met demi der dinkie gat het niet zo goed ze moet die 50 posts f krijgen, dus alles helpt! der naam is demi_eros, en der wachtwoord is het onderwerp van dit topic dus, als je je verveelt, ff posten he
Ik verveeel me, waar zijn jullie allemaal ?! Oh wacht, ik weet het wel, Anne is nog bij Talisa? Sophie is uit? Leo is slapen want ze is nog een heel klein meisje he en eeh Suzanne is? en Lotte is ? Hahaha ooh wat ben ik wijs
Nou, ik ga maar slapen, morgen weer paardje rijden, tas inpakken en alles regelen voor die stomme duitser en blaaaah. Weet iemand of het heel heel heel toevallig morgen koopzondag is in Groningen of Haren? (bestaat dat, koopzondag in Haren? )
Ehm, om 11 uur ging ik erheen, niet zo vroeg dus. Haaa hij liep vet lekker en aah nou wil ik niet een week weg want dan loopt ie weer poedersuiker en stijf
Nou er sliepen 12 mensen, en ik had geen matje Lag eerst op de bank met zo'n kerel maar toen viel ik er steeds bijna af dus ging ik maar op de grond liggen.
Hahaha nou, wij gingen dus een rondje uitstappen over het terrein en toen we terug kwamen liep dat mens met Belle er, van wie Leo zei dat ze altijd heel arrogant keek. Dus toen riep ik naar Leo (een beetje te hard ) hé is dat die arrogante? Hahaha Enn toen binnen toen liep dat mens daar en toen liep ze naar de stands en toen riep Demi hé ben jij roosjuh8437839nogwat? En ze zei echt helemaal niks en liep de hele tijd heen en weer en wij echt iets van 3 keer roepen of zij dat nou was hahaha
En volgende week gaan we eindelijk springen, alleen dan heb ik dus een week niet gereden Whaa ik wil niet dat die duitser komt
Hahah en nu wil Demi ook een account hier? Jullie springen vet vaak trouwens! Wil ik ook. Ik had vet lang niet gesprongen, gemerkt ook Lag er biiijna naast.
Jaa daarom moeten we 50 posts voor haar doen bij informatief
Wij springen niet vaak ! 1 keer en dan 2 weken niet ofzo hahha Maarr ik en Lotte springen de laatste tijd wel veel, vooral nu we de nieuwe balken hebben, lekker parcourtjes bouwen