@Laureentje: niet veel actieve heiruiters zitten hier op Bokt, ik denk dat je beter misschien eens een keertje iets op kunt hangen op de manege ofzo, daar zal veel meer reactie op komen
Volgens mij kom ik er het meeste van ons hier op het forum en ik wilde idd ook al foto's gaan maken. Mijn pony heeft ook al een paar keer de grond gekust omdat hij struikelde over de mega stenen. Bij ons op stal staat ook een ander paard en die is een hele tijd heel erg kreupel geweest, waarschijnlijk ook door de stenen. Dus als ik iets moet doen hoor ik het wel. Ik wil veiliger rijden. (en niet in de greppel belanden als mn pony over stenen struikeld )
ben bij mijn ouders.. als het goed is doet die het vanaf morgen weer...
alles gaat goed.. de VK vertelde me dat de beeb nog wel eventjes blijft zitten.. Gelukkig maar want we krijgen volgende week het proefkaartje.. (We hebben gister pas de geboortekaartjes besteld) Maar verder ben ik er wel klaar voor.. Dus nu is het echt afwachten... Ik ben zooooo nieuwsgierig
ja kan ik me voorstellen!! het is ook zo'n onbeschrijvelijk gevoel om je eigen dochter in je armen te houden! zijn jullie uit uit haar naam? lastig he een leuk kaartje vinden?
komt goed... alleen maar stappen en draven aan de longe... En ik ren mee... Hij moet nu langzaam klaar gemaakt gaan worden voor het echte werk, want ik wil in januari toch weer gewoon mijn L2 proeven kunnen rijden... Ben trouwens benieuwd hoe de nieuwe proeven mijn af gaan
fysio ging gelukkig niet door... Niels (de fysiovent haha) was ziek Ik heb nu hele erge last van mn rechterheup. Omdat die gister meer moest dragen omdat ik toen niet normaal op links kon lopen. Maar waarom ben ik zwanger als ik van de pony donder? (of ben ik nu even heel blond...)