Kamp op poelenburgh

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xLisaa

Re: Kamp op poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:46

Ik heb mijn paard aan huis! Heb alleen geen bak. Maar onze overburen hebben een buitenbak waar ik altijd in mag rijden, is iets van 50 meter lopen ofzo.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:48

Lekker handig! :)

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:49

Lekker Lisa :D

Ik rijd eigenlijk altijd in het bos op een veldje, daar loopt ze gewoon veel lekkerder en niemand zit op je te letten :D

StillAngel

Mm ik heb vast genoeg ervaring voor de strandrit (rijd 7 jaar) maar vind het nog een beetje eng, kun je ipv die strandrit in die tijd ook een spring of dressuurles volgen? (kom je zeker wel die keer bij beginnertjes die ook niet durven..)

_Irene11_

Haha lekker! :z

xFioon

binnenbak hoef ik niet zo nodig...
wij hebben nu een buitenbak met super bodem, je kan alleen niet rijden als het echt heel hard vriest! en hij is niet zwaar, dat is vaak het probleem, daar kan mijn pony echt niet in lopen die krijgt dan last van zijn benen.
mijn vorige stal was grote pensionstal/manege met meer dan 60 paarden. 1 buitenbak/ 1 stukje zand waar je soms kon rijden losgooien maar meestal was het daar een grote gladde baggerzooi. en 1 binnenbak. binnenbak was altijd vet stoffig en afgelopen winter nieuwe bodem maar dat was helemaal een ramp. overal ineens gaten was je aan het rijden zakte je inene in een nieuw gat, paard weer kreupel. en in de winter was je ook vaak met meer dan 10 in de bak echt een chaos. en waren 19 groepslessen in de week en daarnaast nog privelessen dus je moest altijd rekening houden met de les en kon dus de helft van de tijd niet rijden of je moest uren wachten.
buitenbak is zoiezo de hele winter afgesloten omdat het dan gewoon 1 groot zwembad is. in de zomer is hij vaak te zwaar.
en nog meer problemen maar dit is over de bak. dus daar zijn we sinds november weg.
stal daarvoor was vooral pensionstal 60 paarden en 2x in de week les. 2 goede buitenbakken en was gewoon leuke stal. gezellig, nooit zo enorm druk in de bak enz.
nu heb ik een soort van dat teruggevonden alleen dan nog kleiner :)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:50

StillAngel schreef:
Mm ik heb vast genoeg ervaring voor de strandrit (rijd 7 jaar) maar vind het nog een beetje eng, kun je ipv die strandrit in die tijd ook een spring of dressuurles volgen? (kom je zeker wel die keer bij beginnertjes die ook niet durven..)

Ja dat kan! :)
Hangt er vanaf. Is niet altijd zo ;)

xLisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:50

_Irene11_ schreef:
Ik ga denk ik 1 keer springen :Y) Hooguit 2 keer.
Ik denk dat ik maar 1 keer buitenrit ga doen. Dat heb je na 2 jaar op ponykamp te zijn geweest wel gezien :P

Maar vooral dressuur!! :+:

Ja, ik ga denk ik ook 1 keer buitenrit doen. En je gaat als je naar het strand ga ook door het bos. Dan heb je dus eigenlijk een beetje 2 keer bos :P

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:51

er ging bij ons bijna elke dag een groep op strandrit, dus die dag waren er ook gewoon lessen van alle niveaus. dus daar kan je dan gewoon bij als je niet durft...

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:52

strandrit was gewoon té gaaf :+:
was alleen wel eng want ik ging de leiding voorbij :+

xLisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:53

Hihi, ik ben benieuwd hoe hard mijn paard gaat :+

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:53

En wat als je helemaal geen buitenritten wilt? Ik hou daar echt niet zo van, ja misschien een enkele keer :P Mag je dat gewoon echt zelf bepalen? Ik vind poelenburgh nu al leuk }> Top dat als je het niet durft je gewoon in eigen niveau kan.

Wie wil er naast mij slapen, of als we in stapelbed gaan boven of onder mij? :D Anders slaap ik weer alleen net als vorig jaar was beetje eenzaam :(:)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:54

ik ga niet zo vaak op buitenrit denk als ik ga. vond die ruiterpaden zooo ZWAAR. voordat we op het strand waren was mijn pony al dood, hij kon niet meer die arme pony, wilde perse zn vriendjes bij houden en hij kon het niet, heb gewoon tegen de leiding (en tegen mijn pony) gezegd dat ik ging stappen en zo wel zou komen :(:) we hadden op de heenweg ook al superveel gegaloppeerd en op de terugweg ging het onweren enzo dus moesten we ook haasten... arme pony.
toen vroegen ze smiddags wat ik wilde doen, toen zei ik dat ik die dag niks meer ging doen, vond iedereen raar. nou ik vond dat hij zn rust wel verdiend had... heel veel mensen uit onze groep zeiden dat ze na de strandrit niet meer zouden rijden die dag maar deden het uiteindelijk wel, ik niet vond het zielig :(:)

