Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Valerie__ schreef:@Susan; ja ik heb kastje 4.. maar ga ik vrijdag even leeg halen denk ik dan heb ik alle tijd
!
! Wou net mijn computer afsluiten zie ik nog een mailtje binnen komen. 
(SORRY MILOU!) Want moet voor morgen nog 6 paragraven aardrijkskunde leren
. Wel moeilijk soms maar ach.
?

en ik ben ook heeel benieuwd naar de foto's!
denk dat maar 1 iemand het heeft gemaakt ofzo dus dat wodt een herkansing
ik moest alleen nog beetje meer dressuurhouding krijgen
zat er wel heelnetjes op maar beugels mochten een gaatje langer maar daar zit het verhaal van mn knie achter dus dat gaat nog niet
en ze vond me heel fijn rijden stoor mn paard nooit ben gewoon rustig enzo dus was wel heel tevreden moest alleen wat meer laten zien
ja da klopt ook wel... mja ik kreeg een 6 en das gewoon goed
waren er 2 met een 7.5 1 met een 8 en 1 met een 7 die rijden ook wel echt super netjes! verder was het alleemala beetje 5 en 5.5 enzo...
had er echt zin in opgezadelt daarnatoe erop draaf aan is ie kreupel!
nouuu was echt niet leuk nja kon er niet mee doorrijden was niet extreem maar niet goed genoeg om te rijden... ik baalde echt heel erg had echt zin in
mja nu moet dat ook als herkansing
mocht ook wel op een paard van iemand anders maar toen zei ik ja toch liever op eigen paard die weet je hoe die is en alles en er lopen ook paarden bij van tja... kan die springen?
zei die leraar ook en hij weet hoe ik rij en alles is ook altidj wel tevreden dussss volgend jaar herkansing
?

Maarja dat komt vast wel goed met jou spring-kwaliteiten 
dus dikke grap maar floor heeftme aangemeld 

maar leuk
nu ff snel naar schoooooooooooool en dan filmen en dan paardrijden
Ook echt veeeeel mensen gezien die ik kende, en dan loop je daar en dan hoor je idereen roepen, echt vet haha

Word echt gek als 't dan nog niet weg is maarja, hou goede moed