Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:Nicole1995 schreef:Kreeg nog een belletje van me werk,ze hebben vreselijk gelachen.De helft van de mensen die vandaag moesten werken hadden problemen met zitten hahahhahah.Allemaal pijn in hun kont van ons ritje.
hahahahaha en morgen kunnen ze niet meer lopen van de spierpijn
rockoo schreef:ik ben net bij ilse geweest ik geloofde mijn ogen niet ze zat beneden op de bank en heeft gewoon praatjes ze heeft medicijnen gehad voor de longontsteking en ze moet wel een beetje lopen en bewegen morgen ga ik weer even naar haar toe. En ik moest jullie de groetjes doen

rockoo schreef:ik ben net bij ilse geweest ik geloofde mijn ogen niet ze zat beneden op de bank en heeft gewoon praatjes ze heeft medicijnen gehad voor de longontsteking en ze moet wel een beetje lopen en bewegen morgen ga ik weer even naar haar toe. En ik moest jullie de groetjes doen

ATE schreef:ik ben ook nog steeds bezig hoor
maar dan ga je dat natuurlijk zelf halen !!!!
)
)