DeedeJee schreef:Hahahaha Eef, jij MOEST oefenen, ik en Olympic Nikki konden het moeiteloos, dus was oefenen tijdverspilling. Ik heb op de changementen geoefend, das weer net een stapje verder gheghe.
Voor de leken onder ons, die niet in de M les rijden: rechtsomkeert in galop naar b of e (tis maar net van welke kant je komt he...) en dan in contragalop verder. Dus niet overspringen, wat ieder paard stiekem wel deed behalve Nikki!
Dan heb je dus niet op de changementen geoefend, maar op het niet rijden ervan
Citaat:
maar dat komt eigenlijk doordat zij de wissels nog niet snapt maar dat hoeft niet iedereen te weten
Otje wil het thuis ook nooit 
Cursus was weer leuk vanavond en ik heb misschien een interessante 'stageplek' voor de zomer geregeld 
Betekend dan wel dat ik dus toch lekker thuis in Noord-Holland blijf ipv weet ik veel waar intern voor een paar maanden.
Is ook wel fijn, kan ik misschien nog wat werken ernaast, kan ik ook gewoon bij Marco blijven helpen en als ik een oproep krijg voor mijn co-schappen ben ik beschikbaar. Als je ergens intern zit voor 4 maanden en je krijgt ineens een oproep dan moet je maar afwachten of je weg kan en anders vervalt je plek en kom je weer onderaan de wachtlijst...