, waarschijnlijk te veel gedronken
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, waarschijnlijk te veel gedronken
. l0rdJ schreef:agos arm diertje,, jullie hebben jullie wel vermaakt zo te zien, er komen ook mensen te water in voor, wat waarschijnlijk niet de bedoeling was das altijd leuk haha, geen gewonden gevallen?
.
. Volgens mij val ik daar precies tussen in, dus wie weet ga ik dan beide kampen mee
.
LIQUITA schreef:Ja....inderdaad, daar is sprake van. Een kamp voor de "oudere" garde die spelletjes willen spelen en serieuze gesprekken willen voeren, en een kamp voor de "jongere" garde die alleen maar FEEST willen vieren. Volgens mij val ik daar precies tussen in, dus wie weet ga ik dan beide kampen mee
.
* LIQUITA heeft vandaag in de nieuwe "Trainings"molen gestaan, helemaal geweldig!!!!*
.....ga je dan de volgende keer ook mee? het is echt heel gezellie hoor
.
LIQUITA schreef:Ja....inderdaad, daar is sprake van. Een kamp voor de "oudere" garde die spelletjes willen spelen en serieuze gesprekken willen voeren, en een kamp voor de "jongere" garde die alleen maar FEEST willen vieren. Volgens mij val ik daar precies tussen in, dus wie weet ga ik dan beide kampen mee
.
* LIQUITA heeft vandaag in de nieuwe "Trainings"molen gestaan, helemaal geweldig!!!!*
Hackie schreef:LIQUITA schreef:Ja....inderdaad, daar is sprake van. Een kamp voor de "oudere" garde die spelletjes willen spelen en serieuze gesprekken willen voeren, en een kamp voor de "jongere" garde die alleen maar FEEST willen vieren. Volgens mij val ik daar precies tussen in, dus wie weet ga ik dan beide kampen mee
.
Haha, serieuze gesprekken en alcohol gaan nou niet echt hand in hand samen zeg maar
Hackie schreef:Het lijkt me da als je een feestje heb op kamp, dat je er dan wel een paar neemt ??
.
dozo schreef:Ik had tegen Grardus gezegt dat ik alleen mee zou gaan als er ook een spooktocht is..... En die is er
. CCCCorine schreef:Hebben jullie serieus kampen voor volwassenen? Wat leuk!
Ghandy is trouwens vandaag voor het eerst in de trailer geweest. Zonder stress, zonder hulp van buitenaf, hij liep gewoon achter me aan in en uit, I love him
...... Ramonda was superbraaf
....... en we werden laatste met 171 punten
dozo schreef:Een 1 voor het binnenkomen?!?!?![]()
Goed.......
De mijne was geweldig...... Ramonda was superbraaf
![]()
Ze deed alles wat ik vroeg....... en we werden laatste met 171 punten
![]()
Ik heb me dood gelachen!!!!!
Wat een mafketels allemaal
LIQUITA schreef:CCCCorine schreef:Hebben jullie serieus kampen voor volwassenen? Wat leuk!
Ghandy is trouwens vandaag voor het eerst in de trailer geweest. Zonder stress, zonder hulp van buitenaf, hij liep gewoon achter me aan in en uit, I love him
Ja, ja.....wij hebben een paardenkamp voor volwassenen, met een echte spooktocht, een geweldige dropping en enorm veel lol. Ik kijk alweer uit naar volgend jaar!!!!
Zin om foto's te bekijken? foto's van paardenkamp 2006
Ghandy is super....het is heerlijk als je paard makkelijk te laden is.
Hackie schreef:Weet iemand nog een leuke kleur voor Mary ??
Ik wil een dekje kopen, maar geen idee wat voor kleur het wordt
o0oJamieo0o schreef: