Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:Nee nog niet
?
maar morgen ben ik om best vroeg weg als me ouders

staat er ometeen weer een Boef voor je deur haha
)
)

.
Emmaa_ schreef:Ik ga toch maar even een berichtje posten aangezien het gister duidelijk allemaal iets te verkeerd is opgevat;
nou, ik bedoelde het dus echt niet zoals jullie denken dat ik het bedoelde. ik zei gewoon even wat ik dacht, en op dat moment was dat wat ik zei.
dus, sorry, ik bedoelde het niet zo, het was niet mijn bedoeling om iemand boos/teleurgesteld te maken.
en over dat kinderachtige; ik ben nog wel een stuk jonger dan jullie hé.
en ik verplaats me niet in de slachtofferrol, maar als er een paar mensen flink tegen mij uitvallen, dan heb ik daar ook geen zin meer in.
en ik ben gewoon even helemaal op want ik heb last van
chronische vermoeidheid.
dus, dan weten jullie dat ook weer.
ik gebruik het zeker niet als excuus, maar ik ben door mijn vakantie eigenlijk alleen maar moeier geworden en ik zit in een beetje in de problemen omtrent m'n ouders/school etc.
dus, jullie mogen het zeggen.
als jullie vinden dat ik hier gewoon moet blijven kletsen, ik vind het alleen maar gezellig.
als jullie zeggen dat jullie me een beetje te kinderachtig nog vinden, dan neem ik daar genoegen mee en houd ik het een poosje op meelezen.

Jane_ schreef:Ik snap het helemaal..
Ik vind je een hele lieve meid! Daar gaat ht niet om, maar ik weet best wel hoe het allemaal gaat. Zo heb ik zulke dingen ook zelfs nog op me zestiende.. ik ben ook nog lang niet volwassen en die tijd heb dus ook nog
Je kan altijd pmen of via msn praten.
Ik wil gewoon dat je gezellig hier blijft
.
Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Ik snap het helemaal..
Ik vind je een hele lieve meid! Daar gaat ht niet om, maar ik weet best wel hoe het allemaal gaat. Zo heb ik zulke dingen ook zelfs nog op me zestiende.. ik ben ook nog lang niet volwassen en die tijd heb dus ook nog
Je kan altijd pmen of via msn praten.
Ik wil gewoon dat je gezellig hier blijft
Ik wil ook zeker weten dat het hier gezellig blijft.
vandaar dat ik ook even mijn excuses aanbied
dankjewel

van 10 over 11 tot half 1, dus das wel zwaar daggie haha 
Annie_ schreef:en maaike hoe is het met nijnie

Flevolander schreef:Melissa en Manon hoe beviel de eerste schooldag ?