Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Dit is de eerste keer dat ik BZV kijk, en ik vind het superleuk.
Die Richard, daar krijg ik de kriebels van, maar moet wel vreselijk om die vrouwen van hem lachen.
Dat zijn geen watjes hoor.
En dan die ander (weet zijn naam niet meer) die steeds over kinderen begon.
Die had inderdaad vrouwen die ook ontzettend bij hem hoorde.
En Gijsbert natuurlijk, gelukkig heeft hij een José gekozen !!!
En Frank natuurlijk, blijft leuk, maar erg jong.
En Annemarie haar mannen kunnen mij niet helemaal bekoren.
Maar gelukkig zijn ze ook voor haar.
Hackie schreef:Shenavallie schreef:@ Hackie: Wat een lekker kont heeft ze he! Echt zo'n koffer-kont!
Ik denk dat het inderdaad reuze meevalt, maar ik ben van die smalle paso fino kontjes gewend![]()
xan schreef:winnitou schreef:kon nu eindelijk wel rustig kijken zonder dat er een kind steeds uit bed komt (is altijd als ik rustig wat wil kijken)
Is Rowan uit logeren ?
Hackie schreef:Niet alles verraaien heik mag pas woensdag kijken
We zijn uiteindelijk maar Garfield 1 en 2 gaan kijken, althans, Wesley want ik kan (nog steeds) niet stilzitten. Ben met de surprise van Dennis in de weer geweest en nu dus weer boven op de PC, maar zo dadelijk zal ik wel weer iets anders gaan zoeken om te doen!
xan schreef:winnitou schreef:zouden ze morgen wel met een schuiver komen
Zou niet weten waarom nu wel en eerder deze week niet.
Vorig jaar was de dijk supermooi.
Nu is het knudde. Ik was blij dat ik nog met licht reed, in het donker lijkt het mij niets.

winnitou schreef:kon nu eindelijk wel rustig kijken zonder dat er een kind steeds uit bed komt (is altijd als ik rustig wat wil kijken)
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Niet alles verraaien heik mag pas woensdag kijken
Ik heb het programma weggezapt, want ik vond het werkelijk helemaal nergens over gaan...We zijn uiteindelijk maar Garfield 1 en 2 gaan kijken, althans, Wesley want ik kan (nog steeds) niet stilzitten. Ben met de surprise van Dennis in de weer geweest en nu dus weer boven op de PC, maar zo dadelijk zal ik wel weer iets anders gaan zoeken om te doen!
xan schreef:Dit is de eerste keer dat ik BZV kijk, en ik vind het superleuk.
Die Richard, daar krijg ik de kriebels van, maar moet wel vreselijk om die vrouwen van hem lachen.
Dat zijn geen watjes hoor.
En dan die ander (weet zijn naam niet meer) die steeds over kinderen begon.
Die had inderdaad vrouwen die ook ontzettend bij hem hoorde.
En Gijsbert natuurlijk, gelukkig heeft hij een José gekozen !!!
En Frank natuurlijk, blijft leuk, maar erg jong.
En Annemarie haar mannen kunnen mij niet helemaal bekoren.
Maar gelukkig zijn ze ook voor haar.

winnitou schreef:heb Rowan vanavond bij Floris gebracht, en dinsdagmorgen komt ie terug. Floris gaat met Rowan naar de snorkelles, die is in de vakantie verplaatst naar de ochtend (9.00 uur) en ik heb een gesprek bij UWV.
Dus paps mag een keertje mee in de vakantie (Mopper mopper)
Hij was volgens mij ook niet zo blij gestemd door mijn komst... haha heb daar de hele tijd op de mat gestaan... Rowan moest zich nog omkleden (had zijn kerstkleding aan en moest zich omkleden omdat ik de boel mee naar huis wou om te wassen)
Zijn gezicht ging steeds meer hangen, kreeg weer het donderdag/zaterdag gevoel op de momenten voordat zijn dochter kwam... kon ie ook altijd zo doen...
wat was ik blij dat ik daar weg was. (had alleen Rowan graag weer mee naar huis genomen)