naar bericht colet, hopelijk komt alles weer goed met haar Zou je er zelf niet verstandig aan doen om je paard en dus vooral jezelf even vakantie te geven?
Nee geen idee, vanavond vergadering dus dan zal ik het wel horen Hoop wel iets spectaculairs, zou ik eigenlijk camera mee mogen nemen? Kan ik beetje oefenen . (misschien kom ik wel eerder als ik het haal, dan ga ik ervoor wel foto's maken). Start je nog B trouwens?
Nou hier is ook weer hoop werk verzet. We gaan de schuur die aan het huis zit, hebben we alles al uitgeslooopt en nu alle rotzooi er ook uit gehaald. Straks vegen en dan met de drukreiniger. Er komt een geheel nieuwe vloer in (beton) dat afloopt naar de beide buitenkanten (waar een put is). Aan 1 kant komen de 4 merrie boxen (3,5x3,5) aan de andere kant komen 3 gewone boxen (2,5x3,5). 6 boxen worden gewoon met 'muurtjes' dus geen tralies etc. en 1 box word tot het plafon muur, dat die helemaal afgesloten kan worden (bv als er veulens af moeten of voor hengst ofzo). En er komt een dubbele poetsplaats en een (kleine) zadelkamer ernaast . En het moet voor november klaar zijn Ben erg benieuwd
Idd leuke fotos ik had ook cross debuut eigenlijk maar vrees dat k t over winter moet tillen Ga vd winter wel wat jachten rijden
Sjel
Geplaatst: 26-09-11 12:14
Inderdaad gave foto's Bianc! Fijn om te horen dat het allemaal fijn zijn gang gaat Marjan, hoe is het met je auto afgelopen? Colet, klinkt mooi al die stallen. Ben benieuwd naar foto's als het klaar is! Wel fijn je dieren bij huis denk ik, hoewel het ook wel een boel extra werk met zich meebrengt, of weegt dat weer op tegen de kosten die je anders in pension betaald?
Haha wij hebben iets van 15 paarden dus die kunnen niet in pension . Vind aan huis wel fijn, maar grootste deel is vaak op de weide (merries komen alleen thuis in de winter/met veulenen) en jonge paarden alleen in winter. (Ze lopen overigens wel hier in de buurt in de wei, en alleen onze eigen paarden dus geen opfok ofzo). Is wel enorm veel werk. Zomers valt mee maar winter als alles thuis is zoals vorig jaar pfff ...
Hopelijk zijn stallen op tijd klaar, dat zou veel schelen tov de improvisatie stallen zonder afvoer (lees elke dag alles eruit). En we gaan 1 of 2 van die grote voerruiven voor buiten kopen, dus dan hoeven we sochtes om 6 uur geen hoopjes hooi overal meer te gaan maken . haha.