manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 20:30

Owja, trouwens Mariekje dit is die ene link voor je "ware liefde" Clown
*stel dat iemand zich verveeld en in een zeer, zeer flauwe bui is...
t linkje

schijnbaar mijn wareliefde Nagelbijten / Gniffelen Juist! Clown

En als je je af vraagt wat ik allemaal met die linkjes moet, tja.. kwam ik tegen gisteraaf op bokt Clown En zo savonds laat moet je t niveau verder nie te hoog houden, dus deze linkjes waren perfect Ja *juist* Clown
Negeer me maar gwoon, is t beste denk ik Cool

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:39

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 15:56

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 16:05

Ladylada schreef:
Jahoor,ikheb ook altijd pech!
Krijgt Anne een of ander stuk, moet je zien
waar ik mee opgescheept word:
http://www.someonesecret.com/?a=calculate&c=nl&lang=nl&newlang=&f=Ciska&l=van+Pienbroek&gender=f&Submit=Kijk+maar%21
Ik heb nu wel medelijden met mezelf.

*proest*
Tja je hebt altijd baas boven baas hè! Schijnheilig

Maarre misschien is die van jou wel errug aardig, t gaat nie alleen om de buitenkant hè! Clown
[edit] Zie net nog wat onder de foto staan van Cis:"Ik ben een ontsnapt uit een inrichting en heb een aantal geweldsdelicten op mijn naam.."
Jup, lijkt me idd een héle aardige gozer, met super mooie binnenkant Cis Ja Vork

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:28

Whahaha, wat erg Cis en Bar. Daar wordt je nou ook niet echt vrolijk van Clown Die van mij valt dan nog wel mee: http://www.someonesecret.com/?a=calcula ... jk+maar%21

Vandaag toch stiekum ff naar Nous geweest, ze was nl niet echt lekker zaterdag. Diarree en naar dr buik trappen. Gelukkig was het vandaag alweer een stuk minder. Ze keek heel wakker en heeft lekker van de zemelen geslobberd. Dus we hebben er alle vertrouwen in dat het goedkomt. Want ze moet natuurlijk wel goed op conditie zijn als ze vrijdag gaat verhuizen he Knipoog

En hoe was het op Paardoes? En Marieke, moest je op Stud van Hannah of had ze iets anders leuks voor je verzonnen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 20:49

Oeh, best een leukje hoor Thirz Ja *niet helemaal mn smaak verder, maar opsich wel een leukje

Gelukkig dat t al weer wat beter gaat. Arme Nous met buikpijn Ach gut maar met al die lekkre hapjes moet t goed komen denk ik zo. Is ze helemaal kiplekkr voordat ze mag gaan verhuizen! Ben benieuwd wat ze van der nieuwe stalletje vindt straks.

Uhm hannah was wat bezig in de kinderboerderij, dus ik ben maar alvast begonnen aan t lijstje zaterdag Bloos En uiteindelijk heb ik dus ook maar ff de vrijwilligersles ingedeeld (onder toezicht van Hannah hoor Knipoog )
Eerst maar ff bepaalde mensen op hun "vaste" paardje gezet. Tja toen was dus het dilemma: 3 ruiters (Marcelle, Mariekje en ik) en 3 paardjes: Colle, Don Fuego en Fenna. Hannah begon al een hele zoektocht in de map naar wie van ons voor t laatst op Colle had gereden (vanwege de oneerlijkheid als iemand er vaker om moet dan een ander... blablabla, beetje gezeur.. ) Dus toen had ik mezelf heel leukjes maar op Colle gezet, mariekje op Fenna en Marcelle op Don Haha!
*Alleen uhm.. Zo is de indeling nie gebleven, want Mariekje was zo lief om met mij te ruilen en heeft dus op Colle gereden Lachen (ik had een poos terug toen Mariekje erop gezet was, aangeboden om te ruilen. Ik had wel zin in een lesje op Colle en Mariekje niet Clown)

Ik gloof dat nu wel de planning was om de eerst volgende les op Indy of Fenna te rijden tog Mariekje? Hoe is t trouwens met je hele linkerkant? Doet die t nog?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:59

Waar gaat Nous heen verhuizen?
Ik heb vandaag een lekker actief dagje gehad!
Op Shaar en op Tequila gereden en voor de rest voor school gewerkt (stom DTF project Boos!)!
Volgens mij zijn dr echt een hoop nieuwe paardjes... die ik nog niet gezien heb. Moet binnenkort toch een keertje komen kijken Knipoog!

@ Thirz: is je lip nu een beetje normaal? Zal er blijvende schade zijn aan je gezicht als gevolg van dit ongeluk? Nou, ik hoop dat alles goed komt!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:07

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 17:10

Whahahaha! *vist zich onder t bureau vandaan*
Als ik nog eens wat weet, laat ik jou die test weer invullen Haha! hihi

Nouja, wel een originele look Clown *proest*

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:04

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 20:21

Oeh, lekkrtje hoor Bianz Knipoog
Zit die nou ook in het "Bianz-hotline" masseur team?
*heeft ineens spierpijn denk ik Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:21

Nous gaat naar de Braamhof verhuizen Bar. Zo hebben we iets meer gezelligheid op de stal (de kans dat we nu iemand tegenkomen is vrij miniem op deze stal) en een veel betere bak om in te rijden Knipoog

Woensdag mogen mn hechtingen eruit, ik hoop dat mn litteken meevalt, je zal nl wel wat blijven zien. Maar zoals mn nicht zegt: een litteken is sexy, dusja, misschien wel een voordeel Tong uitsteken
Ik wil ook graag dat de hechtingen in mn lip eens oplossen, zit me heel erg te irriteren aan de draadjes!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:02

Stilletjes hier hoor Knipoog
Mn hechtingen in mn kin zijn er in ieder geval uit! Kostte wat moeite, de assistent moest er nog ff aan trekken, want ze wilden niet los komen. Maar ziet er op zich netjes uit. Als de korstjes weggetrokken kan ik gaan beginnen met t smeren van littekencreme.

Zo, en nu ga ik snel ff naar mn peerd, doei Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 21:18

Thirz schreef:
Als de korstjes weggetrokken kan ik gaan beginnen met t smeren van littekencreme.

Calendulan creme? Dat smeren wij altijd op wondjes, om littekens te voorkomen/weg te werken Ja helpt goed hoor.
Zeg deed dat gesjor aan je hechtingen niet verschrikkelijk zeer dan? En hoe is met de oplosdraadjes? zijn die al aan t weggaan?

Hoe is t nou met Nous? Voelt ze zich de héle dag al weer oke? Je hebt haar tog wel der banaantje gegeven hè Thirz? Tong uitsteken *vanmorgen met Kim gesproken in de trein. Gloof dat Nous redelijk verzot is op banaan Haha!

Stilletjes? Tja ik ben drukjes op school.. bezig met een lastige opdracht (veel overleg met mn 2 medestudenten, heel fijn al die verschillende meningen Vork ) én dan ook nog tot best laat les.. Ja, voel me behoorlijk studentje nu Slim
*gelukkig is t na morgen weekend! Go jij! Go jij!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 29-11-06 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 21:25

Zo ik meld me ook weer even. Heb het druk met allerlei projecten op school. Gelukkig is 1 project nu bijna af, dus dan kan ik me volledig richten op project 2.
Met Sharon gaat alles goed... had dr gisteren gelongeerd, maar er stond 20 cm modder in de longeerbak dus na t longeren had ik een blubbermonster met zwarte stippen bles! Ook mn hele hoofdstel onder de blub Boos!! Dus die kon ik weer schoonmaken... net als Sharon, die heb ik lekker afgespoten met warm water.
En vandaag zag ze dr gewoon superschoon uit! Niets te zien van het modderavontuur.
Vandaag had ik priveles en Sharon liep best fijn, lekker schuimen en knauwen op de bitje. Het irritante van Sharon is alleen dat ze meestal heel goed weet wat je van dr wilt, maar dat ze eerst doet alsof ze het niet snapt.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-06 16:31

haha, tja Hafje hè Tong uitsteken Niets mis met een beetje eigenwijzigheid Knipoog
*hihi, zo'n lekkre eigenwijs hebben we thuis ook trouwens: Tinker Clown Egt hoor: "Pak je bal" "Tinker, pak je bal. Breng hem!" En je maar onbegrijpend aankijken en verdwaasd rondjes lopen. Geen idee waar die bal is hoor baasje Verward
Zeg je dan: "Tinker kaas eten? Pak je dan bal!" Verbazingwekkend hoe goed hij dan ineens weet waar zn bal ligt, en hoe snel hij dan kan lopen Knipoog

Suc6 met je project 2 Bar

En ik heb t geluk om vandaag vanaf half2 tot kwart over 5 tussen"uur" te hebben Haha! Heerlijk!
Vork Heb ook egt geen puf en zin om aan mn verslag te werken, mn presentatie kan ik nog nie maken, want ik heb alle info van mn project-genootjes nog nie, dus ik dool wat rond op t internet...

Hoe is t trouwens met je zadel Bianz? Nog steeds tevree? Blijft het ook goed liggen op Nero?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:21

Nou, Nous is verhuisd hoor!
Een hele hoop gesjouw met allemaal zooi (wat kan een mens hamsteren!). Thirza heeft Nous naar de braamhof gereden.
Afbeelding

Jammer genoeg hadden we nog niet direct onze kast, die zou pas de volgende dag verhuids worden. Errug onhandig. Zadel en hoofdstel moesten mee in de auto. Gelukkig was Nick heel erg blij met de lucht die in de auto hing Clown We hebben nous even een rondleiding gegeven over het terrein. We hebben dr ook kennis laten maken met de roundpen haha. Die vind ze echt geweldig! Gisteren en vandaag heb ik haar dr weer ingestopt. Ze wordt helemaal dol als ze erin gaat. Heerlijk! Kan ze even haar energie kwijt.

Afbeelding

Ze is wel erg zenuwachtig, maar dat gaat vast wel over. Toen ze net aankwam viel het allemaal wel mee. Maar nu..... pffff! Komt natuurlijk ook door de wind. Madam staat overdag ook buiten (paddock van 50 m2 Bloos! ) lekker hoor Lachen

@ thirz: als het morgen nog zo waait, staat je nog wat te wachten haha! Zolang er een ander paard in de stallen te vinden is, is er niks aan de hand. Maar zodra er niemand is gaat ze lopen draaien, schijten en heeeeel hard hinniken. Ik heb de kast een beetje anders ingedeeld, je moet maar kijken of je het handig vind.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:16

Fijn dat de verhuizing zo goed is verlopen Kim! Thirz vertelde al dat ze zo rustig was... Gewoon verdacht rustig voor Nous Knipoog
Maar daar is nu al verandering in gekomen snap ik? Nouja, hopen dat ze snel gewend is. Die roundpen ziet dr goed uit trouwens!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 21:10

Leuke foto's van Nous, vooral die scheurende... zo kennen we d'r weer Knipoog Hopen dat het morgen wat minder hard waait Thirz, zodat je ook weer eens lekker relaxed kunt rijden! Ik kom heel snel kijken naar Nous d'r nieuwe stalletje en stiekem ook een beetje om te kijken of Eldorado er nog staat (ben zo benieuwd hoe het met hem is!!). Toevallig van de week 's avonds een keer tijd Thirz? Haha!
Ga morgen mijn 'oude' zadel passen bij iemand in Koudekerke, hopen dat het goed ligt, dan kan ik hem verkopen (altijd fijn om zo de kosten van het nieuwe zadel wat te drukken) en is iemand anders er ook nog eens blij mee!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 22:41

Zadels zijn echt stomme dingen! Ik heb ook echt zo lopen klooien voordat ik een goed zadel had voor Sharon!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 22:41

Het zadel wat ik erbij kreeg toen ik dr kocht lag zo dicht op de schoft dat er geen vinger meer tussen kon....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 18:42

Nou, viel reuze mee vandaag met Nous. Ze was eigenlijk superbraaf, alleen was ze heel vervelend de hoeken aan t afsnijden in de bak. Maargoed, tis ook weer ff wennen een bak mét bakrand Knipoog
En Bianz, heb Eldo al gespot hoor! Hij zit heel dik in zn wintervachtje, echt een teddybeer! Dus kan je m volgende week woensdag echt meeten!! En heb je je zadel kunnen verkopen?

En Cis, naar welke film gaan we donderdag? We kunnen naar Happy Feet, hebben we zeker weten lol Clown

En mn hechtingen in mn lip zijn dr eindelijk uit Go jij! Go jij!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 18:18

Hallootjes..........
Ik meld me ook weer eens........
Net met Thirz high tea gedaan, superlekker, maar wel erg veel..... Hey super Thirz, dat je hechtingen eruit zijn, (zit dit nu bij Thirz achter de comp te typen maar goed....)
hopen dat je lip nu snel afslankt, anders kan je misschien wel met me mee op vakantie, Tunesie ligt tenslotte in afrika....
nou ik ga weer, ff kijken of er nog iets leuks komt op Indoor Zeeland...ohja Anne, hoe heette die springruiter nou ook alweer, ben het weer vergeten?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 18:20

Jahoor: t kwartje is gevallen : Gert-Jan Bruggink!! Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:54

Hahaa ben je weer aan t dromen over je mooie paard Marieke? Had ook al gekeken wat er op Indoor Zeeland kwam, want het leek me ook leuk om er heen te gaan (misschien met z'n allen?), alleen is de planning wel weer handig he!
Jipppiieee Eldo!!! Haha! Echt, ik kan niet wachten om 'm weer te zien, eindelijk weer! Ik wilde het al zo lang sinds ik weet dat hij op de Braamhof staat, maar ik durfde het gewoon niet alleen. En nu heb ik een excuus om hem weer te zien! Stuiterstuiter; moet je me nog vasthouden Thirz, anders dan ren ik zo de stal door als ik 'm zei Clown Hahaha ik droom er zelfs al over nu Lachen
Zo, vandaag weer lekker een dagje naar school geweest; lekker lang in de file vanochtend, dus was te laat. Ideaal! Vanavond gelukkig wel weer op tijd thuis, dus da's fijn!
Hebben jullie nog aan Sinterklaas gedaan? Nog een leuk cadeau gehad? De Sint was bij mij zo goed alvast mijn uitzet weer aan te vullen, met een strijkijzer en een waterkoker! Verder een paar dingetje voor mijn auto, ook heel handig!
Nou, ik ga zo maar eens lekker douchen en vanavond op tijd naar bed, want het was gisteren laat en vanochtend erg vroeg!
Doeidoei!