Ik heb ook nog 1x aan Jose laten weten dat ik vroeg zou komen, waarom dat moest weet ik niet meer. Maar als je het laat weten is er niks aan de hand. Toen wij zaterdag terug kwamen van de afscheidsrit en ons aan het omkleden waren (we waren doorweekt) toen kwam er al een meisje van de volgende week aan! En het was kwart voor 1 ofzo.....
_Linn_
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-10 22:41
Marlous1991 schreef:
Maar straks mag ik dr lekker al tussen 12 en half 1 zijn gnagna
even een vraagje als je spullen met huren mee neemt drinken enzo hoe moet je dat meenemen of kan dat niet. en mag je camera mee?
Evelijn
Geplaatst: 23-07-10 10:08
Britt_Sisi schreef:
en eefje was je met je vriend man iets?
Ja Britt, dat was mijn man. Maar ik vond je schoenen prachtig hoor. Wel niet zo geschikt voor ponykamp
Als leiding heb je toch vaste plekken dus dat maakt weinig uit. Is altijd wel een heel gedoe met slaapplaatsen. Ik ben altijd behoorlijk aan het puzzelen. En dat wordt niet makkelijker als er bedden bezet worden gehouden. Want op een gegeven moment weet je niet meer hoeveel kinderen er al in de slaapzaal zijn. Je weet ook niet zo goed wat er dan nog komt (ik leer die lijst nog niet uit m'n hoofd )
Marieke als je drinken enzo wil meenemen op het paard zou je toch echt iets in je jaszak ofzo moeten stoppen. Niet erg praktisch net als fotocamera's als je huurt ben je daar zelf verantwoordelijk voor. Ik raad het niet aan. Je hebt toch iets mee waar je voorzichtig op moet zijn en je wil toch gewoon lekker rijden.
Nou ik ga eens wat spullen zoeken en kleding wassen morgen kamp
hee eefje dan zien we je morgen weer haha ! nina gaat vandaag al ik wij gaan vanavond huren haha veel plezier allemaal! ze kijken binnen horror en ik durf niet mee te kijken dus ik zit me buiten te vervelen de rest is zwemmen maar de zon is weg dat is koud haha
JustSmile
Geplaatst: 23-07-10 12:54
Eefje veel plezier en suc6 met puzzelen!!!!! whahahah
En marieke ook heel veel plezier, je zou ook, als je een pakje drinken of n koekje mee wil nemen in een buiktasje kunnen doen?