Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 09:01

Bedankt iedereen! OK dan!
Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben, vorige week was ik er gewoon helmaal hyper van! Nu gelukkig al een stuk rustiger! Laatste paardje was heel lief maar vrij moeilijk met rijden, erg aan het rennen en met het hoofd omhoog/schudden. Had echter na de eerste keer kijken een heel goed gevoel maar na de 2e keer begon ik toch te twijfelen, en ja, bij twijfel kan je bijna niet anders dan toch verder gaan zoeken. Was wel een beetje teleurgesteld! Verdrietig
Maar goed, morgen weer kijken!! Ja

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 09:10

Jammer dat het andere paardje niets is geworden. Wat leuk dat je morgen weer gaat kijken!! naar wat voor paardje ga je morgen kijken?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 09:12

Jammer voor je maar zoals je zelf al zegt, bij twijfel zeker niet doen! Ik geloof persoonlijk in de klik, die is er helemaal of gewoon niet. Wat zoek je ongeveer, wat vind je belangrijk bij je paard???

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:50

Ja, de "klik" moet er gelijk zijn! Maar als het zo ver is zal ik het wel direct weten denk (hoop) ik! Ben namelijk wel een beetje bang dat ik aan elk paard ga twijfelen mezelf een beetje kennende, we zullen zien! Ja
Klikte trouwens even op www.hetpaardenrusthuis.nl, blijkt daar mijn oude verzorgpaardje Tamara te staan! Zag in het gastenboek een berichtje van de eigenaresse, toeval wil dat ik met nog een paar de 20e Tamara ga opzoeken! Ben erg benieuwd hoe ze er uit ziet, ze is inmiddels 28!!! Wow!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 11:18

he wat leuk, ik ga even kijken!!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 11:28

Hé dat is ook toevallig, Melvyn van Linda staat daar ook Haha! (zat het gastenboek even te lezen Bloos )

Nou vanmiddag weer lekker autorijles dus iedereen binnenblijven Tong uitsteken

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 12:16

Succes Anous hihihi. Komt het afrijden al in zicht?

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 12:17

ja, das ook toevallig! Nou, ga er binnenkort naartoe! Zijn er nu al 3 paarden waar ik bij op bezoek kan!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 13:04

Eefje23 schreef:
Ja, de "klik" moet er gelijk zijn! Maar als het zo ver is zal ik het wel direct weten denk (hoop) ik! Ben namelijk wel een beetje bang dat ik aan elk paard ga twijfelen mezelf een beetje kennende, we zullen zien! Ja
Klikte trouwens even op www.hetpaardenrusthuis.nl, blijkt daar mijn oude verzorgpaardje Tamara te staan! Zag in het gastenboek een berichtje van de eigenaresse, toeval wil dat ik met nog een paar de 20e Tamara ga opzoeken! Ben erg benieuwd hoe ze er uit ziet, ze is inmiddels 28!!! Wow!

Hier staat dus mijn mannetje ook, wij gaan bijna ieder weekend bij hem kijken. En in augustus gaan we hier drie dagen naar toe dus mocht je dan al je paardje hebben, kan je gezellig mee over de Leenderheide crossen Pling

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 14:12

Ik ben vanochtend lekker naar Mr. Ed geweest en heb heel fout een heleboel gekocht. Een vanillekleurig shabrakje met roodbruine bies voor Vienna, een zelfde kleur rijbroek van Equiline voor mijzelf (voor 85 euro en daar nog eens 40% korting van af). Twee
shirts, was de tweede voor de halve prijs. Een vliegenkap, vliegenspray en een thermometer. Dus weer veel te veel geld uit gegeven, maar het was allemaal zo leuk of nodig en ik had nog een heleboel geld van mijn overuren de afgelopen maanden. Heerlijk is dat, zo inkopen doen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 14:43

Eef, het komt helemaal goed, rustig aan, er is ook voor jou een paardje te vinden. Je weet, ik wil altijd even komen kijken of het wat voor je is, Jet's second opinion!

Fieke, het is je gegund, hoor! Na een boel ellende lekker voor je nieuwe paard inkopen doen, ik weet zeker dat je al die spullen goed kan/gaat gebruiken!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 14:51

Thanks Jet, ik hou je in gedachten!! Anous heeft me ook heel goed bijgestaan in mijn zoektocht, die kwam zelfs op een zaterdagochtend heeeeel vroeg de'r bed voor me uit! Dromen
Leuk hoor Fieke, lekker inkopen doen voor je paardje! Het is je van harte gegund!!!!!! Ja
hee Linda, grappig dat mijn oude verzorgpaardje en jouw paardje op dezelfde stal blijken te staan, ik ga er de 20e heen, moet je maar even vertellen hoe die van jou eruit ziet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 17:53

het is een haf en heeft vier benen Tong uitsteken Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 18:14

Anique_Vaandrig schreef:
het is een haf en heeft vier benen Tong uitsteken Haha!

Die van mij heeft er de laatste tijd 5 Haha!

He leuk Fieke! Hoe gaat het verder met Vienna? Zijn jullie al een beetje aan elkaar gewend?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 18:33

Eefje23 schreef:
Thanks Jet, ik hou je in gedachten!! Anous heeft me ook heel goed bijgestaan in mijn zoektocht, die kwam zelfs op een zaterdagochtend heeeeel vroeg de'r bed voor me uit! Dromen
Leuk hoor Fieke, lekker inkopen doen voor je paardje! Het is je van harte gegund!!!!!! Ja
hee Linda, grappig dat mijn oude verzorgpaardje en jouw paardje op dezelfde stal blijken te staan, ik ga er de 20e heen, moet je maar even vertellen hoe die van jou eruit ziet!

