Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(tevergeleken met Hugo haha)
. Het was een hele overschakeling voor hem dat hij dat niet meer mocht en hij bleef het dan ook stug proberen. Maar helaas pindakaas voor Paco had ik toch iets anders in gedachten
. Op het einde van de les nog even gesprongen dus Paac was helemaal in zijn element, oortjes erop en gaan met die banaan
) onspande ze goed met losrijden en ik had er zowaar een beetje vertrouwen in dat mijn proef nog op iets redelijk normaals zou gaan lijken. Maar helaas, zodra ik die hekjes binnenreed werd ik stikzenuwachtig en Kacharel die had het al niet meer toen we de grote bak binnenreden
, maar eenmaal terug in de kleine bak nog even ontspannen rondgetuft en ondertussen even Kim's proef gekeken, die echt heel erg goed ging
. Maar wel heel leuk te zien
. Het was weer een leuke wedstrijdavond en ik kijk al weer uit naar de volgende.
:D vrijdag even bellen voor een afspraak voor zaterdag
ze zijn nu pas 5 weken en mogen tussen kerst en oud en nieuw weg
Heb vandaag al inkopen gedaan (anders moet dat straks in 1x) zon verstelbare drink en etensbak (wel handig voor een duitse herder) 3 speelgoedjes al en een boek over de duitse herder, over wat wel en niet te doen enzo.. Erg interresant.. en al een riem
. Oow heb het papiertje hier gevonden...welgeteld 18e
. En met alleen de manegepaarden meegeteld 10e. Volgende keer weer eens met Bontfire meedoen kijken wat daar uitkomt. Ik was de vorige keer met Kasje wel 4e geworden en met Bontje 5e. Dus het kán wel, alleen lukt het af en toe niet echt helemaal (en dat is nog zacht uitgedrukt..
)
eerst naar Houten voor een men clinic en daarna naar de universiteit van Utrecht(de kliniek) dus hopelijk word dat beter
Dustinlover schreef:Zo was gister weer een echt rot dag.. en vandaag ga ik op excursie met schooleerst naar Houten voor een men clinic en daarna naar de universiteit van Utrecht(de kliniek) dus hopelijk word dat beter
germus schreef:Zaterdag M2 gereden, nou dat was nog niet alles.
Die keertwendingen zijn echt kl@te, vandaag weer priveles dus weer hard oefenen
unbelievable schreef:Dustinlover schreef:Zo was gister weer een echt rot dag.. en vandaag ga ik op excursie met schooleerst naar Houten voor een men clinic en daarna naar de universiteit van Utrecht(de kliniek) dus hopelijk word dat beter
En Rowan was t leuk?

maar vooral ook groot hihi 
alleen had ik N bijna onderste boven gereden omdat monty ineens opzei sprong voor de trailer die langs de bak stond
[/quote]
Dustinlover schreef:Groot is die ZEKER!!!
En ik had met monty nog wel lekker geredenalleen had ik N bijna onderste boven gereden omdat monty ineens opzei sprong voor de trailer die langs de bak stond