_Irene11_

_BLOEMPOTJE schreef:

Niet >;)

Té té té té té té té té té té té té té té té té té GAAAAAAAAAAAFFFFFFF!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
_BLOEMPOTJE schreef:

Ja? Hahaha op wie zat je dan?

xLisaa

StillAngel schreef:

Je kan ook gewoon vragen of je op een wat "langzamere" pony mag, er zijn wel een paar die een beetje achteraan galopperen ;)

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:55

_Irene11_ schreef:
_BLOEMPOTJE schreef:

Niet >;)

Té té té té té té té té té té té té té té té té té GAAAAAAAAAAAFFFFFFF!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
_BLOEMPOTJE schreef:

Ja? Hahaha op wie zat je dan?

William, maar dat was niet op iw he :))
Hij is echt zoo leeeukk :))
hij kwam op het strand ook omhoog enzo :oo maar was makkelijk te houden :)

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:56

xFioon schreef:
ik ga niet zo vaak op buitenrit denk als ik ga. vond die ruiterpaden zooo ZWAAR. voordat we op het strand waren was mijn pony al dood, hij kon niet meer die arme pony, wilde perse zn vriendjes bij houden en hij kon het niet, heb gewoon tegen de leiding (en tegen mijn pony) gezegd dat ik ging stappen en zo wel zou komen :(:) we hadden op de heenweg ook al superveel gegaloppeerd en op de terugweg ging het onweren enzo dus moesten we ook haasten... arme pony.
toen vroegen ze smiddags wat ik wilde doen, toen zei ik dat ik die dag niks meer ging doen, vond iedereen raar. nou ik vond dat hij zn rust wel verdiend had... heel veel mensen uit onze groep zeiden dat ze na de strandrit niet meer zouden rijden die dag maar deden het uiteindelijk wel, ik niet vond het zielig :(:)

Vind het goed dat je het dan alsnog heb gekozen :j :D

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:56

StillAngel schreef:
Ik vind poelenburgh nu al leuk }>

Is het ook!! :D
Dat is ook het voordeel van Poelenburgh: de strandrit!! :):)

Wie heeft er foto's? (ook van eigen paarden is leuk :j ) Plaatsen!! O:)

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:57

Stillangel, ik ga al met 3 vriendinnen en heb al afgesproken dat ik boven een vriendin ga slapen _O-

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:58

xLisaa schreef:
StillAngel schreef:

Je kan ook gewoon vragen of je op een wat "langzamere" pony mag, er zijn wel een paar die een beetje achteraan galopperen ;)

Zoals? Maar het lijkt mij wel heeel erg tof om mee te maken zo op het strand

_Irene11_

_BLOEMPOTJE schreef:
William, maar dat was niet op iw he :))
Hij is echt zoo leeeukk :))
hij kwam op het strand ook omhoog enzo :oo maar was makkelijk te houden :)

Ohh ja idd. Jij bent nog nooit op kamp daar geweest. Vergeet ik steeds.
William? Die ken ik niet?
Wat voor ras is het? Kun je wat over hem vertellen?

xLisaa

StillAngel schreef:
En wat als je helemaal geen buitenritten wilt? Ik hou daar echt niet zo van, ja misschien een enkele keer :P Mag je dat gewoon echt zelf bepalen? Ik vind poelenburgh nu al leuk }> Top dat als je het niet durft je gewoon in eigen niveau kan.

Wie wil er naast mij slapen, of als we in stapelbed gaan boven of onder mij? :D Anders slaap ik weer alleen net als vorig jaar was beetje eenzaam :(:)

Als je geen buitenritten wil dan kan je dat gewoon zeggen. Al zou je de hele week alleen maar dresuur willen dan kan je dat volgens mij gewoon zeggen! En als je een pony/paard zie die je helemaal leuk lijkt mag je ook gewoon vragen of je daar is op mag! :D

StillAngel

_BLOEMPOTJE schreef:
Stillangel, ik ga al met 3 vriendinnen en heb al afgesproken dat ik boven een vriendin ga slapen _O-

Naar welke week ga je dan? :P Enne Irene wil jij dan naast me slapen? :+ Durf je zeker niet ben ook best eng }>

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:59

_BLOEMPOTJE schreef:

Huh maar jij gaat toch niet naar de IW van 9 t/m 15 augustus?

xLisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:59

StillAngel schreef:
Zoals? Maar het lijkt mij wel heeel erg tof om mee te maken zo op het strand

Je moet gewoon vragen aan de instructie! En die pony's daar zijn het gewend dus die gaan echt niet gek doen ofzo!