superlenie schreef:Ik heb Saw gekeken en hij is helemaal niet eng
Ik had gedachtdat ie eng zou zijn en vond mezelf bij voorbaat al een held...issie gewoon niet eng. Het einde was wel weer grappig.
Ik heb Saw 2 op dvd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
superlenie schreef:Ik heb Saw gekeken en hij is helemaal niet eng
Ik had gedachtdat ie eng zou zijn en vond mezelf bij voorbaat al een held...issie gewoon niet eng. Het einde was wel weer grappig.
Niekie schreef:'mag jij al wel in de m les?
DeedeJee schreef:Dan heb je dus niet op de changementen geoefend, maar op het niet rijden ervanHahahaha Eef, jij MOEST oefenen, ik en Olympic Nikki konden het moeiteloos, dus was oefenen tijdverspilling. Ik heb op de changementen geoefend, das weer net een stapje verder gheghe.
Voor de leken onder ons, die niet in de M les rijden: rechtsomkeert in galop naar b of e (tis maar net van welke kant je komt he...) en dan in contragalop verder. Dus niet overspringen, wat ieder paard stiekem wel deed behalve Nikki!
Otje wil het thuis ook nooitCitaat:maar dat komt eigenlijk doordat zij de wissels nog niet snapt maar dat hoeft niet iedereen te weten
flair schreef:En ik ben heel erg trots op mezelf want ik ben al 15 dagen gestopt met roken... maarre nu heb ik steeds trek in chocola dus morgen meld ik me aan bij de sportschoolIk ben echt goed!!!
DeedeJee schreef:Hahahaha Eef, jij MOEST oefenen, ik en Olympic Nikki konden het moeiteloos, dus was oefenen tijdverspilling. Ik heb op de changementen geoefend, das weer net een stapje verder gheghe.
Voor de leken onder ons, die niet in de M les rijden: rechtsomkeert in galop naar b of e (tis maar net van welke kant je komt he...) en dan in contragalop verder. Dus niet overspringen,
wat ieder paard stiekem wel deed behalve Nikki!
uhm.. U.K. deed het als eerste goed en wel meteen waardoor ik ook meteen mocht stoppen toevallig.
maar dat komt eigenlijk doordat zij de wissels nog niet snapt maar dat hoeft niet iedereen te weten
Zo en nu ga ik Niekie ophalen voor de warming up.
Llover schreef:Dus jullie bedoelen serieus dat je in een M niveau les rijdt?