maar dat kan ook hoor ! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dat kan ook hoor !
( t is hier 3 min lopen vandaan) ze maken nu een film van spangas..kijken jullie t wel eens? Spangas wordt trouwens ook bij ons op de manege opgenomen! t paard beauty van Jole was het paard van onze instructruce en heeft z gelopen

Ik ben benieuwd, ik hoorde sommigen wel over de sneuvelheuvel dat die niet altijd werd genomen ofzo?
mvs schreef:jullie ook allemaal lekker vrij?? Isabelvs en Freekjuhh zijn nu bij spanga's aant figureren( t is hier 3 min lopen vandaan) ze maken nu een film van spangas..kijken jullie t wel eens? Spangas wordt trouwens ook bij ons op de manege opgenomen! t paard beauty van Jole was het paard van onze instructruce en heeft z gelopen
ZIN IN JT. Jaaaaa. Volgende week vrijdag gaat mijn beugel er uit. Yeaaah, voor het eerst sinds 3 jaar weer beugelloos de zomer in. Woooot.
wel lekker schoon..
ben al frikkin 17 jaar
en nog steeds die poedersuiker beugel ( oke heb m pas sinds mn 16e ) Olijkje schreef:kwartieren om te speulen!![]()
ik weet het ook nietBen nog nooit op JT geweest..

maar was wel grappig 
en is die al geweest?
Isabel is al wel een x op spangas geweest.. toen mocht ze ook wat zeggen
kijk maar op de rhyves