Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Bailo was nog nooit in het bos geweest. Hij kwam de trailer af en maakte zich heel groot en was heel hard aan het snuiven dus ik dacht oh god dat word nog wat 
had ik niet verwacht!
Pebbs schreef:Ben gister op de 4-jarige Bailo het bos in geweestBailo was nog nooit in het bos geweest. Hij kwam de trailer af en maakte zich heel groot en was heel hard aan het snuiven dus ik dacht oh god dat word nog wat
maar hij was superrrrr braaf, af en toe beetje schieterig opzij, maar echt super braafhad ik niet verwacht!
Tis ook zo'n heerlijk dier
'
!! 
Ahtnamas schreef:Pebbs schreef:Ben gister op de 4-jarige Bailo het bos in geweestBailo was nog nooit in het bos geweest. Hij kwam de trailer af en maakte zich heel groot en was heel hard aan het snuiven dus ik dacht oh god dat word nog wat
maar hij was superrrrr braaf, af en toe beetje schieterig opzij, maar echt super braafhad ik niet verwacht!
Tis ook zo'n heerlijk dier
Iedere keer als jij over die Bailo schrijft lees ik Baily... dan is mijn eerste gedachte iedere keer 'wat is daar nou zo bijzonder aan??'....'
Volgens mij heb jij wel een hele gave stage!!
)
Ook een jogingsbroek! Alles bij de perry!
Broccoli schreef:Ahtnamas schreef:
Iedere keer als jij over die Bailo schrijft lees ik Baily... dan is mijn eerste gedachte iedere keer 'wat is daar nou zo bijzonder aan??'....'
Volgens mij heb jij wel een hele gave stage!!
Hihi Baily is alleen geen 4 meer
.