Manege Bruin!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:10

superlenie schreef:
Ik heb Saw gekeken en hij is helemaal niet eng
Ik had gedachtdat ie eng zou zijn en vond mezelf bij voorbaat al een held...issie gewoon niet eng. Het einde was wel weer grappig.

Ik heb Saw 2 op dvd gekeken maar die vond ik dus ook weer niet eng wel spannend maar geen horror helaas.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:11

binnenkort rijd ik met mijn gestion luc ook mee

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:14

mag jij al wel in de m les?

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:17

ach binnenkort rijd ik met Laaf ook mee hoor

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:26

Wordt nog druk dames.. is spingen niet leuk voor jullie

geintje

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:27

neuh ik hou niet zo van springen.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:31

Niekie schreef:
mag jij al wel in de m les?

'

hoe bedoel je? M???

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:41

Hahahaha Eef, jij MOEST oefenen, ik en Olympic Nikki konden het moeiteloos, dus was oefenen tijdverspilling. Ik heb op de changementen geoefend, das weer net een stapje verder gheghe.

Voor de leken onder ons, die niet in de M les rijden: rechtsomkeert in galop naar b of e (tis maar net van welke kant je komt he...) en dan in contragalop verder. Dus niet overspringen, wat ieder paard stiekem wel deed behalve Nikki!

maar dat komt eigenlijk doordat zij de wissels nog niet snapt maar dat hoeft niet iedereen te weten

Zo en nu ga ik Niekie ophalen voor de warming up.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 00:08

En ik ben heel erg trots op mezelf want ik ben al 15 dagen gestopt met roken... maarre nu heb ik steeds trek in chocola dus morgen meld ik me aan bij de sportschool Ik ben echt goed!!!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 01:11

DeedeJee schreef:
Hahahaha Eef, jij MOEST oefenen, ik en Olympic Nikki konden het moeiteloos, dus was oefenen tijdverspilling. Ik heb op de changementen geoefend, das weer net een stapje verder gheghe.

Voor de leken onder ons, die niet in de M les rijden: rechtsomkeert in galop naar b of e (tis maar net van welke kant je komt he...) en dan in contragalop verder. Dus niet overspringen, wat ieder paard stiekem wel deed behalve Nikki!
Dan heb je dus niet op de changementen geoefend, maar op het niet rijden ervan

Citaat:
maar dat komt eigenlijk doordat zij de wissels nog niet snapt maar dat hoeft niet iedereen te weten
Otje wil het thuis ook nooit

Cursus was weer leuk vanavond en ik heb misschien een interessante 'stageplek' voor de zomer geregeld
Betekend dan wel dat ik dus toch lekker thuis in Noord-Holland blijf ipv weet ik veel waar intern voor een paar maanden.
Is ook wel fijn, kan ik misschien nog wat werken ernaast, kan ik ook gewoon bij Marco blijven helpen en als ik een oproep krijg voor mijn co-schappen ben ik beschikbaar. Als je ergens intern zit voor 4 maanden en je krijgt ineens een oproep dan moet je maar afwachten of je weg kan en anders vervalt je plek en kom je weer onderaan de wachtlijst...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 01:14

flair schreef:
En ik ben heel erg trots op mezelf want ik ben al 15 dagen gestopt met roken... maarre nu heb ik steeds trek in chocola dus morgen meld ik me aan bij de sportschool Ik ben echt goed!!!

Goed hoor! Zowel dat stoppen als de sportschool
Wij hebben nog een tijdje samen gesport jaren terug. Was best gezellig. Als ik nu de tijd(en het geld ) had dan ging ik weer met je mee, maar die drie keer in de maand dat ik eraantoe kom schiet ook niet op... (en mijn conditie blijft toch wel op peil en lichaamsbeweging krijg ik ook zat, het is alleen zo fijn om even lekker te sporten )

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 01:48

DeedeJee schreef:

Voor de leken onder ons, die niet in de M les rijden: rechtsomkeert in galop naar b of e (tis maar net van welke kant je komt he...) en dan in contragalop verder. Dus niet overspringen,
wat ieder paard stiekem wel deed behalve Nikki!

uhm.. U.K. deed het als eerste goed en wel meteen waardoor ik ook meteen mocht stoppen toevallig.

Zo en nu ga ik Niekie ophalen voor de warming up.

Je hebt mazzel dat het goed ging in je les vandaag juffie, want met deze attitude kom je er niet!

Bij mij ging het trouwens ook super.. even voor de geinteresseerde onder ons

Geintje poekie maar dat weet je toch

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 02:06

Dat is fijn Niekie!

Ik ga morgen weer eens rijden. Neem ze denk ik mooi mee naar Oostwoud, ga toch die kant op en dan hoef ik 's avonds niet meer te rijden als ik terugkom(met het risico dat de boel weer opvriest...).

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 09:24

Dus jullie bedoelen serieus dat je in een M niveau les rijdt? of bedoel je de M van manege les? hihi
Dat doen zodner overspringen lijkt mij logisch, niet over springen dan wel is veel makkelijker, zeker voor zo'n lui paard als mijn Luukie, overspringen zou hem meer meoite kosten hahah

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 13:22

Llover schreef:
Dus jullie bedoelen serieus dat je in een M niveau les rijdt?

Is dat zo gek dan?

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:10

Ja want van Dorine weet ik dat ze B rijdt en van jou weet ik het niet hahaha...
Maargoed, dan kan ik het misschien ook wel

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:51

wil jij soms zeggen dat dorine niet kan rijden?
Ik ben namelijk haar dressuurmanager en het gaat heel erg goed

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:53

hihi. Dorine kan vast super rijden..sterker nog; super de super dan.....als ze in een paar maanden die ik weg ben van de B naar de M is gegaan hihi ;; dan solliciteer ik bij deze ook om jou als manager te krijgen...

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:38

is mogelijk hoor ik ben altijd te huur. Hoeveel nachtjes slapen nog totdat je komt?
Ga je eigelijk naast dorine in de loods staan of gewoon in de varkensstal?

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:27

naast dorine ja! Eigenlijk wil ik Mavericks stal maar die wil mevrouw Bruin zelf houden, weehhh

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 21:36

Ik rij helemaal niks... geeneens B...Officiceel tenminste niet. In de M les rijden we uiteraard allemaal op M-niveau.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 23:17

Ja ik had het er met mijn zus nog over: die reed er toen ook altijd in met Mea, en ja ontzettende M les vondt ze t ook hoor, is erug zwaar vond ze ( geintje natuurlijk hihi )

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:12

het zal wel een heel grappig geintje zijn maar het is nu wel een zware les eigenlijk..

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:58

Zal ik dan ook maar eens mee komen rijden Ik heb al in geen drie jaar echt dressuurles gehad volgens mij

Mag ik dan wel mijn slofteugeltje meenemen, anders kom ik wel met de merrie ipv Ot...

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 01:16

Slechte zaak hè..dressuur is en blijft de basis!!