Ik ga naar stal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zie je zo Wen
Rheintax schreef:Wat is er in hemelsnaam met je site vera? De foto's zijn zo donker dat ze helemaal niet tot zijn recht komen. Vindt het zo niet zo"n goede reclame. Zie het niet als negatief commentaar, maar als iets waar je iets mee kan doen. Dit is zonde.
. Hoorde van Mars ook al dat ze bij haar zo donker waren en sommige het niet deden 
Tsjol en gene vonden het weer gezellig hihi! Been is gedaan en stal ook... Als je weer in nood zit of iets.. moet je het gewoon zeggen he?!
zo heb Gen gereden gewoon elk stapje wat beter gaat telt, dus nu hebben we eigenlijk wel een grote sprong vooruit gemaakt, het lama nadoen is er zo goed al uit zo
Nou zo doorzetten dan he! Hielp die slof dan wel of niet??
maar had nu in iedergeval het gevoel dat ik op een paard zat
nu nog even 2 weken kijken of het goed gaat een doorzetten dan mag hij 1 a 2 maandjes lekker helemaal niks maar dan ook niks doen..
Heb geen verstand van die jonge beesten
gaat nu even marcia bellen anders moet ik met de fiets lekker die wind en regen
Ik heb vandaag ff een dagje vrij
Maar daarna heb ik weer teveel paarden eigenlijk
heel knap waar hij nu staat duurt het 3 weken voordat het gemaakt is, zitten vol, dus hij moet ook weer op de vrachtwagen ergens anders heen
maargoed lekker toch een dagje vrij! ik kreeg s;morgens vroeg een smsje dat ik vanaf 30 aug er ook weer nog een paardje bijheb voor 2 weken.. heb het ook niet rustig.. 
Als wij vakantie hebben krijgen we van alles aangeboden haha
Blijven we tenminste nog een beetje actief super_freek schreef:Haha I know welk paard dat is
Ik heb je aanbevolen.
Wat voor paard is het dan??
Ik ben diep gekwetst