Wat leuk Hopelijk blijft het allemaal goed gaan Zal best wel.
Ik heb een spelletje op m'n ipod gezet, cut the rope.. Dus ik laat het aan Steef zien.. Hij zit er nu al een half uur mee te spelen Whahaha! Gelukkig staat ie ook op m'n iPhone. Ik voel me echt een overloper.. Heb een oude iPhone gekocht voor €60,- (echt een prikkie!) en heb die nu naast mn blackberry Ik geloof dat ik iPhone echt een stuk fijner vind dat Blackberry
zo ben net eindelijk thuis! van gister 4 uur tot vandaag half 6 gewerkt, toen naar pres geweest en net lekker gedoucht! zo lekker eten en relaxxxxxxxen
leentje13
Geplaatst: 13-10-10 20:18
Liesje89 schreef:
Ik geloof dat ik iPhone echt een stuk fijner vind dat Blackberry
Ik heb ook een nieuwe telefoon. Die nieuwe samsung galaxy s. Is precies hetzelfde als de iphone alleen dan met een samsung twist echt een super gaaf ding
Wat stoer Melis! Hij doet het braaf hè?! Ik weet nog wel dat ik voor 't eerst op Xena los draafde, wat was ik trots Kon wel janken zo trots was ik whahaha
Liesje89
Geplaatst: 14-10-10 10:41
leentje13 schreef:
Liesje89 schreef:
Ik geloof dat ik iPhone echt een stuk fijner vind dat Blackberry
Dan wil ik je blackberry wel hoor
Je krijgt 'm niet Abonnement loopt nog tot November 2011
Jaa k was echt super blij Hij deed t met John natuurlijk wel al... Maar ik durfde sinds de val niet zo goed meer... Toen ik aandraafde 1e x ging die heel hard, denk dat ik beetje kneep, en automatisch trok k beetje aan de teugels, hij werd gelukkig snel weer rustig.... Nog een paar keer opnieuw aangedraafd zoals je ziet... Hijs echt super braaf Knappe man Toen k afstapte vloog k um ook om z'n hals, was zo trots! En vanavond staatie weer lekker in z'n eigen stalletje! Ga vanavond ook gelijk ff rijden weer...
Carla_
Geplaatst: 14-10-10 11:37
heey ik heb al ff niet meegelezen dus ik heb niet alles opnieuw gelezen daar was ik net een beetje te lui voor:P hihi ineke mijn kat is ook 10 kilo dat ding is supper groot en mn hond is 3 kilo hihi
ik was eergister bij nederland zweden! zo leuk!! samen met een collega in de arena! echt geweldig!
Een jong blondje is op vakantie in het verre Louisiana.
Ze wil graag een paar authentieke krokodillen schoenen kopen.
Ze is echter verbolgen over de hoge prijzen die de plaatselijke handelaars durven te vragen.
Na een ruzie met een winkelier die maar niets van zijn prijs wil afdoen barst ze in woede uit: “Als het zo zit ga ik er zelf wel een vangen!”
“Zo krijg ik tenminste een paar schoenen voor een redelijke prijs!” “Ik zal je niet tegenhouden” zegt de winkelier “met veel geluk misschien vang je wel een grote!” Het kwade blondje keert hem vastberaden de rug toe en vertrekt naar het moerasland om te jagen.
Wat later die dag, als hij naar huis rijdt ziet de handelaar het blondje tot aan haar middel in het water staan.
In haar handen houdt ze een groot jachtgeweer.
Net op dat moment ziet hij een grote krokodil van wel 4 meter in haar richting zwemmen. Het blondje legt aan en vermoordt het beest. Met heel wat moeite trekt ze het gedrocht op het droge. Daar liggen al meer krokodillen.
De handelaar gelooft zijn eigen ogen niet.
Plots begint het blondje gefrustreerd te roepen: “appelflap weer eentje zonder schoenen!”
heey ik heb al ff niet meegelezen dus ik heb niet alles opnieuw gelezen daar was ik net een beetje te lui voor:P hihi ineke mijn kat is ook 10 kilo dat ding is supper groot en mn hond is 3 kilo hihi