Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spekkiejnfu schreef:Ik mis het zitten mijn paard van 1.56

Kinee_ schreef:Hahahaha vind hij vást leuk! Hij vind het al vreselijk dat Tries dat doet, laat staan een Niki! Hahaha.
IK WIL OOK MEE MET DE PENSIONLES NAAR HET BOS?! Wanneer gaan jullie? Binnen 2 weken of daarna?
Kinee_ schreef:GELUKKIG NOG MAAR 2½ WEEK!!!!!
Vinden jullie vast hártstikke leuk, dat ik terugkom!

En doettie het een beetje leuk op het land? Is hij inmiddels al knettergek geworden van Col & Zep? (Ofwel; Kill & Attack?) 
Kinee_ schreef:GELUKKIG NOG MAAR 2½ WEEK!!!!!
Vinden jullie vast hártstikke leuk, dat ik terugkom!

Kinee_ schreef:Gelukkig maar!En doettie het een beetje leuk op het land? Is hij inmiddels al knettergek geworden van Col & Zep? (Ofwel; Kill & Attack?)

Huhuhuh). En ik moet zeggen dat het praten met hun me vrij gemakkelijk afging. Maargoed, ik kón niet anders want ze spraken geen Engels en ik was de enige buitenlander!
Maar was wel echt ontzéttend leuk!!

Kinee_ schreef:Hahaha ja dat kan ook niet anders. Col & Zep zijn gewoon heel vervelend. Maar wel de allercoolste! Maar hij was toch zo goed bevriend met Luts? Of inmiddels niet meer?
Tes; Snel is het gegaan he!! Maargoed, ik ben er nog niet! En nee, mijn Frans is absolument pas très bien! Na 3 maanden zit de basis er zo ongeveer in, dán pas kan je beginnen met het 'echte Frans'. Maar ik kan me redden in een conversatie, en de standaarduitdrukkingen komen er makkelijk uit enzo.
Was wel zaterdag 'uitgeweest' met een groep mensen die in Parijs wonen (Fransen dus!Huhuhuh). En ik moet zeggen dat het praten met hun me vrij gemakkelijk afging. Maargoed, ik kón niet anders want ze spraken geen Engels en ik was de enige buitenlander!
Maar was wel echt ontzéttend leuk!!
Maar ik moet jou bijles geven dus volgend jaar? Haha!

)
Hihi.