Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Ron heeft een mail naar Diana gestuurd, dat we het betalen van het stalgeld opschorten totdat de waterbak van Nado gemaakt is. We zitten nu al anderhalf jaar met dat stukke ding. Sanne zei gisteren dat er plantjes in die hoek beginnen te groeien hahaha

LIQUITA schreef:mntj schreef:nicol zou erg blij wezen als je mee wil gaan dinsdag. en wie er nog meer willen lezen/ van harte welkom.
Het is nog niet helemaal zeker hoor, en is dan om foto's te maken
LIQUITA schreef:Ik heb ff ziten kijken op startlijsten, maar ik mag wel een plan maken van te voren zodat ik van iedereen een plaatje kan schieten. Er doen er echt veel mee van Veldt. Leuk hoor.

MiltonB schreef:meelen schreef:Nou belde Sanne net, dat Grardus net tegen haar zei, dat hij het gaat maken zodra Tornado op het land staat. Nou ja, al duurt het nog drie maanden, houden ze daar drie maanden geld tegoed. Trekt Sanne er lekker rente van i.p.v. DB
tam tam gaat snel

xan schreef:LIQUITA schreef:
Ik heb ff ziten kijken op startlijsten, maar ik mag wel een plan maken van te voren zodat ik van iedereen een plaatje kan schieten. Er doen er echt veel mee van Veldt. Leuk hoor.
't zou wel heel leuk zijn hoor als het lukt om van iedereen een paar foto's te maken.