Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(dubbele reaktie! Jeuj!
, hahaha.
. Afgelopen maandag kwam ik op stal en toen had hij een hele grote diepe snee in zijn manenkam. Hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft, mag Joost weten... Dus kon ik ALWÉÉr de dierenarts bellen
. Die is dus geweest en heeft de wond netjes gehecht. Alleen moest er een stuk van zijn manen geknipt worden (eeuwig zonde), dus hij heeft nu een hap uit zijn manen .
achter iedereen aan en hij vecht erop los. Zonder ook maar een kuchje te horen
(Een collega speelde vals, ging telkens vooraan staan, zodat hij de eerste kart kreeg, en dus ruim baan had bij vertrek. De rotzak!
) vientijntje schreef:Komt morgenavond trouwens "iedereen" rijden?? En hoe is het trouwens met Lonneke's bolle en ronde buik??
Heeft wel last van afkick verschijnselen. Valt nog niet mee; 9 maanden niet paardrijden... Ik kom weer aanmoedigen, teld dat ook? Enne, Jeroentje moet natuurlijk zijn reputatie hoog houden, hé, dan kan je niet zielig en ziek zijn!
Dat de paarden samen staan vind ik helemaal niet zo erg. Hebben ze lekker contact. Emytje schreef:Oh, maar jullie mogen mij volgende week natuurlijk wel komen opzoeken. Kans is wel heel groot dat het een vuilnisbelt is in mijn kamer, want mijn boekenkast en kledingkast gaan nog niet mee namelijk...
Heel veel succes en sterkte en plezier met verhuising!
)