Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

StillAngel schreef:Mm ik heb vast genoeg ervaring voor de strandrit (rijd 7 jaar) maar vind het nog een beetje eng, kun je ipv die strandrit in die tijd ook een spring of dressuurles volgen? (kom je zeker wel die keer bij beginnertjes die ook niet durven..)
_Irene11_ schreef:Ik ga denk ik 1 keer springenHooguit 2 keer.
Ik denk dat ik maar 1 keer buitenrit ga doen. Dat heb je na 2 jaar op ponykamp te zijn geweest wel gezien![]()
Maar vooral dressuur!!

Mag je dat gewoon echt zelf bepalen? Ik vind poelenburgh nu al leuk
Top dat als je het niet durft je gewoon in eigen niveau kan.
Anders slaap ik weer alleen net als vorig jaar was beetje eenzaam
we hadden op de heenweg ook al superveel gegaloppeerd en op de terugweg ging het onweren enzo dus moesten we ook haasten... arme pony.
StillAngel schreef:Mm ik heb vast genoeg ervaring voor de strandrit (rijd 7 jaar) maar vind het nog een beetje eng, kun je ipv die strandrit in die tijd ook een spring of dressuurles volgen? (kom je zeker wel die keer bij beginnertjes die ook niet durven..)
_Irene11_ schreef:_BLOEMPOTJE schreef:strandrit was gewoon té gaaf
Niet![]()
Té té té té té té té té té té té té té té té té té GAAAAAAAAAAAFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
_BLOEMPOTJE schreef:was alleen wel eng want ik ging de leiding voorbij
Ja? Hahaha op wie zat je dan?

maar was makkelijk te houden
xFioon schreef:ik ga niet zo vaak op buitenrit denk als ik ga. vond die ruiterpaden zooo ZWAAR. voordat we op het strand waren was mijn pony al dood, hij kon niet meer die arme pony, wilde perse zn vriendjes bij houden en hij kon het niet, heb gewoon tegen de leiding (en tegen mijn pony) gezegd dat ik ging stappen en zo wel zou komenwe hadden op de heenweg ook al superveel gegaloppeerd en op de terugweg ging het onweren enzo dus moesten we ook haasten... arme pony.
toen vroegen ze smiddags wat ik wilde doen, toen zei ik dat ik die dag niks meer ging doen, vond iedereen raar. nou ik vond dat hij zn rust wel verdiend had... heel veel mensen uit onze groep zeiden dat ze na de strandrit niet meer zouden rijden die dag maar deden het uiteindelijk wel, ik niet vond het zielig
xLisaa schreef:StillAngel schreef:Mm ik heb vast genoeg ervaring voor de strandrit (rijd 7 jaar) maar vind het nog een beetje eng, kun je ipv die strandrit in die tijd ook een spring of dressuurles volgen? (kom je zeker wel die keer bij beginnertjes die ook niet durven..)
Je kan ook gewoon vragen of je op een wat "langzamere" pony mag, er zijn wel een paar die een beetje achteraan galopperen
StillAngel schreef:En wat als je helemaal geen buitenritten wilt? Ik hou daar echt niet zo van, ja misschien een enkele keerMag je dat gewoon echt zelf bepalen? Ik vind poelenburgh nu al leuk
Top dat als je het niet durft je gewoon in eigen niveau kan.
Wie wil er naast mij slapen, of als we in stapelbed gaan boven of onder mij?Anders slaap ik weer alleen net als vorig jaar was beetje eenzaam