Dank je wel Jullie gefeliciteerd met de prix de elegance!
Ja de top 3 zat zeer dicht op elkaar.
Maar ik word nu al geterroriseerd door mn ponyruiters met nieuwe figuren en muziek voor volgend jaar. Oh en ik moet ze nog strenger aanpakken want ze willen volgend jaar weer knallen.
Dus op m'n voorstel: dus morgen geen spelletjes maar serieus trainen gingen ze nog bijna akkoord ook.
Haha heel erg bedankt, ze worden gemaakt door een moeder die een kunst accedemie heeft gevolgd daar zijn we trots op!!! Wij willen ook meteen vanaf morge aan de slag en we gaan knallen!! Maar niet alleen de top 3, bijna iedereen! =) heb je ons(flying jockeys) zien rijden? En/of les pettit femmes?
Hallo! Ik kwam dit topic tegen in een ander topic. Heb nooit geweten dat er een carrouseltopic op bokt was maar wat leuk! Rijd er toevallig iemand mee met de G poule paarden dit jaar?
Een van de andere 3 kopruiters heeft gister dr enkel op 2 plaatsen gebroken en dat was al een vervangster voor onze andere kopruiter omdat zij wat met dr rug heeft. Nu is onze reserve dus al ingezet en komen we en een kopruiter te kort en een paard aangezien dat meisje een eigen paard heeft. Ben benieuwd hoe we dit nu weer gaan oplossen haha.
Jeetje remark dat is echt pech, vervelend !! Ik heb een ruiter met een scheur in de vinger die ingetaped meerijdt, mocht gelukkig maandag uit het gips. Want ja het Nk wilde ze niet laten lopen.
Jeetje volgens mij is het carrousel-eigen om pech te hebben als ik het zo hoor! Gelukkig heeft onze eigenlijke kopruiter die tijdelijk was gestopt vanwege dr rug gezegd dat ze toch meerijd! Helaas gaat zijn dan op mijn paard omdat die het meest vlak loopt maar nu heb ik dus een probleem aangezien er geen manegepaarden meer zijn, althans, die mee mogen lopen...
Het is ook lastig om 17 ruiters en paarden in top conditie te houden.
Maar balen remark. Wij hebben gelukkig een pension paard mogen lenen ter vervanging van het paard dat is ingeslapen. Dus daar zijn we enorm dankbaar voor.
Het is allemaal pech. Vervelend allemaal. Gelukkig doet die van mij het weer, scheelt toch
rien10
Geplaatst: 26-04-13 19:59
frappa schreef:
Jeetje remark dat is echt pech, vervelend !! Ik heb een ruiter met een scheur in de vinger die ingetaped meerijdt, mocht gelukkig maandag uit het gips. Want ja het Nk wilde ze niet laten lopen.
Hmm. Oke, net training gehad.. Alles gaat echt uper, behalve de galop met 4en.. Zat op een peerdje waar ik in de gewone les wel op rij, maar niet in de carrousel, maar alles ging goed