergeleken met Hugo haha)

Phoebesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 10:59

Ik was gisteren nog even wat extra lekkers aan Salvador gaan geven. Ik had ook de strik aan zn stal gehangen. Maar dat vond 'de baas' maar niets, dus nu hangt ie boven mn bed, haha.

Ook nog even naar de wedstrijd van de kleintjes gekeken. Blijft leuk om te zien. Al die kindjes die de ponys gevlochten hebben zelfs de staart. Mn oppaskindje (van lang geleden) was eerste geworden. Echt schattig om te zien.

Daarna Salvador even gezadeld voor M. Die gingen lekker buitenrijden. Maar dat verhaal ken je van Amarie.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 11:36

Zaterdag heerlijk gereden op Paco. Die moest eerst even goed in het gareel gezet worden omdat hij het uur voor mij constant op de rem ging en ging staan trappen als dat meisje hem een aai gaf met haar zweepje Haha!. Het was een hele overschakeling voor hem dat hij dat niet meer mocht en hij bleef het dan ook stug proberen. Maar helaas pindakaas voor Paco had ik toch iets anders in gedachten Clown. Op het einde van de les nog even gesprongen dus Paac was helemaal in zijn element, oortjes erop en gaan met die banaan Gestoord
Wedstrijd deed ik mee op Kacharel. Nadat ze even had kunnen wennen (het is zó eng in die kleine bak.. Rolleyes) onspande ze goed met losrijden en ik had er zowaar een beetje vertrouwen in dat mijn proef nog op iets redelijk normaals zou gaan lijken. Maar helaas, zodra ik die hekjes binnenreed werd ik stikzenuwachtig en Kacharel die had het al niet meer toen we de grote bak binnenreden Haha!
Dusja die proef dat leek gewoon nergens op Clown , maar eenmaal terug in de kleine bak nog even ontspannen rondgetuft en ondertussen even Kim's proef gekeken, die echt heel erg goed ging OK dan!.
Daarna paardje afgezadelt en de rest van de proeven gekeken. Vond vooral de proef van S. met Hugo er erg uitspringen en ik was nogal onder de indruk van de M2 proef van D. Ik doe al moeilijk over een volte 15 meter, dus dan is zo'n M2 proef al helemaal abacadabra Haha!. Maar wel heel leuk te zien Ja . Het was weer een leuke wedstrijdavond en ik kijk al weer uit naar de volgende.

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 13:39

Dank je yoni , dat is fijn om te horen:)

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 17:41

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 19:09

Volgens mij was Tommy 1 of 2. Was inderdaad weer leuk dat jonge spul. maar het was wel lastig kijken, jeetje wat waren de ramen zanderig.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:01

haha jaa die moeten (nog steeds) nodig gedaan worden haha

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:09

Zaterdag naar onze Puppie kijken Haha!:D vrijdag even bellen voor een afspraak voor zaterdag Lachen ze zijn nu pas 5 weken en mogen tussen kerst en oud en nieuw weg Haha! Heb vandaag al inkopen gedaan (anders moet dat straks in 1x) zon verstelbare drink en etensbak (wel handig voor een duitse herder) 3 speelgoedjes al en een boek over de duitse herder, over wat wel en niet te doen enzo.. Erg interresant.. en al een riem

(owja waarschijnlijk is t familie van Lima, komt van dezelfde fokker)

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:38

iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. hoeveelste was jij yoni?

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:46

Ehm ergens achteraan Tong uitsteken. Oow heb het papiertje hier gevonden...welgeteld 18e Haha!. En met alleen de manegepaarden meegeteld 10e. Volgende keer weer eens met Bontfire meedoen kijken wat daar uitkomt. Ik was de vorige keer met Kasje wel 4e geworden en met Bontje 5e. Dus het kán wel, alleen lukt het af en toe niet echt helemaal (en dat is nog zacht uitgedrukt..Clown)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 07:42

Ik hoop dat de volgende ook snel plaats vind.. zodat ik mijn speedy conzales eventjes nog 1x kan laten wennen en mezelf ook Tong uitsteken
Naja ik ga weer verder op school Tong uitsteken

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:04

Zaterdag M2 gereden, nou dat was nog niet alles.
Die keertwendingen zijn echt kl@te, vandaag weer priveles dus weer hard oefenen

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 07:27

Zo was gister weer een echt rot dag.. en vandaag ga ik op excursie met school Tong uitsteken eerst naar Houten voor een men clinic en daarna naar de universiteit van Utrecht(de kliniek) dus hopelijk word dat beter Haha!

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:37

Dustinlover schreef:
Zo was gister weer een echt rot dag.. en vandaag ga ik op excursie met school Tong uitsteken eerst naar Houten voor een men clinic en daarna naar de universiteit van Utrecht(de kliniek) dus hopelijk word dat beter Haha!

En Rowan was t leuk?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 19:12

germus schreef:
Zaterdag M2 gereden, nou dat was nog niet alles.
Die keertwendingen zijn echt kl@te, vandaag weer priveles dus weer hard oefenen

nouja slecht zijn ze niet alleen nog wat te groot..

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:27

unbelievable schreef:
Dustinlover schreef:

En Rowan was t leuk?

Ja het was SUPER!!! heb de goedgekeurde hengst Manno gezien en zijn nakomelingen.. Ook veel foto's genomen(ook in actie). En de kliniek was ook erg leerzaam om te zien..Ik natuurlijk met mijn foto toestel.. kwam ik er achter dat dat niet mocht Tong uitsteken

Maar verder was het super leuk Lachen

Volgende week laatste dag stage Linda.. zal wel kijken voor gebak voor bij de koffie Haha!

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:30

Nog lekker gereden Rowan? Lachen

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 00:28

onze hugo is vandaag bij de tandarts geweest. Was interessant om te zien ( had het nog nooit gezien) Hij had flinke haken aan allebei de kanten en zijn ruinen tanden moesten geknipt worden. De tandarts was verbaasd dat hij nooit iets laat merken onder het rijden dat hij last van die haken had. Zegt ze dan heb je wel een erg lief paard Lachen maar vooral ook groot hihi

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 08:46

Groot is die ZEKER!!! Tong uitsteken

En ik had met monty nog wel lekker gereden Tong uitsteken alleen had ik N bijna onderste boven gereden omdat monty ineens opzei sprong voor de trailer die langs de bak stond Tong uitsteken

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 18:04

[quote="Dustinlover]
Volgende week laatste dag stage Linda.. zal wel kijken voor gebak voor bij de koffie Haha![/quote]

niet kijken maar meenemen... Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:14

Dustinlover schreef:
Groot is die ZEKER!!! Tong uitsteken

En ik had met monty nog wel lekker gereden Tong uitsteken alleen had ik N bijna onderste boven gereden omdat monty ineens opzei sprong voor de trailer die langs de bak stond Tong uitsteken

En je eigen paard niet? niet eens tijd voor je eigen paard???

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 20:29

Je Joyce, ben jij binnenkort niet jarig, toch niet al geweest he.

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 20:41

Ik ben ziek dus kan vandaag niet op hugo rijden:( hopelijk ben ik zaterdag weer beter zou dan met milou naar twee paarden gaan kijken waarvan ze er een van wil uitzoeken:) Hugo krijgt er een vriendje bij Lachen