Pebbs schreef:Kirsten_S schreef:Sniffffffffffff
Bacteriieennn!!!
Haaaatsjoeeeeeeeeeeeeeeee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Let Lies daar niet op dan dat jij ook ontspannen gaat zitten? en je houding enzo ?
! Nou me benen zijn nu wel richting de aapkant! maar ze houden een winterslaap,
Emmaa_ schreef:Melis ik wil niet als een wijsneus overkomen want k weet ook niet alles, maar ik me er toch even mee bemoeien. Weet je zeker dat een startkaart een goed idee is? Want op dit moment galoppeer je nog aan een longeerlijn in de les omdat je haar zelf niet op de volte krijgt als ze er goed vandoor gaat, hoe wil je dat op wedstrijd gaan doen? Daar is de spanning nog groter, het is een (waarschijnlijk) onbekende omgeving, met allemaal dingen die Az nog nooit tot niet vaak heeft meegemaakt. Als ze er daar vandoor schiet in de galop zou je haar ook niet zomaar terug kunnen krijgen, en dan zijn er alleen nog maar meer mogelijkheden voor haar om jou te gaan testen. Buiten dat kan je moeilijk tijdens een wedstrijd aan de longeerlijn gaan rijden, als je een normaal rondje galop wilt doen. Ik probeer je niet over te halen om het niet te doen maar als ik jou was zou ik er wel even over nadenken voor je zo'n grote hap geld erin gaat investeren
. Emmaa_ schreef:Melis ik wil niet als een wijsneus overkomen want k weet ook niet alles, maar ik me er toch even mee bemoeien. Weet je zeker dat een startkaart een goed idee is? Want op dit moment galoppeer je nog aan een longeerlijn in de les omdat je haar zelf niet op de volte krijgt als ze er goed vandoor gaat, hoe wil je dat op wedstrijd gaan doen? Daar is de spanning nog groter, het is een (waarschijnlijk) onbekende omgeving, met allemaal dingen die Az nog nooit tot niet vaak heeft meegemaakt. Als ze er daar vandoor schiet in de galop zou je haar ook niet zomaar terug kunnen krijgen, en dan zijn er alleen nog maar meer mogelijkheden voor haar om jou te gaan testen. Buiten dat kan je moeilijk tijdens een wedstrijd aan de longeerlijn gaan rijden, als je een normaal rondje galop wilt doen. Ik probeer je niet over te halen om het niet te doen maar als ik jou was zou ik er wel even over nadenken voor je zo'n grote hap geld erin gaat investeren
Maar het is nog geen april. En als het tegen die tijd niet gaat doe ik het niet.Astor schreef:Maar ik kijk nog even allemaal hoe of wat. En het lijkt me zowieso leuk om een keer een F proefje op Az te doen voor die tijd.
Om te kijken hoe ze het doet op vreemd terrein. Goed idee! Ga het even met Jen overleggen!
Zo'n F proefje is lang niet zo duur als die startkaart, coupons, enz