Arme jij in de regen

Gelukkig gaat het wel goed
en met vesje gaat het ook super.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Xeen schreef:oke mooi dan, tot snel meis
Had er echt een goed gevoel over... En vandaag ben ik daar mee verder gegaan.. En hij liep weer als een zonnetje!!
Verder hebben Mos en Champ nieuwe schoenen.. En woensdag komt er een meneer bij mij thuis en ik wil niet stoken in de relatie van nous en john
voor wie anous een diamant is.. En hij wacht met smart op haar
.. 
(heb ik toch een voordeel met mijn opleiding!). 
(ja, bij de dokter gedraagd ze zich wel
)
Ireentjuh schreef:Aah Xeen!! Dat is jammer, maar hier regent het volgende week ook weer waarschijnlijk...
Vandaag met Evietje weer naar Woudenberg geweest, en de veearts klonk toch wel weer redelijk positief
Ze loopt zeker nog niet goed, maar wel beter dan de vorige keer en hij vond haar ruglijn ook mooier geworden (minder hol en wat beter bespierd). Helaas ging ze op de zachte ondergrond af en toe ook links voor licht onregelmatig lopen.
Na het lopen heeft hij Evita nog behandeld (de veearts is ook osteopaat) en haar rug los gemaakt.. knak knak knak knak![]()
Hij heeft mij een aantal technieken geleerd die ik thuis kan gebruiken om haar wervelkolom losser te maken, hij dacht dat ik dat zelf wel kan(heb ik toch een voordeel met mijn opleiding!).
Daarna mocht ze weer even draven en... ze liep ineens echt tegen het zuivere aan! Haar rug blijkt dus duidelijk het grootste probleem.
Het plan is nu dat ik door ga met het trainen.. ik mag longeren, ze mag voor de wagen lopen (sulky vond hij helemaal een goed idee, dus wie weet..), aan de lange lijnen en naast de fiets. Lekker doorstappen en goed zorgen dat ze haar bekken kantelt en haar rug bol maakt door steeds even weg te draven en weer te gaan stappen.
Verder krijgt ze een lichtere pijnstiller (een supplement met onder andere duivelsklauw en glucosamine) en gaat ze op speciaal beslag wat ervoor zorgt dat ze beter binnendoor kan afrollen. Hij wilde daarover graag persoonlijk met Onno overleggen dus dat is top![]()
Ik ga de oefeningen met haar doen om haar rug losser te krijgen, en ik denk dat ik toch ook contact opneem met een dierfysiotherapeut, want een paardenrug is natuurlijk nog wel wat anders dan een mensenrug.
Over 3 a 4 weken moet ik weer telefonisch contact opnemen met de veearts, gaat het goed dan gaan we zo door, zo niet dan hebben we nog de optie Tildren voor Evita. (maar voorlopig dacht hij dat ze op deze manier voor een groot deel kan herstellen, haar gewrichten waren verder absoluut niet slecht voor haar leeftijd).
Of ik er ooit weer op kan weet ik niet, maar ik ben al heel blij als ze weer pijnvrij is en misschien voor de wagen kan lopen. Het is zoiezo wel iets wat maanden gaat duren, maar dat hebben we er graag voor over natuurlijk
haha, en ze vonden Evita allemaal weer een schatje en zo braaf op stemhulpen reageren![]()
![]()
(ja, bij de dokter gedraagd ze zich wel
)
)Falli schreef:En woensdag komt er een meneer bij mij thuis en ik wil niet stoken in de relatie van nous en johnvoor wie anous een diamant is.. En hij wacht met smart op haar
![]()
..
Jij moet ook altijd meteen alles weer doorvertellen he

Maar goed, niet geschoten is altijd mis toch??
Marieke_ schreef:Dag dag, tot volgende week. Ik ga nu slapen want om vier uur moet ik er al uit.

* Maar ben gister ook naar duinrell gegaan! was echt heel gezellig
doppie45 schreef:Karin...Gefeliciteerd met je verjaardag,ben je nu 35 geworden?
Neem ik zondag een lekker biertje voor je mee,moeten we wel vieren natuurlijk