Broccoli schreef:Je kunt je benen nooit helemaal stil houden. Je paard beweegt namelijk![]()
je snapt wat ik bedoel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vind het gewoon gezellig.
Ik zou ook graag wat meer paarden willen rijden die al wat 'verder' zijn. Vooral omdat ik merk dat als het mij goed uitgelegt wordt en een paard mij kan 'begeleiden', ik dingen heel snel oppik. Maarja, wie wil nou een meisje van de manege op zulke paarden laten rijden
Pebbs schreef:Tja daar moet je maar net tegen aan lopen. Maar het paard hoeft nit perse op hoog niveau te lopen maar bijv moeilijk te rijden is. Eentje waar je niet zo op weg rijd maar echt wat voor moet doen om ze aan het lopen te krijgen. Dat vond ik altijd erg leuk en leerzaam
Ik bedoel ook niet per defenitie goede paarden, pas vanaf Z, maar gewoon een goed gereden paard met een goeie basis
Romana01 schreef:Kom ik aan met manege paarden en RamIk zou ook graag wat meer paarden willen rijden die al wat 'verder' zijn. Vooral omdat ik merk dat als het mij goed uitgelegt wordt en een paard mij kan 'begeleiden', ik dingen heel snel oppik. Maarja, wie wil nou een meisje van de manege op zulke paarden laten rijden