Mariet schreef:Ja in het begin wilde Koos wel uithalen, maar toen hij wist dat hij toch wel ernaast moest blijven gingen zelfs z'n oren naar voren
Wat heb jij in zijn snoepjes gedaan??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariet schreef:Ja in het begin wilde Koos wel uithalen, maar toen hij wist dat hij toch wel ernaast moest blijven gingen zelfs z'n oren naar voren

* kooslover schreef:(Behalve het wijken en schouderbinnenwaarts inderdaad)
kooslover schreef:Koos is toevallig altijd lief naar andere paarden...
Op het strand heb ik al zo vaak naast al zijn vrienden moeten rijden, Bowie, Bo, Luna maar hij deed altijd heel normaal tegen ze. Hij heeft zelfs eens helemaal tegen Guus aangelopen met zijn oortjes naar voren. * trots op ons aanvallertje*

(Nee hoor ik vind zijn karakter juist zo leuk
) Maar Koos en ik zijn het ook gewoon heel vaak eens over paarden: Oxana, Bo & Bowie mag hij helemaal niet. (Ik kan hem niet tegenspreken toch...
)
(Maar dat is dan niet altijd het geval) Ik denk wel dat jij een andere Laura bedoeld als wij (Fenna help!)

antoinetje schreef:Mariet schreef:Ja in het begin wilde Koos wel uithalen, maar toen hij wist dat hij toch wel ernaast moest blijven gingen zelfs z'n oren naar voren
Wat heb jij in zijn snoepjes gedaan??

kooslover schreef:Haha dat vinden er wel meer(Maar dat is dan niet altijd het geval) Ik denk wel dat jij een andere Laura bedoeld als wij (Fenna help!)

(Als het goed is
)

Hij heeft ergens gelezen (waarschijnlijk op http://www.hetpennyforum.nl ) dat springen goed is voor de paarden. Omdat onze dinsdagmiddagles zo'n Staddy les is zijn wij de klos en moeten we om de week gaan springen.
) schijnt een hele grote arabierenfokkerij te bezitten en rijd een prachtige zwarte hengst. Naar verluid, kan alleen zij hem rijden, omdat hij vroeger verwaarloost was. Dat hij nu zo prachtig is geworden, zijn zwarte vacht glimt zo mooi en die spieren
, heeft hij, zo zegt het meisje, eraan te danken omdat zij eens in de week zonder tuig springt. Ze rijd hem sowieso zonder tuig, want tuig is, zo zegt ze, om het paard af te tuigen. Alleen dat vond Aad wat te onverantwoord. Waarschijnlijk wil hij het wel gaan proberen zonder zadel. Binnen kort zullen de wat meer gevorderde ruiters er dus aan moeten geloven... (
)