Waarschijnlijk staat jouw verzorgpaard op het land van de "oude dag paarden" ...Melvyn staat, als je die weg opgaat vanaf het huis van Hans, in het koppel aan de linkerkant van de weg. Het is idd heel leuk, dat ze bij dezelfde stal staan. Het kan zijn dat ik ook foto's van je verzorgpaardje heb want we hebben veel foto's gemaakt, ook van het land waar de "oude sokken" staan Knipoog

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 18:36

Met Vienna gaat het super. Ze heeft het volgens mij wel naar haar zin en is een echt speels jong paard. Vanavond ging ik haar uit de wei op stal zetten en had ze geen zin om naar binnen te gaan. Als ik vlak bij was oortjes naar voren en zodra ik mijn hand uitstak heel hard weg galopperen, een rondje bokkend door het weiland. Dan ging ze weer ergens stil staan en wachtte ze tot ik weer in de buurt kwam en begon het spelletje weer van voor af aan.
Na tien minuten kwam Irene mij gelukkig redden met een paar boterhammen. Ze wist niet hoe snel ze moest komen. Ze vond alleen de boterhammen niet lekker, die liet ze weer uit haar mond vallen }> , duiveltje.
Met beleren gaat het ook lekker, wel fris en ondeugend, maar absoluut niet gemeen. Ik begin echt weer mijn plezier in de paarden terug te krijgen, dat was het laatste half jaar toch wat minder geworden.
En Jet ik vond ook dat ik het wel verdiende om die leuke spullen te kopen, had ze ook echt nodig, had tenslotte maar vier goede shabrakken en drie goede rijbroeken. Het is wat weinig, vind je niet Haha! ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 07:16

ben ik weet met een nieuwtje van mijn kant Haha!

had zondag een mailtje gesturud naar het welsh stamboek, met de vraag of er al iets meer bekend was over de keuring. werd gisteren gebeld, kreeg even wat uitleg enzo.
daarna vertelde hij dat er 18 juni een show was in hoofddorp, maar dat ze nog geen welsh cob hadden die daaraan meedeed, of ik het misschien leuk vond om mee te rijden?

natuurlijk vond ik dat Haha! Haha! een groom heb ik al (he ireen Haha!) maar iedereen die zin heeft om mee te gaan is uiteraard welkom!

haha! vind het echt leuk Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 08:58

Wat leuk Anique! Ik ga thuis even in mijn agenda kijken!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:56

Zooh volgens mij gaat het vandaag dan eindelijk een beetje mooi weer worden. Vanmiddag moet ik het een en ander doen want mijn jongste zoon wordt morgen 12 jaar en dat vieren wij uiteraard Haha! en ik ga voor het eerst het giga-megaland mesten waar Thomas sinds vorige week in is gaan wonen. Dat zal nog wel wat bloed, zweet en tranen gaan kosten, denk ik Ziek

Ik heb eindelijk het lesrooster uitgeprint en zal het vanmiddag ook echt meenemen en ophangen in de kantine. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat iedereen het invult om te voorkomen dat we dubbele lessen gaan plannen!! Lijst

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:14

Serada schreef:
en ik ga voor het eerst het giga-megaland mesten waar Thomas sinds vorige week in is gaan wonen. Dat zal nog wel wat bloed, zweet en tranen gaan kosten, denk ik Ziek

Ik heb eindelijk het lesrooster uitgeprint en zal het vanmiddag ook echt meenemen en ophangen in de kantine. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat iedereen het invult om te voorkomen dat we dubbele lessen gaan plannen!! Lijst

Lin, het zijn meestal maar 4 a 5 kruiwagens, valt best mee toch Haha!

Ik ga nog even een aanvulling erbij zetten op het lesrooster, maar dat lezen jullie vanzelf wel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:14

alvast gefeliciteerd linda! idd wel handig, van dat roostertje!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:18

Ja Lin alvast gefeliciteerd!!!! maak er een leuk feestje van morgen!

hihihi aanvulling?? ben benieuwd Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:23

Nou dat gaat vast lukken. Het kado is al gekocht, de slingers hangen we vanavond op als hij in zijn bed ligt (traditie) en dan morgenochtend voordat hij naar school gaat een heerlijk verjaardagsontbijt Haha! Toch altijd weer leuk om zulke dingen te organiseren. Hoe gaat het eigenlijk met Yus op het land, is hij alweer wat rustiger geworden???

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:27

leuk he anique! ik heb er ook zin in om mee te gaan!

een roostertje voor de lessen lijkt me wel handig ja, ik hou het allemaal niet meer bij Knipoog
ik was maandag met m'n domme hoofd al zo snel mogelijk uit school naar huis gegaan om vlug nog even te kunnen rijden voordat de lessen begonnen.. bleek er 's middags ook les te zijn Clown erg slim Knipoog

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:31

Als het goed is is yus nu wel wat rustiger. Ik denk dat het kwam doordat ze even hebben binnengestaan en dat hij daardoor de merries weer zg enz. Jammergenoeg heeft hij wel het land langs de lijn kapot gelopen Bloos Ik schaam me voor hem!
Zijn voorijzer lag er ook af vandaag....