Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:19

Hahaha....dat muisje lag s'morgens dood op de grond Huilen , waarschijnlijk te veel gedronken Knipoog .

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:21

agos arm diertje,, jullie hebben jullie wel vermaakt zo te zien, er komen ook mensen te water in voor, wat waarschijnlijk niet de bedoeling was das altijd leuk haha, geen gewonden gevallen?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:17

l0rdJ schreef:
agos arm diertje,, jullie hebben jullie wel vermaakt zo te zien, er komen ook mensen te water in voor, wat waarschijnlijk niet de bedoeling was das altijd leuk haha, geen gewonden gevallen?

Nee hoor...geen gewonden, maar wel 2 te water inderdaad. We hebben er natuurlijk smakelijk om gelachen, en de "slachtoffers" natuurlijk ook Haha! .

Op vakantie gaan met je paard vind ik echt geweldig....lekker elke minuut van de dag, wanneer je maar wilt een knuffel geven....heerlijk!!!

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:37

ik hoorde dat er in mei misschien ook nog een kamp komt.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 20:28

Ja....inderdaad, daar is sprake van. Een kamp voor de "oudere" garde die spelletjes willen spelen en serieuze gesprekken willen voeren, en een kamp voor de "jongere" garde die alleen maar FEEST willen vieren Knipoog . Volgens mij val ik daar precies tussen in, dus wie weet ga ik dan beide kampen mee Haha! .

* LIQUITA heeft vandaag in de nieuwe "Trainings"molen gestaan, helemaal geweldig!!!!*

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:29

hallo! even een berichtje van mijn kant voor wat mensies hierzo Knipoog

het gaat super met Wild Rose op taams! dametje voelde zich vanaf dag 1 al thuis en gaat super met rijden enzo
Ook ik heb het reuze naar mijn zin en heb er al een hele leuke en gezellige week opzitten met de meiden daar Haha!
ook ben ik met wild rose al 2 x het twiske in geweest en dat ging geweldig!!

enne....hoeven jullie roos het niet meer te vragen Knipoog
ik ben niet weg vanwege die "ene" discussie toendertijd maar vanwege het feit dat deze stal beter te combineren valt met mijn huidige baan ivm wisseldiensten en niet kunnen lessen en mesten (op veldt)
en nu kan ik altijd lessen en hoef ik niet te mesten en hoef ik de deur niet uit voor de "officiele" ...omdat ik dus weekenden veel werk en geen tijd heb om op zondag te reizen voor de wedstrijden Knipoog

weet dat ik geen verantwoording schuldig ben maar heb liever gewoon de waarheid boven tafel aangzien ik weer wat spookverhalen hoor...
grardus en ik zijn op goede voet , en ik heb een hele leuke tijd bij veldt gehad! Haha!

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 10:41

Amen!

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 10:42

LIQUITA schreef:
Ja....inderdaad, daar is sprake van. Een kamp voor de "oudere" garde die spelletjes willen spelen en serieuze gesprekken willen voeren, en een kamp voor de "jongere" garde die alleen maar FEEST willen vieren Knipoog . Volgens mij val ik daar precies tussen in, dus wie weet ga ik dan beide kampen mee Haha! .

* LIQUITA heeft vandaag in de nieuwe "Trainings"molen gestaan, helemaal geweldig!!!!*

Kunnen jullie niet een test ontwikkelen om na te gaan in welk "kamp" je het beste past? Cool

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:26

Haha....

Dat is een goeie Haha! .....ga je dan de volgende keer ook mee? het is echt heel gezellie hoor Ja .

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:39

Ik had tegen Grardus gezegt dat ik alleen mee zou gaan als er ook een spooktocht is..... En die is er Afgod

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:39

LIQUITA schreef:

Haha, serieuze gesprekken en alcohol gaan nou niet echt hand in hand samen zeg maar Clown

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:48

Hackie schreef:
LIQUITA schreef:

Haha, serieuze gesprekken en alcohol gaan nou niet echt hand in hand samen zeg maar Clown

Wie heeft het nou over Alcohol??? Knipoog

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 15:00

Het lijkt me da als je een feestje heb op kamp, dat je er dan wel een paar neemt ?? Knipoog

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 16:02

Weet iemand nog een leuke kleur voor Mary ??
Ik wil een dekje kopen, maar geen idee wat voor kleur het wordt Nagelbijten / Gniffelen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:06

Hackie schreef:
Het lijkt me da als je een feestje heb op kamp, dat je er dan wel een paar neemt ?? Knipoog

Nee, hoor....ik dronk alleen maar de fruitcocktails van Angelo, en daar wordt je helemaal niet dronken van Schijnheilig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:09

Hebben jullie serieus kampen voor volwassenen? Wat leuk!

Ghandy is trouwens vandaag voor het eerst in de trailer geweest. Zonder stress, zonder hulp van buitenaf, hij liep gewoon achter me aan in en uit, I love him Lovers

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:10

dozo schreef:
Ik had tegen Grardus gezegt dat ik alleen mee zou gaan als er ook een spooktocht is..... En die is er Afgod

Ja, ja......en wat voor spooktocht!!!

Hoe is je wedstrijd gegaan? Hopelijk beter dan die van mij. Die van mij was weer een drama. Mevrouw vond dit keer het juryhok eng, dus daar gingen we zeker niet langs....met als gevolg voor het binnen komen, halt houden en groeten een 1, -2 Nagelbijten / Gniffelen .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:16

CCCCorine schreef:

Ghandy is trouwens vandaag voor het eerst in de trailer geweest. Zonder stress, zonder hulp van buitenaf, hij liep gewoon achter me aan in en uit, I love him Lovers

Ja, ja.....wij hebben een paardenkamp voor volwassenen, met een echte spooktocht, een geweldige dropping en enorm veel lol. Ik kijk alweer uit naar volgend jaar!!!!

Zin om foto's te bekijken? foto's van paardenkamp 2006

Ghandy is super....het is heerlijk als je paard makkelijk te laden is.

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:31

Een 1 voor het binnenkomen?!?!? Nors opkijken

Goed.......

De mijne was geweldig Pling ...... Ramonda was superbraaf Haha!
Ze deed alles wat ik vroeg Cool ....... en we werden laatste met 171 punten Huilen

Ik heb me dood gelachen!!!!!
Wat een mafketels allemaal Ach gut

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:46

dozo schreef:
Een 1 voor het binnenkomen?!?!? Nors opkijken

Goed.......

De mijne was geweldig Pling ...... Ramonda was superbraaf Haha!
Ze deed alles wat ik vroeg Cool ....... en we werden laatste met 171 punten Huilen

Ik heb me dood gelachen!!!!!
Wat een mafketels allemaal Ach gut

En dan nog min 2 punten...omdat ze niet richting het juryhok wilde gaan, ik heb dat 3 keer geprobeert door een volte te draaien, en dat mag dus niet. Eigenlijk kon de jury me diskwalificeren, dus heb nog mazzel gehad.... Haha!

Gelukkig kunnen we er om lachen, hebben we toch nog lol gehad, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:53

LIQUITA schreef:
CCCCorine schreef:

Ja, ja.....wij hebben een paardenkamp voor volwassenen, met een echte spooktocht, een geweldige dropping en enorm veel lol. Ik kijk alweer uit naar volgend jaar!!!!

Zin om foto's te bekijken? foto's van paardenkamp 2006

Ghandy is super....het is heerlijk als je paard makkelijk te laden is.

Die foto's zien er wel heel erg gezellig uit Ja

lady_maRyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:23

me moeder is ook mee geweest met paardenkamp!!!!!
ze vond het heel leuk Knipoog
ik was mee met ponykamp!!!!!!!!!!
dat was ook vet leuk Tong uitsteken Vingers aflikken Vriendjes zijn?

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:36

Hackie schreef:
Weet iemand nog een leuke kleur voor Mary ??
Ik wil een dekje kopen, maar geen idee wat voor kleur het wordt Nagelbijten / Gniffelen

Zwart, is altijd mooi!! Cool

o0oJamieo0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:03

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 15:35